Tohle mne rozesmálo, díky za pobavení. Ta 1,2 motor bude asi raketka..
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Jasne, ze mi to stalo za to. Najdrahsie boli disky Brock+TPMS, ale cena obycajna (disk cca 100 Euro/ks), taketo disky sa bezne vymienaju, takze to nie je polozka. Ciptuning 240 Euro, sanie, zvody, vyfuk, moje upravy dokopy okolo 150 Euro. Vsetko som si robil sam. Sviecky 9,60 Euro kus. Vysledok - je to uplne ine auto.lumix píše: ↑09 zář 2023, 21:55A teď kolik to stálo a jestli to u takového auta stojí za toDurino píše: ↑07 zář 2023, 22:12 Mam skusenosti s cipovanim presne tohoto motora. Zdvihnuty vykon o 8 koni a 10nm. Citit to je, ale necakaj zazraky. Ak ti to urobia (v overenej firme) tak, ze upravia povodnu mapu v riadiacej jednotke a mierne ju modifikuju, tak by to malo byt OK. Mam tam ale viac uprav - studene sanie, zaizolovany komplet vyfuk, zaizolovane zvody, iridiove sviecky, specialna uprava v originalnom sani a na palive (co mnohi "neprekusli"), lahsie disky. Posledne upravy boli prave ciptuning a lahsie disky. A veruze sa viem prilepit na niektore turba, co potom nechapu... Ale turbotrojliter z toho samozrejme nie je - je to len "trochu" upravena 1,25 MPI. A hlavne, ze je bez toho turba..
V case kupy auta silnejsia atmosfericka motorizacia nebola v ponuke. Auto bolo kupene na mestske jazdenie, caste kratke trasy (2km), obcasne dlhsie trasy.
Ano, obcas, ked mam naladu, tak sa lepim na dementa s turbom, co ma v obci, kde idem 60 tachometrovych predbehne 90tkou a za obcou pridu prve zakruty a kopceky, kde ho dobehnem (a ani neprekracujem rychlost) a tam zrazu dement s (prevazne naftovym) turbom spomaluje a brzdi ma. Na rovinke v obci je kazdy borec, ze ano. Hlavne, ked vidi Hyundai. Ale skutocny borec neprekracuje rychlost (nielen) v obci a ukaze sa az s prvou prudsou zakrutou mimo obce a vtedy vacsinou turboborec nechape, ked ma na zadku nalepenu i20. A vtedy sa zacnem bavit ja. Takto ho niekedy par km potlacim (podla zavaznosti, co spravil predtym) a potom necham, nakolko neprekracujem rychlost, pokial to nie je nevyhnutne, ked potom turboborec na rovinke medzi obcami zrychli na 130 uplne vystresovany. Nerobim to bezne, iba ked je niekto fakt dement a vyrazne porusuje predpisy (hlavne v obci) a potom mimo obce, kde sa da ist rychlejsie, ma brzdi, pricom v obci ma bez vahania predbehol pri mojich 60 tacho.
Raketka neraketka. Někdo chipuje motor kvůli max. rychlosti a předjíždění, jiný kvůli lepšímu tahu do kopců nebo při větší zátěži, někdo ve snaze max. zefektivnit svůj motor (přeci jen v ČR nejezdíme v saharských podmínkách). A někdo jen experimentuje bez ohledu na následky.
Když nevíš co s penězi tak si klidně experimentuj. Ale jestli u atmo motoru neco poznáš, bude to jen tvá iluze vyššího vykonu.cestovatelcasem píše: ↑13 úno 2024, 15:41Raketka neraketka. Někdo chipuje motor kvůli max. rychlosti a předjíždění, jiný kvůli lepšímu tahu do kopců nebo při větší zátěži, někdo ve snaze max. zefektivnit svůj motor (přeci jen v ČR nejezdíme v saharských podmínkách). A někdo jen experimentuje bez ohledu na následky.
Já se chystám na chip 1,2 G4LA ve staré i20 taky, páč motor má malý nájezd a je ve velmi zachovalém stavu. A když odejde při 150tis., tak koupím v zahraničí nebo na nějakym českym vrakáči (u Kladna, u Kolína...) identický méně ojetý a nechám ho tam namontovat namísto toho chipovanýho, no... Pokud jde o mě, o nějaký závodění mi vůbec nejde.
Nenechaj sa odradit. Ak ta to bavi a rad experimentujes, preco nie, ak su na to peniaze. Ak si das ciptuning, nezabudni minimalne na upravu sania. Ja mam v sani za filtrom bassreflexovy natrubok a aj vpredu pred chladicom tiez. Ked chces, mozem napisat viac. Neviem, ako je to u starsej i20, ale verzia 2016 ma nedobre urobene sanie (nasavaciu cast). Vzduch sa tam mota a nejde priamo tam, kam ma ist. Po uprave sania to dost citit. Co som si vyskusal 1.0 T-GDI 74kW, tak moje auto taha porovnatelne vykonovo. A hlavne ide okamzite do otacok. Ale ja mam viac uprav. Mimochodom, ten 1.0 T-GDI trojvalec ma otrasny zvuk.cestovatelcasem píše: ↑13 úno 2024, 15:41Raketka neraketka. Někdo chipuje motor kvůli max. rychlosti a předjíždění, jiný kvůli lepšímu tahu do kopců nebo při větší zátěži, někdo ve snaze max. zefektivnit svůj motor (přeci jen v ČR nejezdíme v saharských podmínkách). A někdo jen experimentuje bez ohledu na následky.
Já se chystám na chip 1,2 G4LA ve staré i20 taky, páč motor má malý nájezd a je ve velmi zachovalém stavu. A když odejde při 150tis., tak koupím v zahraničí nebo na nějakym českym vrakáči (u Kladna, u Kolína...) identický méně ojetý a nechám ho tam namontovat namísto toho chipovanýho, no... Pokud jde o mě, o nějaký závodění mi vůbec nejde.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |