CRDi - Spotreba

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

8)
Naposledy upravil(a) Borek dne 12 kvě 2007, 19:17, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Reklama
 

Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Nebudu to dál řešit nebo se zase rozvine dlouhá debata :roll: .Jen poznámka-měli jsme oba karburátory(i když já spotřebu 8l a čerpám dnes za 13,70Kč,takže to je i proti 5l nafty dost výhodné),ale dnes se montuje přímé vstřikování LPG a to je zase jiná modernější písnička. :wink: Jo a to,že jezdím za polovičku bylo míněno oproti nákladům za benzín,ne proti naftě. :wink:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Příspěvek od tom »

Borek píše:Nebudu to dál řešit nebo se zase rozvine dlouhá debata :roll: .Jen poznámka-měli jsme oba karburátory(i když já spotřebu 8l a čerpám dnes za 13,70Kč,takže to je i proti 5l nafty dost výhodné),ale dnes se montuje přímé vstřikování LPG a to je zase jiná modernější písnička. :wink: Jo a to,že jezdím za polovičku bylo míněno oproti nákladům za benzín,ne proti naftě. :wink:
Cena přestavby??? :?: U těch modernějších systémů cca 30.000 - 40.000Kč. Další mínus je zmenšen zavazadlový prostor.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Uživatelský avatar
Jiří
**
Příspěvky: 141
Registrován: 11 srp 2006, 17:03
Bydliště: Oznice(Vsetín)

Příspěvek od Jiří »

V mé lantře na lpg mám spotřebu plynu 9 litrů při ceně 12,7kč ychází km na 1,14kč a slavné Tdi v octávii při spotřebě 5l při ceně 28kč vychází km 1,4kč!!!!Jasně přestavba vás stojí sice 30000kč,ale zas si to mužete předělat do dalšího auta.Já říkám jedině LPG :wink:
Hyundai Elantra 1.6 16V 66kw r.v 2003 LPG
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

Cena montaze je opravdu30-40tis.No on naftovy motor je taky za priplatek a kolikrat je to vic jak 40 klacku.Stim zav.prostorem je to sice pravda,ale da se to rozume resit nadrzi misto rezervy a pouzitim dojezdoveho kola ktere je o dost menci a nebo pouzitim spesl spreje na pichla kola,kompresoru na 12 V a nebo richloopravarenske sady na opravu pneu.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
Pida
*
Příspěvky: 71
Registrován: 15 pro 2006, 15:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Garaze

Příspěvek od Pida »

Mne by tedy krome toho, ze se mi asi dat 30000 na prestavbu nevyplati, docela vadilo, ze bych nemohl do podzemnich garazi....
Accent 96 1,3 55 kW 5dv. zelena metal.
Uživatelský avatar
Jiří
**
Příspěvky: 141
Registrován: 11 srp 2006, 17:03
Bydliště: Oznice(Vsetín)

Příspěvek od Jiří »

¨No nesmíš nejlépe do žádných.Streko si teď dává do lantry přímý střik od lofteka,nádrž v rezervě a cena 31000kč.
Hyundai Elantra 1.6 16V 66kw r.v 2003 LPG
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Příspěvek od tom »

Koukam že debata o spotřebě 1,5CRDi se změnila na přestavba LPG... :lol: :lol: :lol:
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

Jo tak uz to bejva! :D
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Tome a co dvojnásobný dojezd benzín + LPG,nižší opotřebení motoru,nižší zátěž(teplotní)pro olej......to je jen pár plusů LPG. :wink: Ale to jsme se dostali opravdu jinam :lol: Tak se vraťme zpět k tématu(i tohle téma může někoho zajímat-může se udělat jiné vlákno,tady už to hrotit nebudeme). 8)
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Petusko73
**
Příspěvky: 134
Registrován: 18 črc 2006, 17:39
Bydliště: Košice

Příspěvek od Petusko73 »

Najazdené 1300km. Spotreba len mesto ustálená na 5,8-5,9l.
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Elegance, G9
Uživatelský avatar
Donald
**
Příspěvky: 431
Registrován: 06 bře 2006, 09:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Drahá zkušenost s LPG

Příspěvek od Donald »

Měl jsem v octavii 1,8 namontovaný LPG systém Lovtec. Byla to naprostá katastrofa. Problémy neustále se zpětným zášlehem. Odešly plastové věci v sání, pak rozvodový řemen a nakonec praskla pružina sacího ventilu. Suma sumárum skoro 50 tis. Kč za půl roku. Propan butan už nikdy víc! Teď mám elantru CRDi a zatím (42 tis km) je klid.
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Donalde,rozvodový řemen a pružinka...určitě nemá nic společného s provozem na LPG,ale kvalitou Ochcávky.A zničené plasty bych omlátil o hlavu tomu "mechanikovi",co ti to montoval.Pokud používá jednodušší systém spol.vstřikování,musí použít protizášlehovou klapku.A tam evidentně nebyla :roll: .Jinak dnes se nejvíce používá přímé vstřikování LPG-stejný výkon,spotřeba...... :wink:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Borek píše:Donalde,rozvodový řemen a pružinka...určitě nemá nic společného s provozem na LPG,ale kvalitou Ochcávky.A zničené plasty bych omlátil o hlavu tomu "mechanikovi",co ti to montoval.Pokud používá jednodušší systém spol.vstřikování,musí použít protizášlehovou klapku.A tam evidentně nebyla :roll: .Jinak dnes se nejvíce používá přímé vstřikování LPG-stejný výkon,spotřeba...... :wink:
Hmm,pak svěř někomu takovýmu auto a pak bum!! :shock:
Myslím montáž LPG nedat tam proti zášlehovou klapku tak mě by teda šlehlo!! :evil: :roll:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
kantorek
*
Příspěvky: 48
Registrován: 20 zář 2006, 22:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kantorek »

petusko ... hm, no, tych 5,8 je v pohode ... len mi povedz, kolko ti ukazuje palubny PC ? ... uz sa tu o tom diskutovalo, ze nieco prikresluje ... lebo ja mam najazdenych tesne pred 10tis. a palubny PC mi ukazuje stale 6,8 ...
Hyundai Accent 1.5 CRDi Dynamik, Silver Arrow
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“