bádání pokračuje - a zde jsou závěry:
- infotainment je svázaný s palubním displejem resp. se řídící jednotkou co sleduje otevření/zavření dveří
- otevření/zavření jakýchkoliv dveří/kufru "probere systém" .. a zjednodušeně je spotřeba 1.6A po dobu 3 minut až max 20 minut
pro následující situace platí scénář 3 minuty spotřeba 1.65 A, po té zhasne displej před volantem:
- odemču auto a neotevřu dveře (po 30s se auto zamče samo)
- odemču auto, otevřu dveře, zavřu dveře
- odemču auto, otevřu dveře, zavřu dveře, zamknu
- otevřu dveře a zavřu všechny dveře i kufr
- otevřu kufr a zavřu všechny dveře i kufr
- kontaktování auta přes BlueLink
pro následující situaci platí scénář 20 minut 1.65A, po té zhasne displej před volantem:
- otevřu dveře a nechám je otevřené
- otevřu kufr a nechám ho otevřený
- otevřít kufr a zamčít (myslel sem že zamčení proces zkrátí ale nikoli)
- POZOR otevřu/zavřu dveře a počítadlo 20 min se restartuje
poněkud směšný je fakt že pokud otočím klíčkem tj. se zapne rádio tak je spotřeba 1.75A na min hlasitost a s rostoucí hlasitostí se dostane na 2.5A resp asi i výše ale nechtěl sem to osolit na max .. tedy nechápu že si nemohu pustit autorádio pokud žere opravdu jen nepatrně více než otevření dveří + 3/20 minut odpočet
proto platí že pokud chci běhat kolem auta např úklid/mytí/větrání/kemping je lepší jednorázově vše otevřít než otevírat a zavírat dveře, samozřejmě případně vypnout osvětlení interiéru (každá 1 žárovka bere cca 0.7A, při náhradě hodně svítící 16x3030 bere každá 0.3A, při náhradě za COB s nižším jasem ač vyšším než původní žárovka potom každá jen 0.08A .. tj 10x méně). Pokud započítáte i kufr tak si vše vynásobte 5ti a bavíme se o 3,5A resp 0.4A u COB .. výměna je tedy docela podstatná
pokud interier zhasnu (mám dodatečný vypínač i pro kufr) tak prostým výpočtem 70Ah akumulátor / 1.6A spotřeba = 43 hodin co by měla baterie dát s manipulacemi dveří, reálně lze uvažovat polovinu tj cca 1 den (baterka 100% nikdy nemá a posledních 25% je zoufalé minimum).
BM6 mi ukazuje u stavu nabití "SoC" po hodině bádání pokles o 25%, tj bych si mohl hrát 2-3 hodiny max než nenastartuju .. a buď SoC měří resp počítá špatně nebo akumulátor v bídném stavu od výroby

.. to budu muset ještě dořešit
jak budu mít chvíli položím dotaz na Hyundai, že v rámci záchrany planety nerozumím intervalu 20ti minut kdy infotainment žere jak kráva a přitom si při takové spotřebě nemohu pustit rádio bez otočení klíčku