i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Ano, cenový rozdíl se opravdu zmenšuje. Vybírali jsme mezi Skoda Kamiq Style 1,0 DSG a I30 fastback Family Smart 1,0 manuál. Cenový rozdíl jen 40kk, zasadni rozdíly ve výbavě nebyly, Kamiq mel automat a i30 má navigaci. Oboje skladovky, ale Kamiq nám vyfoukli pod nosem, zavázali jsme a skončili opět u , jelikož nehodlám na takové auto čekat déle jak týden. Tedy ano cenové rozdíly už se hodně zmenšily.
- Reklama
- sibelius
- *
- Příspěvky: 90
- Registrován: 13 říj 2021, 21:47
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Proběhlo poslední rozloučení s ereskou a už jsem majitelem jen vozu z Jižní Koreje
- Přílohy
-
- 20230428_212116-01.jpeg (219.58 KiB) Zobrazeno 1043 x
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
- sibelius
- *
- Příspěvky: 90
- Registrován: 13 říj 2021, 21:47
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Proběhl tuning! žádné koně to teda nepřidalo, ale mě to potěšilo
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Takovou opěrku do opěrky na Tucsona taky hledám. Jen jsem zatím našel pro typ s automatem a to je jiný rozměr. Tahle má prosím tě jaký rozměr? Díky
Tucson 1,6 T-GDi Smart - 07/2021
- sibelius
- *
- Příspěvky: 90
- Registrován: 13 říj 2021, 21:47
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Rozměry jsou podle popisu produktu 16,8 x 15,5 x 5,2 cm, jestli ale odpovídá i přesným rozměrů nemůžu potvrdit, už je to vložené v autě
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Díky. Mrknu na to u sebe a třeba by to mohlo sedět.
Tucson 1,6 T-GDi Smart - 07/2021
- sibelius
- *
- Příspěvky: 90
- Registrován: 13 říj 2021, 21:47
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Je tady rok soužití s mojí i30 (přivezena 21.11.2022, velký techničák a značky jsem přebíral až 1.12.2022) a tak trochu můžu hodnotit. Auto má najeto jen necelých 10K km, protože do konce dubna (tedy 5 měsíců s i30) jsem ještě živil i eReSo (a bylo to těžké loučení)…
Co se designu týče, auto se mi líbilo na první pohled a po roce se nic nezměnilo.
Volba jízdních režimů, tam je to úplně jasné, na nic jiného, než na sport se nedá jezdit, eco mód je pak naprosté utrpení. Tedy po nastartování probíhá předletová příprava: vypnout start stop, vypnout hlídání v jízdních pruzích a přepnutí na režim Sport.
Výkon: už jsem to tady psal, dostal jsem přesně to, co jsem čekal. První cca měsíc byl sice šok z přechodu z dieselového motu s výkonem 125 kW a daleko vyšším krouťákem, ale nic, co by se nedalo překonat. Není to trhač asfaltu, ale ani žádný šnek. Meziplyn, který si auto samo dává je pak naprostá pecka. Na „inteligentní“ manuální převodovku, a hlavně na spojkový pedál jsem si zvyknul hned a nebyl v tomhle žádný problém. O MHEV asi ani nevím, že tam je. Snad jen brždění motorem je intenzivnější a kotouče a brzdové destičky se tak neopotřebovávají
Navíc auto parádně drží na vozovce, jízdní vlastnosti jsou skvělé (léto i zima jsou na 18“ kolách). Trochu dojem kazí vyšší hluk od podvozku (resp. Od kol), ale tam to řeší hlasitost audia (tedy auto není špatně odhlučněné, jen ty máš hlasitost hudby na nízké hodnotě).
Spotřeba: teď asi někteří dostanou infarkt. Tedy jestli jezdíte za hodnoty, které začínají pětkou, tak asi raději přeskočte na další odstavec. Dle tankování mám průměrnou spotřebu od prvního tankování 7,8l (palubní počítač ukazuje 7,3l). Nejlepší spotřebu na jednu nádrž jsem měl 6,8l (to už byla jízda na důchodce), nejhorší 8,5l. Spotřeba je dána jízdou pouze na režim sport a tím, že otáčky držím stritkně nad 2K (většinou nad 2,4K). V městě dodržuji přesných 50km/h (dle GPS) a okresky a dálnice max. +10km (dle GPS) – nepočítám předjíždění.
Úsměvný je zvuk klaksonu, je to jako z nějaké hračky.
Největší problém mám asi se sedačky, resp. sedačky jako takové jsou super (skvělé boční vedení a i když jsou jen látkové, tak dobře vypadají), ale posed je šíleně vysoko. Mám jen 171 až 172 cm a stejně bych chtěl sedět níž. Moc si neumím představit, že řídí někdo, kdo má 190 cm. Stejně tak loketní opěrku bych rád měl posunutou více dopředu, rád na ní mám ruku, ale tady dosáhnu jen tak tak (i když je v nejvíc vysunuté poloze).
Co mi chybí z eresa jsou automatické stěrače s dešťovým senzorem (popravdě jsem ani netušil, že auto tohle nemá až do prvního deště ). Hýbat s páčkou a neustále měnit intenzitu stírání není zrovna nejlepší věc na světě a strašně mě to otravuje. A proč nejdou stáhnout okýnka klíčkem? V létě sedat do auta je utrpení. Naopak vyhřívaný volant je super věc, ten zapínám už od půlky listopadu
Infotainment Hyundai (chápej navigaci) nepoužívám, koupil jsem si AAwireless a tak se při každém nastartování spouští Android Auto, na který jsem zvyklý. Dříve jsem používal Samsung Galaxy S22 Ultra, který se ale po připojení k bezdrátovému AA a při nabíjení na bezdrátové nabíječce asi po 15 minutách přehřál. Taky byl problém u tohoto telefonu s výpadky. Po přechodu na S23 Ultra se vše vyřešilo.
Celkově ale poměr ceny a kvality hodnotím velmi pozitivně a koupě i30 ve verzi N-Line s 1,5 T-GDI motorem po roce používání nelituji.
Přiložená fotografie je pouze ilustrativní
Co se designu týče, auto se mi líbilo na první pohled a po roce se nic nezměnilo.
Volba jízdních režimů, tam je to úplně jasné, na nic jiného, než na sport se nedá jezdit, eco mód je pak naprosté utrpení. Tedy po nastartování probíhá předletová příprava: vypnout start stop, vypnout hlídání v jízdních pruzích a přepnutí na režim Sport.
Výkon: už jsem to tady psal, dostal jsem přesně to, co jsem čekal. První cca měsíc byl sice šok z přechodu z dieselového motu s výkonem 125 kW a daleko vyšším krouťákem, ale nic, co by se nedalo překonat. Není to trhač asfaltu, ale ani žádný šnek. Meziplyn, který si auto samo dává je pak naprostá pecka. Na „inteligentní“ manuální převodovku, a hlavně na spojkový pedál jsem si zvyknul hned a nebyl v tomhle žádný problém. O MHEV asi ani nevím, že tam je. Snad jen brždění motorem je intenzivnější a kotouče a brzdové destičky se tak neopotřebovávají
Navíc auto parádně drží na vozovce, jízdní vlastnosti jsou skvělé (léto i zima jsou na 18“ kolách). Trochu dojem kazí vyšší hluk od podvozku (resp. Od kol), ale tam to řeší hlasitost audia (tedy auto není špatně odhlučněné, jen ty máš hlasitost hudby na nízké hodnotě).
Spotřeba: teď asi někteří dostanou infarkt. Tedy jestli jezdíte za hodnoty, které začínají pětkou, tak asi raději přeskočte na další odstavec. Dle tankování mám průměrnou spotřebu od prvního tankování 7,8l (palubní počítač ukazuje 7,3l). Nejlepší spotřebu na jednu nádrž jsem měl 6,8l (to už byla jízda na důchodce), nejhorší 8,5l. Spotřeba je dána jízdou pouze na režim sport a tím, že otáčky držím stritkně nad 2K (většinou nad 2,4K). V městě dodržuji přesných 50km/h (dle GPS) a okresky a dálnice max. +10km (dle GPS) – nepočítám předjíždění.
Úsměvný je zvuk klaksonu, je to jako z nějaké hračky.
Největší problém mám asi se sedačky, resp. sedačky jako takové jsou super (skvělé boční vedení a i když jsou jen látkové, tak dobře vypadají), ale posed je šíleně vysoko. Mám jen 171 až 172 cm a stejně bych chtěl sedět níž. Moc si neumím představit, že řídí někdo, kdo má 190 cm. Stejně tak loketní opěrku bych rád měl posunutou více dopředu, rád na ní mám ruku, ale tady dosáhnu jen tak tak (i když je v nejvíc vysunuté poloze).
Co mi chybí z eresa jsou automatické stěrače s dešťovým senzorem (popravdě jsem ani netušil, že auto tohle nemá až do prvního deště ). Hýbat s páčkou a neustále měnit intenzitu stírání není zrovna nejlepší věc na světě a strašně mě to otravuje. A proč nejdou stáhnout okýnka klíčkem? V létě sedat do auta je utrpení. Naopak vyhřívaný volant je super věc, ten zapínám už od půlky listopadu
Infotainment Hyundai (chápej navigaci) nepoužívám, koupil jsem si AAwireless a tak se při každém nastartování spouští Android Auto, na který jsem zvyklý. Dříve jsem používal Samsung Galaxy S22 Ultra, který se ale po připojení k bezdrátovému AA a při nabíjení na bezdrátové nabíječce asi po 15 minutách přehřál. Taky byl problém u tohoto telefonu s výpadky. Po přechodu na S23 Ultra se vše vyřešilo.
Celkově ale poměr ceny a kvality hodnotím velmi pozitivně a koupě i30 ve verzi N-Line s 1,5 T-GDI motorem po roce používání nelituji.
Přiložená fotografie je pouze ilustrativní
- Přílohy
-
- 20230122_103148-01.jpg (168.82 KiB) Zobrazeno 647 x
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
áno, vysoko je sedenie, celá podlaha je vysoko, nechápem prečo, ja mám 190cm a nejdem sa tam poskladaťsibelius píše: ↑20 lis 2023, 17:09
Největší problém mám asi se sedačky, resp. sedačky jako takové jsou super (skvělé boční vedení a i když jsou jen látkové, tak dobře vypadají), ale posed je šíleně vysoko. Mám jen 171 až 172 cm a stejně bych chtěl sedět níž. Moc si neumím představit, že řídí někdo, kdo má 190 cm. Stejně tak loketní opěrku bych rád měl posunutou více dopředu, rád na ní mám ruku, ale tady dosáhnu jen tak tak (i když je v nejvíc vysunuté poloze).
naopak lakťová opierka je pre mňa v pohode, lebo sedačku mám vzadu a tak nieje potreba ju ani vysúvať
ale s posedom súhlasím ak by som si zdvihol sedačku z úplne najspodnejšej polohy, tak pozerám do slnečnej clony
spotreba je individuálna komu ako chutí
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT
- sibelius
- *
- Příspěvky: 90
- Registrován: 13 říj 2021, 21:47
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Tak aspoň se teď ví, že se tam 190cm aspoň nějak vejde
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Nechce se mi věřit, že tahle verze nemá dešťový senzor
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- sibelius
- *
- Příspěvky: 90
- Registrován: 13 říj 2021, 21:47
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Bohužel nemá (pokud jsem teda nepřehlédl nějakou položku v menu a není to defaultně vypnuté, ale to spíš pochybuju )
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
To se fakt divím
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- sibelius
- *
- Příspěvky: 90
- Registrován: 13 říj 2021, 21:47
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
1. garanční prohlídka je za mnou, cenu 4800Kč beru jako velmi dobrou, navíc bylo hotovo za 90 minut (to vědět dopředu - ano, nezeptal jsem se - tak si vezmu sebou noťas a nejedu trolejbusem tam a zpět jak blázen )
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Tak ja mel za 4 hodiny a za cenu 6800 .Druhá byla asi o pul hodiny rychlejsi , ale za to za 8400
Hyundai i30 1,5 DPi HB start plus, bílá (25.11.2021)
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
- sibelius
- *
- Příspěvky: 90
- Registrován: 13 říj 2021, 21:47
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White
Ty 4h jsem tak nějak očekával, proto mě to překvapilo ZL kraj je kraj chudý, tak to máme tady za hubičku
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L
*Služební