Pískověbílý Tuky
Moderátor: Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Pár dní zpět - Tuky v lázních
- Přílohy
-
- 1678126868605.jpg (78.53 KiB) Zobrazeno 776 x
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Začínám mít cestovní cukaturu
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Raději se ani neptej, kam mě to láká i když vím, že letos to neklapne
PS: Minulý víkend stačilo hodně málo a tento víkend by jste měli doma čerstvé pomeranče z Algarve
PS: Minulý víkend stačilo hodně málo a tento víkend by jste měli doma čerstvé pomeranče z Algarve
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Pískověbílý Tuky
Teploučko tě láká .... Kolegyně tam byla vloni a nemohla si to vynachválit. I cesta byla prý v pohodě.
Tucson 1,6 T-GDi Adventure - 09/2020
Re: Pískověbílý Tuky
V Lidl sú lacnejšie.Axel.Foley píše: ↑16 bře 2023, 06:30 Raději se ani neptej, kam mě to láká i když vím, že letos to neklapne
PS: Minulý víkend stačilo hodně málo a tento víkend by jste měli doma čerstvé pomeranče z Algarve
Šťastnú cestu.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
KamZehr: Jo, do tepla bych se teď podíval rád Nedivím se, že kolegyně byla spokojená, Portugalsko je úžasné. Jela autem nebo letěla? Co se týče letní dovolené, volá mě sever, konkrétně tohle https://nordkapp.panomax.com/
idam: Děkuji, až tam pojedu, budu pamatovat i na Tebe
idam: Děkuji, až tam pojedu, budu pamatovat i na Tebe
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Pískověbílý Tuky
To tam ti idioti musí svítit jak v Las Vegas???
Tak tam nemusíš bloncat a podíváš se na video
Buduj latifundie a vys.. se na cukatůry
Tak tam nemusíš bloncat a podíváš se na video
Buduj latifundie a vys.. se na cukatůry
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Psal jsem, že letos to nebude
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Pískověbílý Tuky
Axel: Jeli autem a brali to po pobřeží přes jižní Francii, Barcelonu, Valencii, Sevillu.
Tucson 1,6 T-GDi Adventure - 09/2020
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Nádherná štreka
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Ani jsem se nenadál a opět se blíží výměna oleje... za 105 dní najeto lehce přes 8 000 km
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Dnes jsem si poprvé vychutnal a s radostí projel trasu Šternberk - Opava. Nijak zvlášť ji nemusím, ale dnes to bylo jiné. Jiné bylo auto, kterým jsem jel. Bude to znít neuvěřitelně - tu trasu jsem si vychutnal za volantem ix20. Mnozí budou kroutit hlavou, že to s tímhle autem nejde, není to žádný sporťák. Budu oponovat - jde Předem se omlouvám spokojeným majitelům za další slova, vůbec nejsou myšlena špatně, jen jako zhodnocení vlastností, které od tohohle auta nejsou očekávány.
Jak to tedy s tou radostí za volantem bylo? Auto má totálně tupé přeposilované řízení a podvozek s vlečkou, kterého naladění moc radosti řidiči v serpentinách opravdu neposkytne. Na to není tento kousek automobilového průmyslu stavěný, atlet to skutečně není. Úsměv mi vykouzlil motor pod kapotou - atmosférická 1,6 CVVT naladěna na 91 kW (podle malého techničáku). S tímto malým a lehkým autem cvičí tento motor opravdu slušně. Podřadit na 3, zatlačit pravou nohu do podlahy a to, co se začně dít od 3500 otáček výš, je neuvěřitelné. Auto se změní z krotkého beránka na dravce dychtícího po pohybu... lineární nástup výkonu je nejen cítit, ale i vidět, když ručička otáčkoměru se plynule přesouvá do pravé poloviny své dráhy... a auto najednou krajinou nepluje, ono přímo letí K tomu úžasná řízná zvuková kulisa spod kapoty... Najednou kopečky začaly dávat smysl a výjezdy na horizont byly potěchou pro oko i ducha Mít tenhle motor třeba v současné generaci i20 s trochu poladěným podvozkem, byla by to úžasná hračka
Jak to tedy s tou radostí za volantem bylo? Auto má totálně tupé přeposilované řízení a podvozek s vlečkou, kterého naladění moc radosti řidiči v serpentinách opravdu neposkytne. Na to není tento kousek automobilového průmyslu stavěný, atlet to skutečně není. Úsměv mi vykouzlil motor pod kapotou - atmosférická 1,6 CVVT naladěna na 91 kW (podle malého techničáku). S tímto malým a lehkým autem cvičí tento motor opravdu slušně. Podřadit na 3, zatlačit pravou nohu do podlahy a to, co se začně dít od 3500 otáček výš, je neuvěřitelné. Auto se změní z krotkého beránka na dravce dychtícího po pohybu... lineární nástup výkonu je nejen cítit, ale i vidět, když ručička otáčkoměru se plynule přesouvá do pravé poloviny své dráhy... a auto najednou krajinou nepluje, ono přímo letí K tomu úžasná řízná zvuková kulisa spod kapoty... Najednou kopečky začaly dávat smysl a výjezdy na horizont byly potěchou pro oko i ducha Mít tenhle motor třeba v současné generaci i20 s trochu poladěným podvozkem, byla by to úžasná hračka
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Pískověbílý Tuky
Jo, tak to máš pravdu. Stavěné na závodění to není, ale ten motor s tím dokáže pěkně pohnout, to jo. A u nás na "opičích horách" na vysočině jeho potenciál rád využívám.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Včera jsem si mazla dovezl ze špitálu. Byl na operaci. Znenadání začalo značně drhnout řazení, na neutrál bylo nepravidelně cítit vibrace a občas šlo těžce podřadit ze čtyřky do trojky.
Po demontáži spojky se ukázalo, že lamela je ještě v pořádku, ale dvě z pružin jsou vylomené. Mazel dostal novou spojkovou sadu, spojkové ložisko, gufero na hřídel a všechny čtyři synchronní kroužky. Synchrony měly být vyměněny preventivně jako součást jedné rozborky, ale jak se ukázalo, rozhodnutí to bylo přímo geniální a víc než předvídavé - jeden kroužek byl prasknutý
Při jedné práci došlo i na výměnu motorového oleje po 10 000 km.
První kilometry po výměně příjemně překvapily - a je to i k zamyšlení pro Nošovice:
- chod spojkového pedálu byl od začátku značně tuhý (nejen u mně, tohle jsem zaznamenal ve vícero vozech řady TL, člověk si zvykne, nestěžuji si), po výměně je chod pedálu citelně lehčí
- řazení, ač od začátku skvělé, je nyní ještě lepší - pocitově o chlup kratší dráhy v kulise a diametrálně přesnější, než u nového auta
Tímto děkuji za skvělou a rychlou práci a zapůjčení náhradního vozu AUTOMIMA Opava.
Po demontáži spojky se ukázalo, že lamela je ještě v pořádku, ale dvě z pružin jsou vylomené. Mazel dostal novou spojkovou sadu, spojkové ložisko, gufero na hřídel a všechny čtyři synchronní kroužky. Synchrony měly být vyměněny preventivně jako součást jedné rozborky, ale jak se ukázalo, rozhodnutí to bylo přímo geniální a víc než předvídavé - jeden kroužek byl prasknutý
Při jedné práci došlo i na výměnu motorového oleje po 10 000 km.
První kilometry po výměně příjemně překvapily - a je to i k zamyšlení pro Nošovice:
- chod spojkového pedálu byl od začátku značně tuhý (nejen u mně, tohle jsem zaznamenal ve vícero vozech řady TL, člověk si zvykne, nestěžuji si), po výměně je chod pedálu citelně lehčí
- řazení, ač od začátku skvělé, je nyní ještě lepší - pocitově o chlup kratší dráhy v kulise a diametrálně přesnější, než u nového auta
Tímto děkuji za skvělou a rychlou práci a zapůjčení náhradního vozu AUTOMIMA Opava.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek