Výměna motoru
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Výměna motoru
Nechce se mi věřit, ze do BMW nemusí dolévat olej, záleží po kolika km mění olej. Takové motory M54 to jsou olejnicky a klidně si vezmou při ostré jízdě bez problému 0,5l / 1000km.
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Výměna motoru
Píše, cituji: "při celkové výměně oleje v motoru po cca 7tis. km".
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
-
- **
- Příspěvky: 152
- Registrován: 07 dub 2022, 17:19
Re: Výměna motoru
No, je fakt, že se o to své staré BMW docela stará. I když s ním občas jezdí po dálnici i 200kmh, nevěří řadě servisů a mění si všechny oleje a filtry sám v kratších než doporučených intervalech.. Navíc náklady na údržbu cenově tolik neřeší jako bych řešil já nebo většina z nás tady
Dřív se usmíval, cože to máme za neefektivní "paštiku" Hyundai Lantru RD, když její starý čtyřválec (v tu dobu s prakticky stejným nájezdem jako ten jeho 2,5l šestiválec) žere 1l na 1000km. Na druhou stranu když jsem pak časem viděl, kolik on musel platit za náhradu kardanové hřídele za novou (má 4x4), kolik za různé další podvozkové díly, kolik typů olejů (a jaké objemy) musí pravidelně dokupovat (vč. do diferenciálu), samozřejmě s cenami min. 3-4x vyššími (pokud kupoval druhovýrobu, existovala-li vůbec...) než bychom měli my u i20 1.gen. nebo cca 2-3x víc než u naší i30 PDE, pak jsem se zase, v jeho očích autosocka , začal cynicky chechtat já
Dřív se usmíval, cože to máme za neefektivní "paštiku" Hyundai Lantru RD, když její starý čtyřválec (v tu dobu s prakticky stejným nájezdem jako ten jeho 2,5l šestiválec) žere 1l na 1000km. Na druhou stranu když jsem pak časem viděl, kolik on musel platit za náhradu kardanové hřídele za novou (má 4x4), kolik za různé další podvozkové díly, kolik typů olejů (a jaké objemy) musí pravidelně dokupovat (vč. do diferenciálu), samozřejmě s cenami min. 3-4x vyššími (pokud kupoval druhovýrobu, existovala-li vůbec...) než bychom měli my u i20 1.gen. nebo cca 2-3x víc než u naší i30 PDE, pak jsem se zase, v jeho očích autosocka , začal cynicky chechtat já
Re: Výměna motoru
Olej do převodovky originál BMW jsem kupoval 1,2l za 1.049,- v BMW ti prodají přesné množství, jedna láhev originál a k tomu 0,2l v láhvi BMW napr. Olej do kardanu 0,8l taky jsem nemusel kupovat cely litr. Jistě do 25 stare E46 pustím radeji kačku než do 25 leteho Hyundai. A další díly se daji v solidní kvalitě koupit v druhovyrobe. Vždy si zjišťuji cenu OEM dilu a druhovyrobu a pak se rozhodnu co koupim.