Proč já ti vůbec nerozumímJovzin píše: ↑16 kvě 2023, 08:18 Tak sme boli vcera v Pribrami dat precistit tie predne brzdy.
Pan technik spominal , ze ano dobre ze sme ich dali precistit ze vraj ich aj mali problem rozobrat a ze tie celuste sli tazko, ze ich trebalo premazat a vycistit. Tak bol som rad. Lebo vyzeralo to , ze sme asi nasli ten nas problem.
AKurat do 30 minut z vyjazdu zo servisu zase klepanie ale tentokrat na pravo prednom
Tak neviem vymenili z praveho kotuc aj brzdy a dali na lave a tie klepajuce brzdy s ryhou v kotuci z laveho dali na prave ?
Na pravom nebolo nic pocut do vcera. A teraz lave je uplne tiche a prave klepe po silnejsom brzdeni , presne tak isto ako lave klepalo pred servisom...
Pan technik to zvlauje na tu ryhu v kotuci , ze je to kvoli tomu. Len nechapem ako to je mozne. Vsak ked uvolnim brzdu tak nic netlaci na ten kotuc tak co tam moze klepat ?
O 8km dál máš ve Zdicích JIP Cars, kde ten chlap ví co dělá, jak a jak to má dělat a hlavně co
A ty jezdíš s brzdami a problémem do Příbrami???
A opakovaně a pořád je to stejné
Tak jsem asi opravdu b... já
Oni ti to v autorizáku dělají zadarmo za úsměv?
On ti technik vlastně přizná, že při servisu se na nějakou kontrolu vys.... a že je najednou dobře, že to rozebrali a tebe to nakonec těší
Tak tam zajeď znovu a oni vyčistí třeba i tu druhou stranu
Jinak rozebrání, vyčištění a promazání brzd je standartní součástí každé mojí servisní prohlídky a za 12let vlastnictví a provozování korejských vozů, jsem NIKDY neřešil problém s brzdami.
On totiž každý solidní mechanik dobře ví, kde je u těchto aut problém s brzdami a jak mu předcházet a řešit jej.
Ale dá to strašné práce, musí dolů všechna čtyři kola
A brzdy vlastně vůbec nejsou v autě důležité