Tucson 2016
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Tucson 2016
Preca: Až budeš u auta, které budeš chtít koupit, podívej se na stav pouzdra, které drží zadní tlumič v spodním ramenu. Pouzdra se vymačkávají a volným okem je vidět, že "lezou ven". Normální stav při nájezdu cca 100 - 120 tis. Poudra stojí pár korun, výměna obou do hodiny dle šikovnosti mechanika.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Tucson 2016
Ještě se zeptám jak jste spokojeni s koženým sedačkama?
Re: Tucson 2016
Krátké zhrnutí z mého pohledu:
Auto mám od roku 2016, jezdím s ním doposud 1,7 CRDi, 85 kW
Za mě je Tucson 1,6 poměrně slabá motorizace. Je to tak na ježdění jedné osoby s prázdným autem. Když je plné, jede to jako kdyby jste za sebou táhli nákladní vlak. Doporučoval bych aspoň ten dvoulitr.
Dále mám trochu strach, jak se začne na tomto autě něco kazit - jsou na to? dle mého názoru? poměrně drahé náhradní díly.
Filtr pevných částic prý stojí 100 000 Kč
Auto mám od roku 2016, jezdím s ním doposud 1,7 CRDi, 85 kW
Za mě je Tucson 1,6 poměrně slabá motorizace. Je to tak na ježdění jedné osoby s prázdným autem. Když je plné, jede to jako kdyby jste za sebou táhli nákladní vlak. Doporučoval bych aspoň ten dvoulitr.
Dále mám trochu strach, jak se začne na tomto autě něco kazit - jsou na to? dle mého názoru? poměrně drahé náhradní díly.
Filtr pevných částic prý stojí 100 000 Kč
Re: Tucson 2016
Ale snažil bych se dohledat historii toho vozu - jestli není třeba přetočený tachometr, jestli to jezdilo do autorizovaného servisu a tak. Dále je na tomto modelu velmi důležitá častá výměna motorového oleje podle servisních intervalů. Pokud to někdo koupil, jen jezdil a olej neměnil, tak je to průšvih. Tady se totiž při nedokončené regeneraci DPF ředí olejová náplň naftou.
Když se ovšem vůz servisuje podle pravidel, neviděl bych problém.
Mám najeto cca 150 000 km a zatím bez většího problému.
Když se ovšem vůz servisuje podle pravidel, neviděl bych problém.
Mám najeto cca 150 000 km a zatím bez většího problému.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Tucson 2016
Proč pleteš dohromady dvě motorizace? Motory 1,6 CRDi a 1,7 CRDi jsou konstrukčně rozdílné a navíc, pokud si dobře pamatuji, motor 1,6 CRDi je dokonce i se vstřikem močoviny.
Mimochodem
- ježdění do autorizáku absolutně o ničem nevypovídá, značně poctivěji a lépe mám pravidelně prováděný servis mimo autorizovanou síť
- výměna oleje podle doporučeného intervalu je nesmysl - 30 000 km na olej je hodně ideál je max. 15 000 km, sám jsem ho zkrátil na 10 000 km
Mimochodem
- ježdění do autorizáku absolutně o ničem nevypovídá, značně poctivěji a lépe mám pravidelně prováděný servis mimo autorizovanou síť
- výměna oleje podle doporučeného intervalu je nesmysl - 30 000 km na olej je hodně ideál je max. 15 000 km, sám jsem ho zkrátil na 10 000 km
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Tucson 2016
Nemluvě o tom, že původní tazatel řešil benzínové turbo .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate