![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Nechal jsem to cidlo pro jistotu predce jen vymenit (ono ma jeste vlastni RJ, ta odpojena nebyla, nove cidlo melo vlastni novou RJ). V servisu cidlo vymenili, pry jeste aktivovali vypaleni DPF (nevim proc). Nevim co jineho jeste delali, mne nic nerekli, ale moc jim neverim (byl jsem v autorizavanem servisu). Obavam se jak se to samo pokazilo, tak se to samo opravilo. Autem jezdime casto s rodinou i do zahranici, chtel bych mit v auto duveru a nechtel resit nekde na dovolene s rodinou takoveto problemy.
Doma mi to nedalo, ovevrel jsem pojistkovy box a zjistil, ze z te pojistky vedou jen 3 kabely a to na Lamda1, Lambda2 a vaha vzduchu. Nic vic, tj nijaky snimac pevnych castic. Odpojil jsem pojistku a meril jsem kontakt pojistky a jednotlive snimace, potvrdilo se mi, ze kabely vednou jen na tyto sondy a nevedou jinam (pripojoval jsem vsechny kabely ostatnich senzoru na tu pojistku - nic, jenom ty lambdy a vaha. Nevim co s tim dal. Nepada nekoho neco? Kabely jsem kontroloval, prochazel cely svazek od pojiskove strini az po senzory. Nic podezreleho jsem nevidel.
Nevim jestli preventivne nevymenit lamdbu, ale jsem presvedceny ze jsem ji mel odpojenou, kdyz se pojistka vypalovala, a nepomohlo to. No delal jsem to celkem ve spechu, ruku do ohne zas za to nedam, mohlo se stat ze jsem jeden senzor neodpojil, i kdyz se mi to nezda.
Muze to zpusobit ridici jednotka? Treba ze by posilala vice energie do obou lambd? (mel by tam jit prerusovany signal, podle frekvence zopnuti se urcuje i vysledna teplota tj prutok proudu). meril jsem i odber na pojistce, bylo tam nejakych 1,5 az 2A. Na zacatku kdyz byl motor studeny bylo min, pak asi, RJ uznala ze uz ma mit smysl signal z labda sond, je zacala ohgrivat.
Nevim jak dal, kdyby nekoho neco napadlo, poradte pls. Diky!