Mám automatiku a 95% roka nastavených 21.5. Aj dnes ráno pri -2 uzatvorilo časť okruhov a začalo fúkať na okno a na nohy tipujem tak druhou najsilnejšou úrovňou. Nikdy to nebolo inak - ale máš pravdu pri BMW som bol zvyknutý, že začne fúkať až po pár minútach.
hyundai i30 - 3. generacia
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: hyundai i30 - 3. generacia
i30 Fastback 1.5 T-GDI DCT Style Shimmering Silver
BMW E36 323i Touring M-Packet Avusblau(1998)
BMW E36 323i Sedan M-Packet Cosmosschwarz(1996)
Favorit 136 GLX Seagreen Metallic(1994)
BMW E36 323i Touring M-Packet Avusblau(1998)
BMW E36 323i Sedan M-Packet Cosmosschwarz(1996)
Favorit 136 GLX Seagreen Metallic(1994)
- Reklama
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Jasně, tak vždy se najde nějaká výjimka, potvrzující pravidlo.Brambo von Gratz píše: ↑21 pro 2022, 18:42Nejeden zkusil a zjistil, že to nepotřebuje.Birdr píše: ↑21 pro 2022, 16:07 Kdo to jednou zkusil, nechce už jinak. Jsou to velmi užitečné a příjemné vychytávky.
Lézt do auta v rukavicích, to si už ani nedovedu představit.
A hlídání slepých úhlů při couvání nebo jízdě je v dnešním provozu k nezaplacení.
Osobně si raději připlatím za tyto (a i jiné) vychytávky, než za nástřik podvozku nebo keramiku na lak. Ale nakonec, je to každého věc.
V kožených rukavicích se řídí velmi příjemně.
Hlídání slepých úhlů se občas hodí. Je to pohodlnější. Akorát, že řadu slepých úhlů vyřeší trochu pohnout tělem a otočit hlavou. To je třeba dobré udělat i při vjíždění do křižovatky, aby něco nezakrýval A sloupek. Samozřejmě když vycouvávám z místa mezi dvěma většími auty, tak točení hlavou nepomůže.
Ale nevidím důvod, bránit se věcem, zprijemňujícím pobyt v autě.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Kdyz jede motor, tak to jde z alternatoru. MHEV do tohohle trochu haze vidle a prizpusobuje si to stavu nabiti 48V baterie, ale topeni zere hodne, takze by asi moc dlouho nevydrzela ani ta. A zatez s otackami primo nesouvisi. Muzes mit motor bez zateze na libovolnych otackach jen malou zmenou plynu, nebo plyn na podlaze, vir v nadrzi, a stejne to sotva pojede. Ty otacky meni vykonovou charakteristiku a efektivitu, ale zvyseni zateze alternatoru znamena vic benzinu -> vic tepla pri stejnych otackach.Brambo von Gratz píše: ↑21 pro 2022, 18:06 Ad 1) Jaká je souvislost mezi vyhřívaným volantem a sedačkami a zvýšenou zátěží motoru? Vyhřívání se přece napájí z autobaterie, vyšší zátěž motoru závisí na jeho otáčkách.
To jo. A na vyhrivanych sedadlech je fajn, ze i v minusovych teplotach tam vlezu jen v mikine, a nez mi zacne byt zima, tak to uz zahriva ruce a zada. Odpada cele to saskovani s vyslikanim bundy na semaforu po par kilometrech.Brambo von Gratz píše: ↑21 pro 2022, 18:06 Ad 2) Ono nemá smysl u studeného motoru mít nastavenou vysokou teplotu, protože dokud nebude motor zahřátý, tak teplo v výdechů stejně nepůjde. Po cca 2 km je dostatečně zahřátý na to, aby už nějaké teplo bylo. A chladící kapalina se zahřívá rychle. Druhá věc, je teplota olejů... Dokud není všechno na provozních teplotách, tak auto nehoním, nevytáčím a žádný problém nezpůsobuju.
i30 2021 1.5 T-GDI MHEV Style, DCT
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Brambo von Gratz píše: ↑21 pro 2022, 18:06
V čem se mýlím?
Ad 1) Jaká je souvislost mezi vyhřívaným volantem a sedačkami a zvýšenou zátěží motoru? Vyhřívání se přece napájí z autobaterie, vyšší zátěž motoru závisí na jeho otáčkách. - v prípadoch, keď potrebuješ ohrievať, je teplota akumulátora väčšinou taká nízka, že ISG vzdá snahy o šetrenie a tie sedačky s volantom + všetko ostatné napája alternátor = citeľná záťaž pre motor, viac paliva, viac krútiaceho momentu, viac odpadového tepla či chceš alebo nechceš...
Ad 2) Ono nemá smysl u studeného motoru mít nastavenou vysokou teplotu, protože dokud nebude motor zahřátý, tak teplo v výdechů stejně nepůjde. Po cca 2 km je dostatečně zahřátý na to, aby už nějaké teplo bylo. A chladící kapalina se zahřívá rychle. Druhá věc, je teplota olejů... Dokud není všechno na provozních teplotách, tak auto nehoním, nevytáčím a žádný problém nezpůsobuju. Toto si napísal až sem... z prechádzajúcih príspekov som rozhodne nemal pocit, že na niečo takéto myslíš....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Mohu nabídnout slevu na i30 zájemci pište SZ.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
tak zacinaju jazdit prve zakamuflovane verzie faceliftu
https://www.instagram.com/p/Crt7CfvSGAk ... gn=loading
https://www.instagram.com/p/Crt7CfvSGAk ... gn=loading
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: hyundai i30 - 3. generacia
V podstatě v reálu se nová verze moc neliší od staré. Kdyby ty auta nestály vedle sebe, člověk ani rozdíl nezaznamená. Pouze lehce pozměněné nárazníky, trošku maska.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20303
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Už jsem jednoho také potkal
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: hyundai i30 - 3. generacia
A co bude tedy nového, nový interiér? Nebo nový zadek?
V minulém faceliftu se měnil prakticky jen předek, maska. +teda nový display
V minulém faceliftu se měnil prakticky jen předek, maska. +teda nový display
Hyundai i30 Fastback N-Line 1.5 T-GDI 2024-
Hyundai i20 Family+ Club 1.25i 2019-2024
Hyundai i20 Family+ Club 1.25i 2019-2024
Re: hyundai i30 - 3. generacia
No, a vedle toho taková maličkost - všechny pohonné jednotky
Ale rozumím, už sám výraz facelift směřuje k otázce designu...
Ale rozumím, už sám výraz facelift směřuje k otázce designu...
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Jasné, i motorizace, ty jsem zapomněl Já jen čekal, že bude teď nová generace a ne jen opět facelift.
Doufám teda, že alespoň modernizují interiér. Současná i30 se mi líbí zvenku, ale interiér oproti ioniqum, nové Koně nebo i Tucsonu je za mě zastaralý.
Doufám teda, že alespoň modernizují interiér. Současná i30 se mi líbí zvenku, ale interiér oproti ioniqum, nové Koně nebo i Tucsonu je za mě zastaralý.
Hyundai i30 Fastback N-Line 1.5 T-GDI 2024-
Hyundai i20 Family+ Club 1.25i 2019-2024
Hyundai i20 Family+ Club 1.25i 2019-2024
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Na svou kategorii je výkon dobrý. Pochopte, že tento FL je pouze kosmetický a nic podstatného se nezmění. I30 je hodně oblíbený vůz a v podstatě jeho výroba by už normálně měla skončit. Takže přišlo lehké omlazení na prodloužené dva roky výroby, co bude za nástupce těžko říct. Jak už jsem psal výše, změna je ve vzhledu nárazníků a masky, u N verze a asi i N line navíc červené omalované difuzory sání k brzdám. V interiéru kaplička bude mít digitální budíky a lesklý plast kolem řadičky. O změnách v motorizacích nic nevím.Je potřeba si počkat na první fotky v médiích Jo a taky jsou mírně upravena loga.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Lesklý plast kolem řadičky k...a nééééé
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
S to u motorizací jsem to myslel tak, že ta právě byla v tom roce 2020. Teď bych ji taky neočekával, maximálně tak nějaký ten filtr pevných částic do 1.5 DPI, ale snad se to i nadále obejde bez něj.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011