i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- sibelius
- *
- Příspěvky: 89
- Registrován: 13 říj 2021, 21:47
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Ahoj všem a díky za toto fórum!
Mé první nové auto (dříve jsem měl jen služební a pak jedno ojeté) je doma. A šlo to celkem rychle, objednáno 12.7.2022 a převzato 28.11.2022
Přecházím z Škoda Octavia II RS, 2.0 TDI 125KW (2007), které jsem kupoval v roce 2015. Takže celkem kulturní šok. Ale nové auto, je nové auto, a protože investice do eReSky byly za těch 7 let, které jsme spolu prožili, ve výši dvou nových Fabii, tak padlo rozhodnutí, že ojeté už nechci.
Mé požadavky na nové auto byly celkem jednoduché: čtyřválec, benzín, výkon alespoň 100kW, vyhřívané sedačky, automatická klimatizace, android auto a design, který se bude líbit mně
Převážně nároky na čtyřválcový benzín zúžili výběr na právě i30 N-Line, Kia Ceed GT Line a Škoda Scala Monte Carlo. Ceed jsem postupem času vyřadil, protože mě neoslovil design, Scala zase utrpěla cenou (poměr cena a výkon). A tak vlastně zbyl Hyundai, i když teda od roku 2020, kdy jsem na něj koukal poprvé, se jeho cena zvedla o 55 tisíc, tak přednost měly v minulosti jiné věci a v červenci 2022, kdy jsem auto objednával, se cena 565 tisíc jevila stále super. Tedy ve srovnání s konkurencí.
Musím říct, že i30 v N-Line se designově fakt povedla, a i když jsem původně koukal po Fastbacku v šedé barvě, tak až pohled na vlastní oči mi prozradil, že Fastback se mi libí jen z profilu a už ne z pohledu zezadu (ano, jsem asi jediný) a kombinace bílo černé je daleko lepší než šedo černé. No a tak teď mi na parkovišti stojí Hyundai i30 N-Line v barvě Atlas White a provedení hatchback (a na účtu mám o 26K víc – ušetřeno za základní bílou barva a hatchback).
Zatím je to jen seznamování, takže na nějaké závěry je opravdu brzo (nemám ještě značky , protože nedorazil velký technický průkaz). Je tu pár věcí, které jsou úsměvné. Například nechápu, že auto má krásný kožený volant (ten je fakt pecka jak provedením, tak tloušťkou, která mi neskutečně sedí), krásnou koženou řadící páku, ale ruční brzda je z plastu. LED zadní blinkry asi až s dalším faceliftem/generací jestli bude? A naštěstí, že na zadních sedadlech bude jezdit jen vzduch, protože bez výdechů klimatizace by se tam cokoliv jiného rozpustilo (snad jsou výdechy alespoň pod sedadly?). Super jsou sedačky (a to říkám s vědomím, že v RS byly sedačky v kombinaci kůže a alcantara), které skvěle drží, nastavitelný podsedák (resp. jeho délka) je parádní.
Motor a podvozek – tady se těším, až se pořádně projedu. Podvozek a jízdní vlastnosti se ale jeví lepší, než jak jsem na tom byl s Octavii. Octavia je ale kombi a třeba takové tlumiče už dávno nejsou originál. A jak to jezdilo na začátku, to už si ani nepamatuji
iMT – toto byla věc, které jsem se nejvíc bál, zvláště po přečtení některých komentářů, ale spojka je úplně v pohodě.
Celkově jsem ale opravdu nadšený, i když to možná z výše napsaného vypadá, že je to spíše kritika. Jen je prostě na zhodnocení toho zásadního, jízdních vlastností, ještě brzo. A rozhodně budu zkušenosti dál sdílet a udělám tady autu tady trošku životopis.
Doufám, že spolu vydržíme alespoň 5 let bez problémů. BTW, nejčastěji se pohybuji ve ZL kraji a byl jsem zvyklý mávat na jiné eReSa, tak jestli mě potkáte a mávnu vám, tak mávejte taky!
Mé první nové auto (dříve jsem měl jen služební a pak jedno ojeté) je doma. A šlo to celkem rychle, objednáno 12.7.2022 a převzato 28.11.2022
Přecházím z Škoda Octavia II RS, 2.0 TDI 125KW (2007), které jsem kupoval v roce 2015. Takže celkem kulturní šok. Ale nové auto, je nové auto, a protože investice do eReSky byly za těch 7 let, které jsme spolu prožili, ve výši dvou nových Fabii, tak padlo rozhodnutí, že ojeté už nechci.
Mé požadavky na nové auto byly celkem jednoduché: čtyřválec, benzín, výkon alespoň 100kW, vyhřívané sedačky, automatická klimatizace, android auto a design, který se bude líbit mně
Převážně nároky na čtyřválcový benzín zúžili výběr na právě i30 N-Line, Kia Ceed GT Line a Škoda Scala Monte Carlo. Ceed jsem postupem času vyřadil, protože mě neoslovil design, Scala zase utrpěla cenou (poměr cena a výkon). A tak vlastně zbyl Hyundai, i když teda od roku 2020, kdy jsem na něj koukal poprvé, se jeho cena zvedla o 55 tisíc, tak přednost měly v minulosti jiné věci a v červenci 2022, kdy jsem auto objednával, se cena 565 tisíc jevila stále super. Tedy ve srovnání s konkurencí.
Musím říct, že i30 v N-Line se designově fakt povedla, a i když jsem původně koukal po Fastbacku v šedé barvě, tak až pohled na vlastní oči mi prozradil, že Fastback se mi libí jen z profilu a už ne z pohledu zezadu (ano, jsem asi jediný) a kombinace bílo černé je daleko lepší než šedo černé. No a tak teď mi na parkovišti stojí Hyundai i30 N-Line v barvě Atlas White a provedení hatchback (a na účtu mám o 26K víc – ušetřeno za základní bílou barva a hatchback).
Zatím je to jen seznamování, takže na nějaké závěry je opravdu brzo (nemám ještě značky , protože nedorazil velký technický průkaz). Je tu pár věcí, které jsou úsměvné. Například nechápu, že auto má krásný kožený volant (ten je fakt pecka jak provedením, tak tloušťkou, která mi neskutečně sedí), krásnou koženou řadící páku, ale ruční brzda je z plastu. LED zadní blinkry asi až s dalším faceliftem/generací jestli bude? A naštěstí, že na zadních sedadlech bude jezdit jen vzduch, protože bez výdechů klimatizace by se tam cokoliv jiného rozpustilo (snad jsou výdechy alespoň pod sedadly?). Super jsou sedačky (a to říkám s vědomím, že v RS byly sedačky v kombinaci kůže a alcantara), které skvěle drží, nastavitelný podsedák (resp. jeho délka) je parádní.
Motor a podvozek – tady se těším, až se pořádně projedu. Podvozek a jízdní vlastnosti se ale jeví lepší, než jak jsem na tom byl s Octavii. Octavia je ale kombi a třeba takové tlumiče už dávno nejsou originál. A jak to jezdilo na začátku, to už si ani nepamatuji
iMT – toto byla věc, které jsem se nejvíc bál, zvláště po přečtení některých komentářů, ale spojka je úplně v pohodě.
Celkově jsem ale opravdu nadšený, i když to možná z výše napsaného vypadá, že je to spíše kritika. Jen je prostě na zhodnocení toho zásadního, jízdních vlastností, ještě brzo. A rozhodně budu zkušenosti dál sdílet a udělám tady autu tady trošku životopis.
Doufám, že spolu vydržíme alespoň 5 let bez problémů. BTW, nejčastěji se pohybuji ve ZL kraji a byl jsem zvyklý mávat na jiné eReSa, tak jestli mě potkáte a mávnu vám, tak mávejte taky!
- Přílohy
-
- i30HB.jpg (189.26 KiB) Zobrazeno 1990 x
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
- Reklama
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Gratuluji. Tuhle kombinaci N-line-HB-bílá fakt můžu! Paráda
Hyundai Tucson NX4 Style HEV 169kW 4x4
Toyota Corrola Hatchback 1.8 Hybrid Selection 90kW
Toyota Corrola Hatchback 1.8 Hybrid Selection 90kW
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
sibelius: Blahopřeji k výběru a přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů Celkem rarita (a díky za ní), hatchů tady moc nejezdí
Abych nezapomněl, přeji "pevné nervy" než si zvykneš, některé věci fungují u jinak než u koncernu. Posouzení, zda lépe nebo hůř, nechávám na jednotlivci.
Abych nezapomněl, přeji "pevné nervy" než si zvykneš, některé věci fungují u jinak než u koncernu. Posouzení, zda lépe nebo hůř, nechávám na jednotlivci.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- sibelius
- *
- Příspěvky: 89
- Registrován: 13 říj 2021, 21:47
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
díky oběma
Axel.Foley: ano, na to jsem byl připravený a je to snad jen o zvyku... zatím stále čekám na značky, takže bylo opravdu jen lehké seznámení, ale v podstatě těch věcí, kterých jsem se bál nejvíc, jsou celkem v klidu... jen se naučit předletovou přípavu: drive mode alespoň do normal, vypnout start stop a nejspíš i udržování v pruhu (to se ještě uvidí, jak moc se s tím budu prát)
a Hatchback byla láska na první pohled a to jsem opravdu šel objednávat fastback v šedé a až na prodejně se to změnilo na ten můj kousek a vypadá fakt parádně (pracuji z domu a už asi 5x jsem se koukal z okna, jak krásně ta bílo černá varianta vypadá )
Axel.Foley: ano, na to jsem byl připravený a je to snad jen o zvyku... zatím stále čekám na značky, takže bylo opravdu jen lehké seznámení, ale v podstatě těch věcí, kterých jsem se bál nejvíc, jsou celkem v klidu... jen se naučit předletovou přípavu: drive mode alespoň do normal, vypnout start stop a nejspíš i udržování v pruhu (to se ještě uvidí, jak moc se s tím budu prát)
a Hatchback byla láska na první pohled a to jsem opravdu šel objednávat fastback v šedé a až na prodejně se to změnilo na ten můj kousek a vypadá fakt parádně (pracuji z domu a už asi 5x jsem se koukal z okna, jak krásně ta bílo černá varianta vypadá )
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Ty 18" na N-line vypadají s tou bílou fakt brutálně obrovský
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Gratuluji k mazlovi. Ta řadička bez kůže je tam proto, aby sis mohl vytunit auto ke svému obrazu a získat tak větší přítulnost k němu i značce . No asi se setkáš s pár maličkostma jako nepodsvícené tlačítka ovládání zrcátek atd. , ale to jsou prkotiny. Hlavně at´jsi spokojen a těším se na tvé postřehy.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Ano, plastove madlo rucky je stejne i v pravem Nku, vypada to opravdu vtipne a ponekud nepatricne U vyplni dveri by to taky sneslo trochu lepsi materialy, ale zase vzhledem k cene, to tak dramaticky problem neni.
Jinak co se tyce pribuznosti s vw koncernem, muj pocit je takovy, ze pri navrhu i30 si konstrukteri proste dovezli golfa a spoustu veci jednoduse prevzali pod heslem proc vymyslet vymyslene. Zrejme proto jsem ani nemel moc problem s ovladanim i kdyz jsem do ted jezdil v nemeckych a hlavne vw koncern autech. To sednout si do francouzskeho auta...to je uplne jiny pribeh
Jinak co se tyce pribuznosti s vw koncernem, muj pocit je takovy, ze pri navrhu i30 si konstrukteri proste dovezli golfa a spoustu veci jednoduse prevzali pod heslem proc vymyslet vymyslene. Zrejme proto jsem ani nemel moc problem s ovladanim i kdyz jsem do ted jezdil v nemeckych a hlavne vw koncern autech. To sednout si do francouzskeho auta...to je uplne jiny pribeh
- sibelius
- *
- Příspěvky: 89
- Registrován: 13 říj 2021, 21:47
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Vysous: kola jsou parádní, designově se hodně povedla
Maras: děkuji. Jestli to bude jen o nepodsvětlených tlačítkách zrcátek (nevšiml jsem si ), tak pohoda
Hugo11: vím, že ruční brzda to tak má i v enku je to vtipné... ale v rámci snížení nákladů asi pochopitelné (i když teda u enka už méně)... Francouzská auta mám taky za sebou, i když je to už hodně let, takže asi pohoda
Maras: děkuji. Jestli to bude jen o nepodsvětlených tlačítkách zrcátek (nevšiml jsem si ), tak pohoda
Hugo11: vím, že ruční brzda to tak má i v enku je to vtipné... ale v rámci snížení nákladů asi pochopitelné (i když teda u enka už méně)... Francouzská auta mám taky za sebou, i když je to už hodně let, takže asi pohoda
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
- sibelius
- *
- Příspěvky: 89
- Registrován: 13 říj 2021, 21:47
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Tak jsem před víkendem dostal velký techničák a tím i značky. Mám za sebou prvních 180 seznamovacích kilometrů. A převládá nadšení. V podstatě ani netrpim žádnou ztrátou vykonu po přechodu z 125kw dieselu s vyšším kroutícím momentem. Octavii jsem byl zvyklý držet ve vyšších otáčkách, takže mi nedělá žádný problém ani benzínová 1.5.
Auto je opravdu svižné (resp. dostal jsem přesně to, co jsem od toho mototu očekával), skvělé sedí, jen teda hluk od kol je vyšší. Kompenzuje to ale téměř "nulový" hluk od motoru, na který jsem byl zvyklý z octavie.
Zvykat si asi budu muset na vyšší posed. Resp. chtěl bych dát sedadlo ještě níž, ale už to nejde. A to mám jen 172cm. To ale nejspíš přejde po nekolika dalších desítkách kilometrů.
A i30 v n-line se mi fakt neskutečně líbí. Kdo by to byl řekl ještě před x lety, že tohle napíšu a ještě si dokonce i Hyundai koupím
Auto je opravdu svižné (resp. dostal jsem přesně to, co jsem od toho mototu očekával), skvělé sedí, jen teda hluk od kol je vyšší. Kompenzuje to ale téměř "nulový" hluk od motoru, na který jsem byl zvyklý z octavie.
Zvykat si asi budu muset na vyšší posed. Resp. chtěl bych dát sedadlo ještě níž, ale už to nejde. A to mám jen 172cm. To ale nejspíš přejde po nekolika dalších desítkách kilometrů.
A i30 v n-line se mi fakt neskutečně líbí. Kdo by to byl řekl ještě před x lety, že tohle napíšu a ještě si dokonce i Hyundai koupím
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Krasny auto. Bila i30 moc slusi, ale pockej pres zimu . Ted co padal prvni snich, tak jsem ometl auto a rovnou jel na mycku . Zapraseny auto a snich a ometacek nejde moc spolu . Taky jsem si nedovedl predstavit, ze budu mit doma Korejku a jsem spokojen . Ted me prijdou skodovky hrozne nezazivny az nudny. Spredtim jsem si rikal, ze korejci jsou silenych tvaru .
Hyundai i30 1,5 DPi HB start plus, bílá (25.11.2021)
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Coz barva fajn (shadow grey je teda samozrejme hezci , jen za chvili mu prijde, ze to nejak nejede a ze si mel objednat prave N
- sibelius
- *
- Příspěvky: 89
- Registrován: 13 říj 2021, 21:47
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Mouse80: už teď je jako prase
Hugo11: fastback v shadow gray byla volba ještě než jsem vkročil k dealerovi, pak se to změnilo na bílý hatchback plnotučné enko je taky za plnotučné peníze, které na úctě nejsou
Hugo11: fastback v shadow gray byla volba ještě než jsem vkročil k dealerovi, pak se to změnilo na bílý hatchback plnotučné enko je taky za plnotučné peníze, které na úctě nejsou
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Bila barva je peklo na údržbu, ale N-line vypadá pěkne.
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Aspon člověk vidí co za bordel na autě vozí a umeje to.
Pochybuju, že lidi s tmavou barvou vůbec tuší, že na autě mají asphaltové tečky nebo polétavou rez.
Pochybuju, že lidi s tmavou barvou vůbec tuší, že na autě mají asphaltové tečky nebo polétavou rez.
Norbík - Fastback N-Line - 1,5 T-GDi, MT, Polar white
www.instagram.com/fastback_norbik
www.instagram.com/fastback_norbik
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Já to vím (většině lidi je to úplně jedno a já se nedivím), auto ale stejně myju tak 2x ročně, odstraním poletavou rez, asfalt atd. Je. U te bílé barvy jsem si musel dat víc záležet v různých zahybech aby to tam vypadalo taky čistě. Když bílou tak jedine s pořádnou slevou, dobrovolně bych si ji tenkrát nevybral.