Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
Moderátoři: miooo, Moderátoři
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 23 kvě 2017, 22:15
Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
Kontrolka oleje mi také zhasínala po pár vteřinách. Dal jsem nové těsnění pod filtr (staré bylo zkroucené) a chvíli to fungovalo perfektně. Po čase se to zase zhoršilo. Nakonec jsem objednal do filtru plastový koš který se zasune do filtru a na něm je teprve to těsnění. První raní start kontrolka zhasne do vteřiny. Ostatní starty zhasne okamžitě.
Objednací číslo v elitu nebo autokelly je HYU 2631127400 .
Objednací číslo v elitu nebo autokelly je HYU 2631127400 .
- Reklama
Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
Ja mam ten problem, ze mi to tesneni neustale pada z toho plastoveho drzaku, co se nasouva do filtru. Kdykoliv menim olej a filtr, tak to vytahnu bez toho tesneni, zustava na spodku te kovove nadrzky
Sorento 2.2CRDi TOP 4x4 (2021)
Sportage 1.6T-GDi GT line 4x4 (2017)
Stinger 3.3 V6 T-GDi (2017)
Prodáno:
Santa Fe 2.2CRDi GLS 4x4 (2008)
Sorento 2.2CRDi Premium 4x4 (2013)
Sorento 2.2CRDi (2010)
Santa Fe 2.2CRDi (2007)
cee'd 1.6CRDi (2007)
Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
Ahoj. Když jste měnili ty podložky pod vstřiky, jak vám šly ty vstřiky ven? Začal jsem ze strany spolujedce a ten šel v pohodě vytáhnout, podložka na něm nic moc, ani ne polovina nové. Ty další se ale nějak nechtějí hnout. Nechtěl bych kvůli podložce nakonec měnit vstřik, protože se nepovede vyndat bez úhony... Taky co když ta podložka zůstane v díře? Je to docela hluboko... Díky.
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi Dynamic man.
Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
Zkus tam nalít VIF a vyjezdit pár nádraží. Vstřiky trochu povol a protoč motor startérem. Možná pak vystřelí ven.
Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
Zkusit se dá, ale úplně nemyslím, že by se to zrovna tam dostalo. Vyndaval jsem na studeném motoru, možná to zkusím na lehce zahřátém...
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi Dynamic man.
Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
Vstřiky i žhavící svíčky, pokud možno na teplém motoru. Je to opruz, ale pomáhá to
Eventuelně si vypomoct OXIM ultra od Normfestu
Eventuelně si vypomoct OXIM ultra od Normfestu
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
Ten teplej motor mě taky napadl, jak jsem už psal výše. Spreje v tomto případě na nic, protoře ten vstřik je dlouhej cca 15 cm, možná víc a drží dole v hlavě. Není se k tomu jak dostat přes víko ventilů. Jsou na to různý udělátka, ale to vetšinou znamená vstřik rozebrat - sundat horní elektrickou část, aby se dalo dostat k závitu vevnitř a našroubovat tam batmek za kterej se to tahá ven. To rozebrání složitě nevypadá, ale nejsem si tak úplně jistý, jestli bude po složení zase chodit ok... Zkusím teplej motor a porychtovat něco takovýhleho:
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi Dynamic man.
Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
Toho Oxymu se bát nemusíš, je to fakt zajímavá kapalina a na tohle osvědčená.
https://www.pro-tir.cz/index.php?route= ... uct_id=367
https://www.pro-tir.cz/index.php?route= ... uct_id=367
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
To není o tom jestli se bojím Oxymu, ale nejde to tam prakticky aplikovat. Po úvaze jsem dospěl k názoru, že to asi jen kvůli podložce vyndavat nebudu. Pokud je to tak zaoxidovaný, že to nejde vyndat, nebude to ani pofukovat i kdyby už podložka byla špatná. Proces výměny tedy asi skončí na tom jednom vtřiku co šel vyndat v pohodě. Zbytek asi až při případné poruše vstřiku. Riziko, že při vyndavání silou se ta špička ulomí a zůstane v hlavě tu docela je a pak to znamená rozebrat půl motoru...
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi Dynamic man.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 23 čer 2023, 16:15
Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
Všechny zdravím, dovolím si přidat příspěvek. Naše SF má najeto cca 360t km. Teďko ho máme v autorizovaném servise a musím říct, že naše závada se projevila podobně, jak se tu v úvodu psalo.
Pro nás to začalo špatnými emisemi. Závadu nikdo nechtěl hledat, opraveno turbo (pro únik oleje, a bylo podezření, že to má souvislost s emisemi), dále pak po nějaké době začalo mazání zhasínat po cca 3-4 vteřinách. Zvukový projev klepavý, až začal jet motor na tři válce. S tím jsem to odvezl do servisu, kde to teď je. Do toho auto ztrácelo chladící kapalinu.
Ze servisu už volali, že jsou dva vstřikovače kaput + se mě ptali, kdo dělal vstřiky, že ani pod jedním nebyla podložka. (To je samo o sobě zvláštní, protože od 60t km na ně nikdo nesahal (alespoň s mým vědomím - žádná související závada, a do té doby bylo auto servisováno v Hyundai). Kvůli chybějícím podložkám docházelo k přisáváni vzduchu, což pak údajně tvořilo “šlemovitou” hmotu a z toho důvodu vznikly ony komplikace.
Návrh řešení vyměnit 2 vstřikovače a zjišťovat, co dál. Mimochodem nabídka vstřikovačů z druhovýroby = 17500,-/ks, což se mi úplně nezdá.
SF se vzdát zatím nechci, ale opravu bych chtěl racionalizovat.
Kdyby Vás k tomu proto něco napadlo, budu rád za reakci.
Pro nás to začalo špatnými emisemi. Závadu nikdo nechtěl hledat, opraveno turbo (pro únik oleje, a bylo podezření, že to má souvislost s emisemi), dále pak po nějaké době začalo mazání zhasínat po cca 3-4 vteřinách. Zvukový projev klepavý, až začal jet motor na tři válce. S tím jsem to odvezl do servisu, kde to teď je. Do toho auto ztrácelo chladící kapalinu.
Ze servisu už volali, že jsou dva vstřikovače kaput + se mě ptali, kdo dělal vstřiky, že ani pod jedním nebyla podložka. (To je samo o sobě zvláštní, protože od 60t km na ně nikdo nesahal (alespoň s mým vědomím - žádná související závada, a do té doby bylo auto servisováno v Hyundai). Kvůli chybějícím podložkám docházelo k přisáváni vzduchu, což pak údajně tvořilo “šlemovitou” hmotu a z toho důvodu vznikly ony komplikace.
Návrh řešení vyměnit 2 vstřikovače a zjišťovat, co dál. Mimochodem nabídka vstřikovačů z druhovýroby = 17500,-/ks, což se mi úplně nezdá.
SF se vzdát zatím nechci, ale opravu bych chtěl racionalizovat.
Kdyby Vás k tomu proto něco napadlo, budu rád za reakci.
Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
Vstřikovač:
https://www.motora.cz/bosch/0-986-435-1 ... ypNr=20105
Výměna není složitá. Z trochou technické zdatnosti se dá udělat...
https://www.motora.cz/bosch/0-986-435-1 ... ypNr=20105
Výměna není složitá. Z trochou technické zdatnosti se dá udělat...
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi Dynamic man.
Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
... pokial sa vstrekovac da lahko vybrat a nezlomi sa.... Co sa stava casto....
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
snapak1: Doporučuji sundat olejovou vanu a vyčistit sací sítko, jestliže kontrolka mazání zhasíná s prodlením. U SF známý problém, několikrát se tady probíral.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
Jako třeba v tomto tématu. Stačí číst od začátku...Axel.Foley píše: ↑25 čer 2023, 10:49 snapak1: Doporučuji sundat olejovou vanu a vyčistit sací sítko, jestliže kontrolka mazání zhasíná s prodlením. U SF známý problém, několikrát se tady probíral.
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi Dynamic man.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 23 čer 2023, 16:15
Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
Díky za reakce. Proto jsem ten příspěvek umístil sem.Petr73 píše: ↑26 čer 2023, 00:09Jako třeba v tomto tématu. Stačí číst od začátku...Axel.Foley píše: ↑25 čer 2023, 10:49 snapak1: Doporučuji sundat olejovou vanu a vyčistit sací sítko, jestliže kontrolka mazání zhasíná s prodlením. U SF známý problém, několikrát se tady probíral.