Olej od Shell jsem měl v autě 3x z autorizáku. Moc spokojen jsem s ním nebyl. Upozorňuji ale, že mám vycizelovanou prdel a ucho na vibrace a brblání motoru
Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Moderátor: Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Upřímně, čekal jsem, že se proti Shellu někdo ozve.
Buď je NX4 jiná liga, nebo mám jinou prdel, každopádně žádné vibrace nevnímám a jsem spokojen.
Buď je NX4 jiná liga, nebo mám jinou prdel, každopádně žádné vibrace nevnímám a jsem spokojen.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Birdr: Důležité je, že jsi spokojen.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
po 7000+ v Jumperovi by som teraz pri ceste v Tucsonovi smer Slovensko necitil vibracie aj keby tam bola naliata Lukana vcera sa slo fakt pekne, dnes sa celkom tesim na cestu nazpat (pojdem dole na Prievidzu a nasledne Trencin a U.Hradiste). Mam tu cestu rad, je tam vsetko (pekny povrch, Vysehradne, Buchlaky, celkovo rychla cesta s minimom obci) co si motorista mojej kategorie moze priat
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Semafor v Buchlakach
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
vacsinou mam stastie a prejdem direkt, resp s malym cakanim. A ked mam smolu, resp stastie a stojim zo strany od Brna so kopca tak mlaskam pretoze hybrid a automat
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Čaká Ťa motačka po Trenčíne.. hlavná cesta na Drietomu od Mníchovej Lehoty je zavretá... už nejaký rok...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
nakoniec som to vzal cez Makov.. Krasa
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Vcera som bol s Vendelinom (= nasa obytka) po roku v servise. Nedotiahol som to este do dokonalosti Mr a tak presne po roku bolo 15 200km
Kedze parta ludi z Hodoninskeho Vistacaru (autorizak Hyundai) presla k Citroenu, vedel som sa tam dohodnut. Dokupil som +2 roky zaruku (verim ze nebudem potrebovat a basolvoval 1 garancku. Olej komplet som nechal na nich a nabuduce si uz doveziem vlastny, pretoze je to stale financny ocistec
Inak vsetci co nadavate na pripadne domace servisovanie osobakov - skuste si vymenu svojpomocou takeho filtra klimatizacie v Jumperovi je to horor. Podarilo sa a dal som tam osvedceny Denckermann s aktivnym uhlim a antifungicidnou upravou. Povysaval piesok (bez srandy) aj zo vzduchacu z motoru, ten budem menit pri 30k. Tych pusti bolo v Spanielsku fakt moc
Celkovo cena za 1. garancku (6,6l oleja, filter, kontrola a nejake to vycistenie/premazanie vsetkych pantov - a ze ich tam je a update FW motora / jednotky adblue + moj filter klimatizacie = 5788kc, co mi prijde celkom fajn
Rovno som zbehol cez ulicu a dojednal si aj v Vistacar, ze budu servisovat Tucsona, takze som objednany na 14.12. Olej si doveziem = Petro Canada. Problem s tym nemali ziadny, za co som im vdacny. Celkom ma prekvapilo, ze tam ide skoro 5l oleja.
Kedze parta ludi z Hodoninskeho Vistacaru (autorizak Hyundai) presla k Citroenu, vedel som sa tam dohodnut. Dokupil som +2 roky zaruku (verim ze nebudem potrebovat a basolvoval 1 garancku. Olej komplet som nechal na nich a nabuduce si uz doveziem vlastny, pretoze je to stale financny ocistec
Inak vsetci co nadavate na pripadne domace servisovanie osobakov - skuste si vymenu svojpomocou takeho filtra klimatizacie v Jumperovi je to horor. Podarilo sa a dal som tam osvedceny Denckermann s aktivnym uhlim a antifungicidnou upravou. Povysaval piesok (bez srandy) aj zo vzduchacu z motoru, ten budem menit pri 30k. Tych pusti bolo v Spanielsku fakt moc
Celkovo cena za 1. garancku (6,6l oleja, filter, kontrola a nejake to vycistenie/premazanie vsetkych pantov - a ze ich tam je a update FW motora / jednotky adblue + moj filter klimatizacie = 5788kc, co mi prijde celkom fajn
Rovno som zbehol cez ulicu a dojednal si aj v Vistacar, ze budu servisovat Tucsona, takze som objednany na 14.12. Olej si doveziem = Petro Canada. Problem s tym nemali ziadny, za co som im vdacny. Celkom ma prekvapilo, ze tam ide skoro 5l oleja.
- Přílohy
-
- 384539513_884319093026585_5107078184481126851_n.jpg (52.29 KiB) Zobrazeno 635 x
-
- IMG_20230922_125052.jpg (110.58 KiB) Zobrazeno 635 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
po pohodovej vymene 16" na Stonicovi (~15kg koleso) je dnes na rade 19" nicitel chrbta - ~25kg
Toz idem teda na to. S prestavkou na obed to snad dam v zdravi
PS: Originalny disk Hyundai a 235/50 Michelin Primacy4 (prvomontaz) = celkovo 24,9kg
Toz idem teda na to. S prestavkou na obed to snad dam v zdravi
PS: Originalny disk Hyundai a 235/50 Michelin Primacy4 (prvomontaz) = celkovo 24,9kg
- Přílohy
-
- 370214478_721783733157661_6222348769007193575_n.jpg (363.64 KiB) Zobrazeno 554 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
poznatok z jesennej prevadzky - hucanie som prebil Spotify. Spotreba v sychravom Novembrovom pocasi (cca 5 nad nulou) a na zimakoch pri dlhsej trase prakticky rovnaka. Testoval som na 250km trase, uvidim dalej. Co teraz v chladnejsom pocasi byva castejsie je ze aj pri nabitej baterii na cca 3/4 si motor nastartuje pri zaciatku jazdy. To povazujem za nejaku vstavanu logiku ten motor aspon trochu ohriat (kurenie mam vypnute)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Ja mám auto (podobná výbava) síce len od augusta (aktuálne necelých 8000 km) a tiež som si všimol, že v lete bol manažment batérie nastavený tak, že prvých 300 - 500 metrov som išiel len na alektriku, aj keď bola kapacita batéria na úrovni 50% a spaľovák sa naštartoval bežne až keď sa ručička ukazovateľa dostala na úroveň 25% (RJ nikdy nenechala baterku klesnúť pod 25% kapacity).
Teraz pri teplotách pod 10 stupňov, tak ako píšeš, sa mi stáva, že motor naskočí hneď po naštartovaní - ale čo som vypozoroval, tak aj pri dlhšej jazde (nad 50 km) motor naštartuje už pri cca 40% kapacite batérie (nedovolí ísť na baterku dlhšie) a reále nabíja na tých 75% (ako aj v lete). Bol by som za to, keby RJ dovolila aj v teplotách nad nulou pokles kapacity k úrovni 25% nabitia - tých cca 15% kapacity baterky robí niekoľko dcl/100 km na spotrebe (u mňa cca 0,4 l)
Teraz pri teplotách pod 10 stupňov, tak ako píšeš, sa mi stáva, že motor naskočí hneď po naštartovaní - ale čo som vypozoroval, tak aj pri dlhšej jazde (nad 50 km) motor naštartuje už pri cca 40% kapacite batérie (nedovolí ísť na baterku dlhšie) a reále nabíja na tých 75% (ako aj v lete). Bol by som za to, keby RJ dovolila aj v teplotách nad nulou pokles kapacity k úrovni 25% nabitia - tých cca 15% kapacity baterky robí niekoľko dcl/100 km na spotrebe (u mňa cca 0,4 l)
HYUNDAI TUCSON HEV 169 kW (1,6T-DGi, Style + DizajnPack+SmartSense)
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
no a urobil som si radost a kupil gumene koberce Rigum. Gumenu vanu som v kufri mal (darcek od predajcu), toto mi chybalo
695kc povazujem za peknu cenu, s Rigumom mam len tie najlepsie skusenosti - je to sada 905106-2 (Tucson HEV 2021+)
HEV baterku mi to nabija uplne doplna (napr rezim sport, pohodova jazda mensim klesanim) aj v teple aj v zime. Par grifov ako vynutit cyklovanie HEV baterie na autonomnu jazdu mam, takze vacsinou sa da jazdit od 25% do 100% baterie v EV rezime. Ak je na hrane tych 25% tak v istych chvilach vidiet ze sa snazi aspon pomahat motoru
695kc povazujem za peknu cenu, s Rigumom mam len tie najlepsie skusenosti - je to sada 905106-2 (Tucson HEV 2021+)
HEV baterku mi to nabija uplne doplna (napr rezim sport, pohodova jazda mensim klesanim) aj v teple aj v zime. Par grifov ako vynutit cyklovanie HEV baterie na autonomnu jazdu mam, takze vacsinou sa da jazdit od 25% do 100% baterie v EV rezime. Ak je na hrane tych 25% tak v istych chvilach vidiet ze sa snazi aspon pomahat motoru
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
tak som pre vas (a najma mna otestoval vyhladovat Tucsona. Pri dojazde 0 pipla sprava "malo paliva" a skocili 3 ciarky
po prejdeni 18km som natankoval klasika do druheho cvaku 50,9l.
po prejdeni 18km som natankoval klasika do druheho cvaku 50,9l.
- Přílohy
-
- IMG_20231117_120328_copy_1280x961.jpg (312.62 KiB) Zobrazeno 342 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
narazil som na zaujimavy clanok o dialnicnych znamkach (a ich zdrazeni). Nevedel som ze sa daju kupit dopredu. Vyzera to, ze to budem musiet cele naplanovat pretoze uspora 3x 800kc je fakt znacna.
https://www.auto.cz/dalnicni-znamky-202 ... eni-148808
Stonicovi konci 17.1.2024 - urco to pojde
Vendelinovi (obytka) konci 22.3.2024 - urco to pojde
Accsonovi konci az 25.4.2024 - to som zvedavy ci pojde kupit, na konci januara to skusim a porefereujem
https://www.auto.cz/dalnicni-znamky-202 ... eni-148808
Stonicovi konci 17.1.2024 - urco to pojde
Vendelinovi (obytka) konci 22.3.2024 - urco to pojde
Accsonovi konci az 25.4.2024 - to som zvedavy ci pojde kupit, na konci januara to skusim a porefereujem
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023