Nový Hyundai Accent
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Reklama
Rozvody
Majitelé dieselů
Nevíte někdo jak je to s výměnou rozvodů u naftovýho accenta????
V návodu se popisují rozvody jen u benzínu, ale u nafty není o rozvodech ani písmenko.
Že by byli nastálo, nebo pevný převod????? Je mi to divný, že se nikde o tom nic nepíše ani nepsalo...
Nevíte někdo jak je to s výměnou rozvodů u naftovýho accenta????
V návodu se popisují rozvody jen u benzínu, ale u nafty není o rozvodech ani písmenko.
Že by byli nastálo, nebo pevný převod????? Je mi to divný, že se nikde o tom nic nepíše ani nepsalo...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
-
- **
- Příspěvky: 191
- Registrován: 18 dub 2005, 20:42
- Bydliště: Košice /Slovensko/
- Kontaktovat uživatele:
re
..fíjha ....keby tam boli fixne rozvody tak máte ušporené cca 15.000,- pri asi 90.000km, ale to sa mi veľmi nezdá To by aj mňa dosť zaujímalo, či sa menia a kedy ....a potom tá cena Na mojej TDi Octavíí je to cca 15.000-17.000,-Sk
Hyundai Getz 1.1 5dv /VS celadon blue/
Rozvody jsou u naftového Accenta poháněné řetězem. Vy, kdo jezdíte s nafťákem, by mohlo zajímat, že pro Vás vychází specializovany časopis, který se jmenuje AUTODIESEL. Je to čtvrtletník, někdy nyní by mělo vyjít nové číslo. Dost špatně se shání, né všude ho mají. Právě v prvním čísle byl podrobně popsaný a demontovaný motor 1,5 CRDI. Právě z něj čerpám. Ač jezdím s Elantrou 2.0 v benzínu, pravidelně si tento časopis kupuji. V každém čísle je rozborka jednoho typu motoru s kompletním popsáním funkce. V časopise jsou rady a postřehy, které si jinde nepřečtete-vcetně seznamů odborných servisů, které se na opravy a servis nafťáků specializují. I když je cena vyšší-89káče, mohu tento zdroj informací vřele doporučit. Navíc je to jen jednou za tři měsíce.
A nemas cislo,kde je motor 2.0 CRDi 83kW?jandaxx píše:Rozvody jsou u naftového Accenta poháněné řetězem. Vy, kdo jezdíte s nafťákem, by mohlo zajímat, že pro Vás vychází specializovany časopis, který se jmenuje AUTODIESEL. Je to čtvrtletník, někdy nyní by mělo vyjít nové číslo. Dost špatně se shání, né všude ho mají. Právě v prvním čísle byl podrobně popsaný a demontovaný motor 1,5 CRDI. Právě z něj čerpám. Ač jezdím s Elantrou 2.0 v benzínu, pravidelně si tento časopis kupuji. V každém čísle je rozborka jednoho typu motoru s kompletním popsáním funkce. V časopise jsou rady a postřehy, které si jinde nepřečtete-vcetně seznamů odborných servisů, které se na opravy a servis nafťáků specializují. I když je cena vyšší-89káče, mohu tento zdroj informací vřele doporučit. Navíc je to jen jednou za tři měsíce.
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
Podívám se. Za chvilku jedeme na výlet do Litoměřic. Je tam takový lokální autosalon, takže jedeme na čumendu. Večer na to kouknu. až to budu mít oskenované, mohu to poslat mailem. Nerad bych to vystavoval na netu. Přece jen, asi bych porušoval nějaká autorská práva. Ale až někdy v týdnu. Doma mám pomalé připojení, pošlu to z práce. Až to bude, dám vědět.