Na tom nic až tak zajímavého není - je to jen o tom, kam je kdo zvyklý jak skládat nohy. Mně to nelupe, protože pravou nohu vůbec směrem k sedadlu nestahuji .
Praskání pod nohama
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Praskání pod nohama
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
- Georgeisin
- **
- Příspěvky: 116
- Registrován: 26 říj 2022, 18:38
Re: Praskání pod nohama
Chápu, že to není moc pěkný, ale já tam dal cca 3mm plast desku a už nic nelupe. Ta hranka pod kobereckem je znatelna, jen když o ni víš a soustředíš se na to...cíl je to rozebrat a vyztužit pod kobercem.
Asi tahle by šla, riznout to na míru.
https://www.obi.cz/plastove-stresni-kry ... /p/2991446
Asi tahle by šla, riznout to na míru.
https://www.obi.cz/plastove-stresni-kry ... /p/2991446
- Přílohy
-
- 20230510_162512_copy_950x1027.jpg (312.94 KiB) Zobrazeno 805 x
Hyundai Sonata 2.0 121 KW, 2010
Kia Cee'd SW 1.5 118 KW, edice 30, 2023
Kia Cee'd SW 1.5 118 KW, edice 30, 2023
Re: Praskání pod nohama
Řešení praktické, ale ne dle mého gusta. Resp. ne u nového auta. Ale každopádně díky moc za snahu poradit s řešením
Abych se v 3 týdny starém autě u spolujezdce "bál" pohnout nohou, že to hned praská a doma si něco dodělával, tak to jsem si mohl nechat 13let starého Superba, kde ani po těchto letech a nájezdu 235tis km nepraskalo nic Čímž nechci nějak vychvalovat Škodovku a hanit Hyundai. Ve Škodovce se mi zase kolem 200tis začaly trhat kabely v přechodce řidičových dveří a kufru. Ale co se týče vrzání a praskání interiéru, tak nula.
Abych se v 3 týdny starém autě u spolujezdce "bál" pohnout nohou, že to hned praská a doma si něco dodělával, tak to jsem si mohl nechat 13let starého Superba, kde ani po těchto letech a nájezdu 235tis km nepraskalo nic Čímž nechci nějak vychvalovat Škodovku a hanit Hyundai. Ve Škodovce se mi zase kolem 200tis začaly trhat kabely v přechodce řidičových dveří a kufru. Ale co se týče vrzání a praskání interiéru, tak nula.
- Georgeisin
- **
- Příspěvky: 116
- Registrován: 26 říj 2022, 18:38
Re: Praskání pod nohama
Jasný, u nového auta je to non sence. Zajímavý je, že to H. za ty léta nevyřešil. Musel by na pásu přidat jeden úkon, vložení nějaké krytky vývodu ventilace. V roce 2010 byli Korejci stále ještě budget volba, dnes je to značka mnohdy udávajíci trend, o to smutnější to je.
Na 2 roky staré Š. Scala v práci s nájezdem 20 tis. mi v záruce měnili baterku, odešla, nějaký kabely. Před nedávnem brzdy, zadní, shnily a to auto parkuje jen v pozdemkách. Palubovka vrže. Auto za půl mega. Tragédie.
Na 2 roky staré Š. Scala v práci s nájezdem 20 tis. mi v záruce měnili baterku, odešla, nějaký kabely. Před nedávnem brzdy, zadní, shnily a to auto parkuje jen v pozdemkách. Palubovka vrže. Auto za půl mega. Tragédie.
Hyundai Sonata 2.0 121 KW, 2010
Kia Cee'd SW 1.5 118 KW, edice 30, 2023
Kia Cee'd SW 1.5 118 KW, edice 30, 2023
Re: Praskání pod nohama
Já jen doufám a pořád sám sebe ujišťuju, že nedojde na slova mého automechanika a chlapíka, co ode mě v bazaru přebíral Superba, že na Superba budu ještě vzpomínat
Re: Praskání pod nohama
To bol Superb ktorej generácie?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Praskání pod nohama
Dvojka. 2010.
- Georgeisin
- **
- Příspěvky: 116
- Registrován: 26 říj 2022, 18:38
Re: Praskání pod nohama
Superb je v TDI smradlavej, poruchovej a předraženej kepl. Vysíral se všem kamarádům v okolí, co ho měli. Napříč generacemi. Ale uživatel Škody vždycky říká, že je to držák, i když už má 2. motor po 300 tis. km .
Já bych Superba snesl jen v benzínu a sedanu. Nejlepší vlastnost je praktičnost, kombi, o tom žádná.
Já bych Superba snesl jen v benzínu a sedanu. Nejlepší vlastnost je praktičnost, kombi, o tom žádná.
Hyundai Sonata 2.0 121 KW, 2010
Kia Cee'd SW 1.5 118 KW, edice 30, 2023
Kia Cee'd SW 1.5 118 KW, edice 30, 2023
Re: Praskání pod nohama
Já měl benzín a sedan Resp. ještě mám, zatím stojí v bazaru
A poruchovej TDi si dovolím nesouhlasit. Známý má přepravu na letiště. A když měl první S2, tak je prodával po 2-3 letech s nájezdy kolem 700tis km a měnily se jen spotřební věci. A interiéry vypadaly tak, že kdyby někomu řekl, že mají najeto 150tis, tak by nikdo nezaváhal. Mimochodem ty auta dodnes jezdí. Jsou to ročníky tuším 2011 a prodával je v roce 2014 (když přišel S2 facelift) s těmi 700tis km. Od té doby už samozřejmě byly měněny DPF, turba, atd. Ale za jeho vlastnictví, kdy ty auta jezdily jen dálnice a najely za 3 roky 700tis, tak opravdu "jen jezdily".
Takže vše je jen o tom, jak se o to člověk stará a pak asi taky to, kde a jak jezdí.
A poruchovej TDi si dovolím nesouhlasit. Známý má přepravu na letiště. A když měl první S2, tak je prodával po 2-3 letech s nájezdy kolem 700tis km a měnily se jen spotřební věci. A interiéry vypadaly tak, že kdyby někomu řekl, že mají najeto 150tis, tak by nikdo nezaváhal. Mimochodem ty auta dodnes jezdí. Jsou to ročníky tuším 2011 a prodával je v roce 2014 (když přišel S2 facelift) s těmi 700tis km. Od té doby už samozřejmě byly měněny DPF, turba, atd. Ale za jeho vlastnictví, kdy ty auta jezdily jen dálnice a najely za 3 roky 700tis, tak opravdu "jen jezdily".
Takže vše je jen o tom, jak se o to člověk stará a pak asi taky to, kde a jak jezdí.
- Georgeisin
- **
- Příspěvky: 116
- Registrován: 26 říj 2022, 18:38
Re: Praskání pod nohama
Ale jo...to věřím, auto je nový a jen litá dálky. Ideální podmínky. Jeho spolehlivost se ukáže až v režimu, jedu ráno 2km do školky, pak 3 km do práce . Takhle to dělám x let. Dálky spíš jen o víkendu.
Tak to Ti chválím, benzin a sedan.
Tak to Ti chválím, benzin a sedan.
Hyundai Sonata 2.0 121 KW, 2010
Kia Cee'd SW 1.5 118 KW, edice 30, 2023
Kia Cee'd SW 1.5 118 KW, edice 30, 2023
Re: Praskání pod nohama
Já to bral tak, že superb má být "limuzína" a ne kombi. Nebudu ale popírat, že kombi je dle mě zezadu mnohem hezčí Předtím jsme měli Octavii 1.9TDi 81kw a taky když jsem ji prodával, tak jsem od automechanika poslouchal, jakou dělám blbost, že takový auto už nikdo nikdy nevyrobí. Takže to by si člověk nemohl koupit nic nového.
Pravdou ovšem je, že většina automechaniků co znám, tak skutečně jezdí ve starších autech a není to z důvodu, že by na novější neměli...
A benzín jsem chtěl právě z důvodu kratších tras, kdy na Octavii jsem 2x nechával dělat turbo, protože vlivem krátkých jízd zatuhly lopatky. Takže jsem řekl, že naftu na naše jízdy už nechci. Proto bych ani nehanil Superby, že TDi se kazí, protože kdo si koupí dieselový superb, aby s ním jezdil 2-3 km trasy do školky? To už z principu je nesmysl dle mě. Pak se nemůže divit, že mu odejde turbo, DPF, apod...
Pravdou ovšem je, že většina automechaniků co znám, tak skutečně jezdí ve starších autech a není to z důvodu, že by na novější neměli...
A benzín jsem chtěl právě z důvodu kratších tras, kdy na Octavii jsem 2x nechával dělat turbo, protože vlivem krátkých jízd zatuhly lopatky. Takže jsem řekl, že naftu na naše jízdy už nechci. Proto bych ani nehanil Superby, že TDi se kazí, protože kdo si koupí dieselový superb, aby s ním jezdil 2-3 km trasy do školky? To už z principu je nesmysl dle mě. Pak se nemůže divit, že mu odejde turbo, DPF, apod...
- Georgeisin
- **
- Příspěvky: 116
- Registrován: 26 říj 2022, 18:38
Re: Praskání pod nohama
Já měl jediný diesel, 1.7 DTH od Japonců, ISUZU, v Astře. Prodával jsem ve 230tkm a nebyla ba něm nikdy žádná závada. To je dle mého něco, co koncern neumí a neuměl. A to nemluvím o benzínech, tam jsou Japonci o parník dále. Vzpomínám na své dva M. Lancery.
Hyundai Sonata 2.0 121 KW, 2010
Kia Cee'd SW 1.5 118 KW, edice 30, 2023
Kia Cee'd SW 1.5 118 KW, edice 30, 2023
Re: Praskání pod nohama
Tak já naopak si myslím, že koncern umí výborné právě diesely. Ale neumí benzíny.
Proto teď nové auto s rozpočtem +/- 500tis Kč nebyl starší Superb 3 ani zánovní Octavia, ale Hyundai. Protože TSi už jsem nechtěl a ve hře tak zůstala pouze jetá Mazda 6 a nebo nový Hyundai. A jelikož jsem chtěl raději auto nové se zárukou, tak cena rozhodla pro Hyundai
Proto teď nové auto s rozpočtem +/- 500tis Kč nebyl starší Superb 3 ani zánovní Octavia, ale Hyundai. Protože TSi už jsem nechtěl a ve hře tak zůstala pouze jetá Mazda 6 a nebo nový Hyundai. A jelikož jsem chtěl raději auto nové se zárukou, tak cena rozhodla pro Hyundai
Re: Praskání pod nohama
spodní ventilace by to být mohla .. ta mě naštvala hned po týdnu - rachotil mi její výfuk pod sedačkou. Myslel sem, že je uvolněný a klepe se o plech, ale na druhé straně to bylo úplně stejné. Ten plast je fakt jak kelímek od jogurtu a jako ozvučnice ideální. Přišel sem na to úplně náhodou když sem si tam dával LED ambientní podsvícení. Nakonec sem mezi plech podlahu a spodek toho výfuku nacpal kus mirelonu a cajk třeba když to podepřete tak se ten plast někam posune či jinak zapře? určitě to tomu neuškodí pokud to nemáte nějak líp upevněný
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Re: Praskání pod nohama
Jj. V pátek jsem to zkoumal. Dle mě ta část, co ji sem na fotce dával Maras , tak pak pokračuje ještě nějakým dílem dál pod sedačkou k nohám lidí na zadních sedaček.
protože když jsem sáhnul pod sedadlo, byla tam k nahmatání plastová "trubka", která je volná a při zahýbání rukou klepe. Zároveň když vepředu rukou zatlačím v místech toho lupání pod nohama, tak se hýbe i tento díl pod sedačkou. Takže buď je to jeden dlouhý díl (trošku jiný než na fotce od Marase), nebo je to nějak složeno ze dvou částí. Takže když se na to vepředu položí noha, tak to lupe a zároveň jak se to pohne, hýbe to i tou částí pod sedadlem.
Kam přesně jsi prosím dal ten mirelon? Až pod koberec? Nebo mezi koberec a ten plast pod sedadlem? Díky
protože když jsem sáhnul pod sedadlo, byla tam k nahmatání plastová "trubka", která je volná a při zahýbání rukou klepe. Zároveň když vepředu rukou zatlačím v místech toho lupání pod nohama, tak se hýbe i tento díl pod sedačkou. Takže buď je to jeden dlouhý díl (trošku jiný než na fotce od Marase), nebo je to nějak složeno ze dvou částí. Takže když se na to vepředu položí noha, tak to lupe a zároveň jak se to pohne, hýbe to i tou částí pod sedadlem.
Kam přesně jsi prosím dal ten mirelon? Až pod koberec? Nebo mezi koberec a ten plast pod sedadlem? Díky