bol si sa previest s technikom ? sadnite spolu do auta nech on soferuje a uvidis ci ma problemy alebo nie ... ja som tiez reklamoval na i30 zle radenie sadol so mnou do auta prijimaci technik isli sme na testovaciu jazdu a hned objednaval nove diely a prevodovka isla na nastavenie zatial, potom to uz islo o 80% lepsie.
teraz na tucsone to uz je ok.
jedine co som si vsimol ze spiatocka isla tak zvlastne na i30. niekedy proste nesla zaradit a bolo potrebne nanovo zosliapnut spojku ...
řazení 3. rychlostního stupně - 1,6 CRDi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: řazení 3. rychlostního stupně - 1,6 CRDi
Hyundai Tucson 2016 - 1,6 GDI 97kW 130k - Moon rock STYLE
- Reklama
Re: řazení 3. rychlostního stupně - 1,6 CRDi
S technikem jsem jel již 2 x. Podle nich to je normální, žádný problém (ono to ale dělá tak v 60-ti %). Půjčili mně jejich auto, řadilo jak po másle. Budu tam muset znova.
Re: řazení 3. rychlostního stupně - 1,6 CRDi
tak mě to nevyřešili, co jsem vypozoroval dělá mi to při teplotách lehce nad nulou , jindy nemám problém Mezitím mi už ale stilhli vyměnit přítlačák ve spojce, spojka začala vydávat nějaké divné zvuky, byly prý unavené pružiny.
Re: řazení 3. rychlostního stupně - 1,6 CRDi
Sledoval jste někdo i rozdílný chod spojky? Jakoby po každé jízdě, resp. i při různých tepotách zabírala spojka jinde? Já našel na yt hyundai clutch damper delete. Je to nějaká pružina/tlumič kapaliny spojky, která se asi časem unaví a může se to právě takto projevovat.
Různě zabírá spojka, hůře se řadí při zapnutém motoru. Řadí se jakoby přes “odpor”, resp. jakoby to drhlo, ale u mě to není jakoby “přes zuby”-
Dám echo, jestli to pak nepomohlo.
Jinak jsem koukal, že jsem měl opotřebované tlumící gumičky v kulise řazení. U převodokvy jsou taky na lankách tlumící gumičky a ty mohou být také časem unavené. Oboje zkontrolovat.
Btw. autoriz. servis nastavoval táhla a to vlasntně vůbec nepomohlo (bůhví, jestli s tím něco dělali).
Ještě jeden poznatek. Řazení je v pohodě při vypnutém motoru.
Různě zabírá spojka, hůře se řadí při zapnutém motoru. Řadí se jakoby přes “odpor”, resp. jakoby to drhlo, ale u mě to není jakoby “přes zuby”-
Dám echo, jestli to pak nepomohlo.
Jinak jsem koukal, že jsem měl opotřebované tlumící gumičky v kulise řazení. U převodokvy jsou taky na lankách tlumící gumičky a ty mohou být také časem unavené. Oboje zkontrolovat.
Btw. autoriz. servis nastavoval táhla a to vlasntně vůbec nepomohlo (bůhví, jestli s tím něco dělali).
Ještě jeden poznatek. Řazení je v pohodě při vypnutém motoru.