mám stupidní dotaz (ne, v manuálu to není

Zároveň si ale nechci ten kryt urvat. Je tam nějaká finta - zobáček, co je potřeba vycvaknout - nebo za to prostě musím víc vzít?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
U předchozího i30 1,0 tgdi jsme měli víčko “neschovane” a od výměny do výměny nebylo potřeba dolevat olej, u aktuální i30 je už pod krytem motoru. A ani stačí skubnout a je to dole. Jinak 95% uživatelů si stav oleje stejně nekontroluje a dojít by ho taky neuměli. To není jako já a jiní, kteří pravidelně kontroluji stav oleje, brzdovky a chladicí kapaliny. U mě je to ze zvyku ze strarsich ojetin.Martinsp píše: ↑11 úno 2023, 09:02 Ahoj, tento motor nemám, ale za 1- 2/5 oleje na měrce není špatně a za 2- kouknul jsem na YouTube na první video a víčko bylo normálně v levé spodní části krytu, takže tam se nic sundávat nemusí. Je ale možné že těch krytu dělají víc typů i když schovat víčko je tedy ne moc dobrý nápad.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |