Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
To máš služobáķ,alebo privát?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Privát, kamaráde .
Dnes jsme jeli na výlet na zámek Zákupy. Cestou tam si Astra pomáhala elektrikou ze zásuvky. Ovšem na cestu zpět jsme vyráželi s baterkou úplně prázdnou, takže varianta hybrid - 98 km jsme zvládli za 65 minut se spotřebou 4,8 litru dle PP (zatím netuším jak moc kecá).
A po dobití jsme si dali ještě na otočku nákup - spalovák se vůbec neprobral .
Dnes jsme jeli na výlet na zámek Zákupy. Cestou tam si Astra pomáhala elektrikou ze zásuvky. Ovšem na cestu zpět jsme vyráželi s baterkou úplně prázdnou, takže varianta hybrid - 98 km jsme zvládli za 65 minut se spotřebou 4,8 litru dle PP (zatím netuším jak moc kecá).
A po dobití jsme si dali ještě na otočku nákup - spalovák se vůbec neprobral .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Všade čítam pozitívne referencie na tú 1,6ku.
Tichá ,pružná a prekvapujúco úsporna.Chvália aj 8st.Aisin aj keď že občas zbytočne radí.Som fakt zvedavý ako budeš hodnotiť keď si jazadíš.
Nemyslím Eko realy.
Tichá ,pružná a prekvapujúco úsporna.Chvália aj 8st.Aisin aj keď že občas zbytočne radí.Som fakt zvedavý ako budeš hodnotiť keď si jazadíš.
Nemyslím Eko realy.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Předpokládám že ten spalovák je přímovstřik. Obecný názor je že na krátké trasy dochází k ředění oleje a karbonování.
Jak to čtu tak ten motor se většinou ani nezahřeje, takže přesně nejhorší scénář. Chápu že Mr. to neřeší, ale zajímalo by mně jak to mají vyřešené. Jestli my se o naše t-gdi ve městě nebojíme zbytečně.
Jak to čtu tak ten motor se většinou ani nezahřeje, takže přesně nejhorší scénář. Chápu že Mr. to neřeší, ale zajímalo by mně jak to mají vyřešené. Jestli my se o naše t-gdi ve městě nebojíme zbytečně.
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8170
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Pjotr1 hybrid a priamovstrek bude problem. Aj u Hyundaia to je a bude tema
Ja u svojho Tucsonu HEV bezne vidim, ze mu trva pokojne 25km kym sa len chladiaca zmes (tz vobec neviem ako olej) dostane na prevadzkovu teplotu.
Ja u svojho Tucsonu HEV bezne vidim, ze mu trva pokojne 25km kym sa len chladiaca zmes (tz vobec neviem ako olej) dostane na prevadzkovu teplotu.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
A to, pokud vím, je aspoň servisní interval u nastaven na 15.000 km. Opel je větší střelec - běžné užívání 30.000 km, ztížené podmínky 20.000 km.
Stav oleje budu samozřejmě sledovat. Vnitřně jsem si nastavil, že servisní interval bude 30.000 km, ale samotný olej najede max. 15.000 km a pokud bude hodně smrdět benzínem, tak klidně i jen 10.000 km .
Stav oleje budu samozřejmě sledovat. Vnitřně jsem si nastavil, že servisní interval bude 30.000 km, ale samotný olej najede max. 15.000 km a pokud bude hodně smrdět benzínem, tak klidně i jen 10.000 km .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Vy tohle asi řešit nebudete, ale ten kdo si koupí tyhle auta po vás, může očekávat do budoucna pěknou kasičku. Hlavně HEV A Plug in verze. U mild hybridu ještě jakž takž.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8170
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
ja planujem s tym atom vyzdrat fakt dlho takze tu temu budem sledovat a referovat poznatky
Verim, ze ten 15k interval bude okay skracovat sa mi ho uprimne nehce kvoli financnej narocnosti. V zasade by som bol schopny v polovici ofiko intervalu vymenit olej sam ale menit u moderneho auta olej po 7500km mi prijde zhovadilost. Uvidime, ci sa nejak zazracne prejavia aditiva v palive
no a uz to tu Mistrovi nebudem plevelit som zvedavy na spotrebu toho PHEV aj ked vlastne ak si dobre vybavujem nejake dlhe streky od baraku nejazdi takze tam bude dost pomahat do dobijanie doma
Verim, ze ten 15k interval bude okay skracovat sa mi ho uprimne nehce kvoli financnej narocnosti. V zasade by som bol schopny v polovici ofiko intervalu vymenit olej sam ale menit u moderneho auta olej po 7500km mi prijde zhovadilost. Uvidime, ci sa nejak zazracne prejavia aditiva v palive
no a uz to tu Mistrovi nebudem plevelit som zvedavy na spotrebu toho PHEV aj ked vlastne ak si dobre vybavujem nejake dlhe streky od baraku nejazdi takze tam bude dost pomahat do dobijanie doma
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20303
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Tipuji, že až začne zlobit 48 V ústrojí, mild-hybrid bude také "opravitelný" za finance na úrovni státního rozpočtu nějaké menší krajiny.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Podstatne väčšou pascou pri mHEV, HEV, PHEV budú samotné spaľovacie motory, prevodovky .... napr. taká 1,6TGDi v Tucsone/SFE sa zložitosťou nebezpečne začína podobať na diesel... (nerobím si ilúzie, že Stellantis bude na tom lepšie).
- priame vstrekovanie paliva
- filter pevných častíc
- nízkotlaké EGR pripojené medzi katalyzátor a GPF - takže čmudí rovno na vstup do kompresora v turbe (v inom vlákne už riešim výmenu)
- turbodúchadlo
- planétová prevodovka s el motorom namiesto meniča (iné značky rôzne "vylepšené" DSG)
Keď si všetko vyššie napísané spriemerujem s ekologicky tvrdohlavou SW logikou riadenia pohonu, ktorá si výkon zo spaľováku vezme kedykoľvek a samotný spaľovák odstaví rovnako kedykoľvek, tak z toho asi podmienky na dlhovekosť nebudú.
Keď zoberiem, že ak by som náhodou nevypol po.. štart stop systém na mojom úplne obyčajnom Tucsone s čistým ICE, tak ten systém by bol schopný vypnúť motor 1s po dojazde na vrchol Grossglockner-u. A to ešte importér obliepa auto hromadou výstražných nálepiek... pričom jedna z nich je až tragikomicky úsmevná.. nachádza sa na A stĺpiku pri vodičovi a hovorí niečo o "potrebe dochladenia turba po jazde".......
Takže si nerobím ilúzie čo si bude robiť RJ so spaľovacím motorom v rámci HEV/PHEV (mHEV) sústrojenstva.
Keď už nič iné nepohne popularitu EV dopredu, tak to bude problematická udržateľnosť týchto orlojov, čo na nás automobilky tlačia teraz.... hybridy na X spôsobov.
- priame vstrekovanie paliva
- filter pevných častíc
- nízkotlaké EGR pripojené medzi katalyzátor a GPF - takže čmudí rovno na vstup do kompresora v turbe (v inom vlákne už riešim výmenu)
- turbodúchadlo
- planétová prevodovka s el motorom namiesto meniča (iné značky rôzne "vylepšené" DSG)
Keď si všetko vyššie napísané spriemerujem s ekologicky tvrdohlavou SW logikou riadenia pohonu, ktorá si výkon zo spaľováku vezme kedykoľvek a samotný spaľovák odstaví rovnako kedykoľvek, tak z toho asi podmienky na dlhovekosť nebudú.
Keď zoberiem, že ak by som náhodou nevypol po.. štart stop systém na mojom úplne obyčajnom Tucsone s čistým ICE, tak ten systém by bol schopný vypnúť motor 1s po dojazde na vrchol Grossglockner-u. A to ešte importér obliepa auto hromadou výstražných nálepiek... pričom jedna z nich je až tragikomicky úsmevná.. nachádza sa na A stĺpiku pri vodičovi a hovorí niečo o "potrebe dochladenia turba po jazde".......
Takže si nerobím ilúzie čo si bude robiť RJ so spaľovacím motorom v rámci HEV/PHEV (mHEV) sústrojenstva.
Keď už nič iné nepohne popularitu EV dopredu, tak to bude problematická udržateľnosť týchto orlojov, čo na nás automobilky tlačia teraz.... hybridy na X spôsobov.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Já plánuji se současnou sestavou vydržet také dlouho, ale podle mých měřítek, ta Tvoje měřítka jsou na mě příliš dlouhá . Nehodlám si auta nechávat po záruce, ale tak ty 4 roky až 5 let by vydržet mohla ...
I u těch delších tras je to o úhlu pohledu - já trvám na tom, že se odevšad (téměř) vracím do své postele, takže štreky typu Chorvatsko u mě nehrozí. Ale ty cesty cca 500 km za den, zejména teď o prázdninách, být můžou. Během roku to ale taky může vycházet tak, že spalovák nenastartuje za celý pracovní týden .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Tak jsem projel aktuální nabídku Citroënu, Peugeotu i Opelu a motor 1,6 PureTech bez PHEV už jsem u nikoho v nabídce nenašel. Buď 1,5 HDi, 1,2 PureTech nebo PHEV 180 nebo 225...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Beriem aj ročník 22.
Napr:P 508 najlepšie GT-line.
Napr:P 508 najlepšie GT-line.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20303
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
idam: Když máš předpokládaný termín výměny?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Tak to bych s ohledem na vnitřní prostor a komfort bral to C5X
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate