Ojetá i30 1.4 T GDi 160 000 km (r. 2019)
Moderátoři: Farrael, Lantra Luke, Moderátoři
Ojetá i30 1.4 T GDi 160 000 km (r. 2019)
Zdravim vás tu. Prišiel som si po radu. Zvažujem kúpu Hyundai i30 1,4 T GDi, jedná sa o ročník 2019 doteraz servisované iba v autorizovanom servise s nájazdom 160 tis. km za dobrú cenu. Oplatí sa ísť do toho? Načo si dať pozor? Chcem sa spyako je to s rozvodmi na tomto type motora?
Auto celkovo pôsobí veľmi pekne, vzhľadovo je ako nové, motor ide pekne potichu, na skúšobnej jazde som nič nespozoroval.
Ďakujem za info
Auto celkovo pôsobí veľmi pekne, vzhľadovo je ako nové, motor ide pekne potichu, na skúšobnej jazde som nič nespozoroval.
Ďakujem za info
- Reklama
Re: Ojetá i30 1.4 T GDi 160 000 km (r. 2019)
Kolik za ní chtějí?
Re: Ojetá i30 1.4 T GDi 160 000 km (r. 2019)
Zdravim, 11000 €
Re: Ojetá i30 1.4 T GDi 160 000 km (r. 2019)
Čítal som tu veľa ohľadne problémov s turbom atď... predávajúci mi hovoril že zatiaľ menili iba bežné veci ako olej, brzdy, sviečky....ak bol nejaký zásah do motora aj v rámci reklamácie všetko bude v servisnej knižke? Tu som ešte nejak neštudoval, iba posledný zápis som si skontroloval.
Čo sa týka tých rozvodov ako je to?
Čo sa týka tých rozvodov ako je to?
Re: Ojetá i30 1.4 T GDi 160 000 km (r. 2019)
nech ti do zmluvy napise ze motor neberie olej, povedzme max 1dcl na 5000km... rozhodne je tam vela veci na kontrolu bez mechanika by som to nekupoval
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Ojetá i30 1.4 T GDi 160 000 km (r. 2019)
Mimo nápravy a podobne, čo tam je také kritické ohľadne motora a elektroniky, na čo si dať pozor? Čo to o autách viem len som už pár rokov mimo fachu a konkrétne o tomto aute veľa neviem iba čo som si stihol naštudovať. Motor je na pohľad suchý (zaprášený) takže únik by vidieť bolo
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ojetá i30 1.4 T GDi 160 000 km (r. 2019)
to ci to napise predavajuci alebo nenapise nema ziadny vplyv na nic. Auto je v zaruke (stale) takze pripadny vacsi unik oleja pri dodrzani predpisanych kontrol a servisnych uloh pojde ako garancna vada.
inak k teme: existuju bezne postupy co skontrolovat pri kupe ojazdeneho auta (od podvozku az po antenu) - existuju na to aj checklisty, ale suhlasim ze lepsie si pri kupe za 11 000 Euro zaolat mechosa a dat mu 50E nech sa na to pozrie odborne. Osobne si nemyslim, ze by sa popri cestach kopili poruchane 1.4 TGDi takze bude ako vzdy zalezat na rezime akym predchadzajuci majitel jazdil. 160kkm za 4 roky znamena tych 40kkm rok, tam bude vela dialnic. Otazka je ako rychlo sa jazdilo a ako dobre a zle sa robili zastavenia po jazde. Pravdepodobne vsak nehrozi ze to skakalo vzdy par km po meste, ohrialo sa a ochladilo a cele znovu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Ojetá i30 1.4 T GDi 160 000 km (r. 2019)
Ďakujem za odpovede...čo sa týka podvozku a podobne to si viem skontrolovať aj sám, čo sa týka diagnostiky, veľký predpoklad je že ak tam niečo je tak bude svieti kontrolka. Motor má pekný kultivovaný chod, keď som ho bol pozrieť tak bol studený motor,auto bolo niekoľko dní v garáži o čom svadčilo aj prvé zavraždenie a bolo cítiť povlak...motor ani necukol že by chcel nejak kuckať takže v tomto smere je to ok.
Čo sa týka prípadnej výmeny či už na náprave atď... všetko sa píše do servisnej knižky? V tomto nemám prehľad
Čo sa týka prípadnej výmeny či už na náprave atď... všetko sa píše do servisnej knižky? V tomto nemám prehľad
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ojetá i30 1.4 T GDi 160 000 km (r. 2019)
bezne servisne ukony (napr vymeny dosticiek, kosti stabilizatorov atd) sa do servisky nezapisuju. nemal by byt problem si veci overit v autorizaku kde bolo servisovame (maju zakazkove listy)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Ojetá i30 1.4 T GDi 160 000 km (r. 2019)
Já bych se toho vysokého nájezdu bál, kor u benzínu. Jetých aut je dost v současné době.
Re: Ojetá i30 1.4 T GDi 160 000 km (r. 2019)
keby to bol atmo motor OK, podvozok je nepodstatny... a ze motor v zaruke? no nech sa paci vyjednavajte sa ci liter zozrateho oleja uz je vela ci nie... akoby ste tu doodrbanych gdi motorov mali na fore malo... chod do toho ked mas mechanika.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Ojetá i30 1.4 T GDi 160 000 km (r. 2019)
zamyslenie sa na zaver... 3 roky 160 000 km... to nebolo auto maznacik ... kym sa nezohreje idem klidek tabacek....
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Ojetá i30 1.4 T GDi 160 000 km (r. 2019)
Vďaka za odpovede, ešte si to teda premyslím čo a ako a potom sa rozhodnem a snáď nie zle.
Otázka na tých čo poznajú tie motory...je lepšie táto 1,4 T GDi alebo 1,6 CRDi? Jazdiť sa bude prevažne 20 km do práce a späť a víkend nejaké tie výlety...mesačne to robí cca 1000 + km
Ako sú na tom tie diesle? Ale tam je problém nájsť za normálne peniaze do 200 tis. km.
To na ktoré som sa pýtal bolo firemné ale s tým že bolo jazdené iba jednou osobou. Interiér aj exteriér naznačuje dobre zaobchádzanie.
Otázka na tých čo poznajú tie motory...je lepšie táto 1,4 T GDi alebo 1,6 CRDi? Jazdiť sa bude prevažne 20 km do práce a späť a víkend nejaké tie výlety...mesačne to robí cca 1000 + km
Ako sú na tom tie diesle? Ale tam je problém nájsť za normálne peniaze do 200 tis. km.
To na ktoré som sa pýtal bolo firemné ale s tým že bolo jazdené iba jednou osobou. Interiér aj exteriér naznačuje dobre zaobchádzanie.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Ojetá i30 1.4 T GDi 160 000 km (r. 2019)
Když se člověk o auto stará, nájezd je do určité míry jenom číslo. Viz třeba petzl62 a jeho bezporuchových 170 000 km s tímto motorem za (tuším) necelé 4 roky.
S nájezdem něco málo přes 1000 km měsíčně bych do nafty nešel. Musíš počítat s pravidelným vypalováním DPF, které samotné trvá 15 - 20 km.
S nájezdem něco málo přes 1000 km měsíčně bych do nafty nešel. Musíš počítat s pravidelným vypalováním DPF, které samotné trvá 15 - 20 km.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Ojetá i30 1.4 T GDi 160 000 km (r. 2019)
No práve toto som aj ja tak bral čo sa týka toho DPF, ono radšej kúpiť 3 ročne auto s takým nájazdom ako 10 ročne s 50 tis. čo nejaký starší pán jazdil 2 km do obchodu a späť...Axel.Foley píše: ↑23 led 2023, 11:32 Když se člověk o auto stará, nájezd je do určité míry jenom číslo. Viz třeba petzl62 a jeho bezporuchových 170 000 km s tímto motorem za (tuším) necelé 4 roky.
S nájezdem něco málo přes 1000 km měsíčně bych do nafty nešel. Musíš počítat s pravidelným vypalováním DPF, které samotné trvá 15 - 20 km.
Tak pravdepodobne je rozhodnuté a pôjdeme do toho...verím že nebude žiaden problém, v podstate je auto ešte rok a pol v záruke a snáď ak niečo bude mať odísť tak ešte v rámci záruky