Zdravím všechny a prosím o radu, jestli někdo nevíte, kde sehnat regulaci turba (takovou tu baňku) u H1 125 kw, r.v. 2008? Dosud jsem nic nenašel, v hyundai za ni chtějí přes 11 tis. bez DPH a ani neví, jestli je skladem, bouračku s vadným turbem jsem nesehnal, jinak to prodávají jen jako celek.
Moc dík za případné tipy...
Regulace turba u H1 - kde sehnat
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Regulace turba u H1 - kde sehnat
co mas na mysli samotny ventuil solenoid nebo podtlakovy aktuator co je na turbu a ovlada pres tahlo nataceni lopatek?
pokud soleniod tak podle cisla jde sehnat levneji v polsku a pokud aktuator ten by mel mit taky sehnat samotny a pokud ne tak zkus firmy ktere se zabyvaji opravami turba, oni maji nahradni dily na turba a urcite se jde domluvit,
ten aktuator nedrzi podtlak nebo co snim je spatne? vetsinou byva problem s hadickou nebo vadny solenoid
pokud soleniod tak podle cisla jde sehnat levneji v polsku a pokud aktuator ten by mel mit taky sehnat samotny a pokud ne tak zkus firmy ktere se zabyvaji opravami turba, oni maji nahradni dily na turba a urcite se jde domluvit,
ten aktuator nedrzi podtlak nebo co snim je spatne? vetsinou byva problem s hadickou nebo vadny solenoid
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Regulace turba u H1 - kde sehnat
No, závada trvá již pře rok, původně při rychlosti nad 130 mi auto zbrzdilo, většinou při předjíždění, dal jsem na diagnostiku, napsalo systém recirkulace spalin, vyměnili mi tam EGR ventil (neoriginál), asi byl v pořádku:-(. Pak mi začaly vystřelovat hadice od turba, všechny jsou v pořádku a neprasklé, původní servisák je dotáhnul závodnickými svorkami (prý to tak u závodních aut dělají, když často hadice střílí?), pak mi prasknul intercoler, vyměněn, no a od té doby výrazné pšoukání vzduchu, nejprve při rychlém puštění plynového pedálu za jízdy a teď už normálně za jízdy, kdy si auto má přeřadit tak to udělá ssssssss a spadne výkon, pak to přidá plyn, zase sssssss a spadne výkon atd. Takže s tím jezdím nejezdím, že plyn jen lechtám. Teď jsem to měl u jiného servisáka a ten řekl, že regulace turba - taková ta pryžová baňka se nějak nevrací, ale neví jestli je to tou baňkou nebo přímo nějakým ventilem. Takže sháníme "baňku", je levnější, nejdříve vyměníme tu a když to tou nebude, tak pak ventil, ale ten je o dost dražší... No a sehnat baňku - zatím bez úspěchu - viz původní dotaz. V pondělí budou volat do firmy, co repasuje turba, uvidí se, jestli baňku dokáží nějak opravit. Na vrakovištích jsem našel asi 5 motoricky stejných aut, ale v jednom mi přímo řekli, že pokud nebude vydné turbo, tak baňku zvlášť neprodají. Ale zase stáří jako moje auto, jak dlouho to může vydržet?
Jo a na diagnostice přímo v hyundai to napsalo počet závad 0 !!!!Super vyhozené peníze:-(
A k tomu se mi zničehonic přestalo odemykat auto u všech dveří vyjma řidiče po vytáhnutí klíče ze zapalování. Při 40 km se dveře zamknou, dříve po vypnutí motoru a vytáhnutí klíče se všechny dveře odemkly a teť zůstanou zamčené. Neznáte někdo nějaký aktivační postup (mimo diagnostiku)?
Díky.
Jo a na diagnostice přímo v hyundai to napsalo počet závad 0 !!!!Super vyhozené peníze:-(
A k tomu se mi zničehonic přestalo odemykat auto u všech dveří vyjma řidiče po vytáhnutí klíče ze zapalování. Při 40 km se dveře zamknou, dříve po vypnutí motoru a vytáhnutí klíče se všechny dveře odemkly a teť zůstanou zamčené. Neznáte někdo nějaký aktivační postup (mimo diagnostiku)?
Díky.