pravda, nedávno jsem na to koukal u US verze KIA Sportage, že vypadá v US verzi jak "SUV v kombi" takže u NX4 stejně... koukám teď na obrázky na US webu a je to tak...
Hyundai Tucson NX4 1,6 T-GDI MHEV IMT 132kW/180k Style Premium Sunset Red Hyundai i30 1,6 T-GDI Hatchback Go Czech Red 2016 (prodáno)
Testovací FL verze již vesele jezdí po silnicích i v okolí Olomouce
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Pedro76 píše: ↑18 pro 2023, 07:16
o víkendu jsem viděl podrobnější video a jeden korejský POV driving....
Zajímavé je, že Tucson po FL narostl o 15cm... z 4500 má 4650 délku, vypadá to že dostal o kapku větší kufr (zmiňovali 622 litrů)...
V té jízdě zajímavá věc.... v CZ u Kony silně diskutovaný asistent rychlosti, tam samozřejmě nebyl tak prudící, nepípal a jen ti začala v tachometru blikat červená bodka na "kružnici" v místě max. rychlosti... takže nic agresivního... samo že tam nemají uchylnou EU normu, ale tak snad to někdo po kritice upraví i v EU verzi do této snesitelné podoby... (čas ve videu cca 11:30)
Palubka se jim povedla,ale tam asi mají oblibu v těch tragických dvoubarevných interiérech,jak říkala kamarádka,co nám ho předávala,tak to nikdo nechce,jen výjimečně tady v ČR.
Ta matná barva za mě joo. Jen je to o údržbě,líbí se mi,ale domů nee. Tak se o to zase nestarám.
-> zauimave ze nevidiet koncovku vyfuku. Ta spodna lista vzadu sa mi moc nepaci
-> palubka s pretiahnutym displejom mi osobne neprijde pekna. Myslim, ze pred FL to ma zaujimavejsie, proste vyzera to hodnotnejsie
-> kluc / DO sa mi zda super
-> grafika palubnych pristrojov vyzera za mna lepsie ako pred FL
-> volant vyzera lepsie, skoda vsak bezpohlavneho znacenia. Chyba mi tam ten brand (= )
-> stredova konzola sa mi moc nepaci. Volic radenia na volante asi tiez moc nie
-> dvojtonovy svetly interier (sedadla / dvere) proste srdcovka. Mam rad svetle farby takze za mna 1*
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
To je ad.1.
ad.2.) Výkony motorů v "zelené Evropě", půjdou rapidně dolů , ceny rapidně nahoru
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,68 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 36500 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Podľa Kórejských videí, tak okrem čelného skla, budú aj sklá u vodiča a spolujazdca dvojité pre extra odhlučnenie interiéru. Zadné skla sa dajú sťahovať až úplne na doraz. Taktiež je vylepšená predná náprava pre lepší komfort a lepšie jazdné vlastnosti.
Čo sa týka interiéru, tak mne sa ten nový interiér veľmi páči. Je taký čistý a prehľadný. Vadia mi tie lesklé čierne časti v piano prevedení.
Potrebujem ale auto na časté krátke jazdy po meste, takže pre mňa problém s výberom motora
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
akurát jsem to dokoukal..... Já mám teď NX4ku v Sunset Red.... a ta Oranžáda vypadá taky velmi pěkně.... za 14 dní se jdu kouknout na živo na FL... uvidíme či to tam budou mít naživo v této barvě...
a víš co mě nejvíc potěšilo v testu.... že ten otravnej rychlostní pípák jde vypnout longpressem na volantu.... (aspon že tak, když nejde vypnout nafurt)
Hyundai Tucson NX4 1,6 T-GDI MHEV IMT 132kW/180k Style Premium Sunset Red Hyundai i30 1,6 T-GDI Hatchback Go Czech Red 2016 (prodáno)
jj predletova priprava sa predlzi
posledne 2 dni som jazdil s bicyklami na nosici (taznom) a to vsemozne vrnenie/pipanie je extremne otravne. Este do toho pipat rychlost, tak to poslem snad do prveho topolu vedla cesty
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Soudruzi u EuroNCAP nějak zapomněli vzít v potaz, že každý další pípák, ač na začátku dobře míněný, může při své aktivaci zvyšovat míru stresu za volantem, navíc se řidič může i nehezky leknout... čímž se vlastně z bezpečnostního asistenta stává spíš nebezpečnou záležitostí.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
je to proste naprd ked ma clovek nieco na origo zabudovanom taznom (ci vozik alebo nosic na bicykle)
-> system pozna, ked nie je konektor na taznom zatlaceny spravne alebo nie (upozorni dokonca chybovou hlaskou a aja pri brzdeni vrnenim) ze treba skontrolovat kabelaz (co je super)
-> pri zaradeni spiatocky je vsak uplne v kybli. Kamera vidi bicykle, senzory pipaju (suvisle), antikolizny system narazu zboku vrni do volantu a pipa.
-> Do toho samozrejme pipa zaradena spiatocka
vypnut sa da pri kazdom pokuse maximalne zadna kamera a senzory. Zvysok vypnut nejde. Cakal by som, ze auto bude chytrejsie a proste toto si blokne samo, kedze vie ze na taznom ma "nieco" a logicky tie seznory nemozu fungovat spravne
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023