Čip
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Čip
A veruze sa viem prilepit na niektore turba, co potom nechapu...
Tohle mne rozesmálo, díky za pobavení. Ta 1,2 motor bude asi raketka..
Tohle mne rozesmálo, díky za pobavení. Ta 1,2 motor bude asi raketka..
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Reklama
Re: Čip
Prečo nie?
S dobrým lepidlom.
S dobrým lepidlom.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Čip
Hej asi tak ako ked ja obieham rozne bmw audi a podobne- ja sliapem tomu na krk a ten v spominanych autach ide 70-80 na 90tke a podobne
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Re: Čip
Jasne, ze mi to stalo za to. Najdrahsie boli disky Brock+TPMS, ale cena obycajna (disk cca 100 Euro/ks), taketo disky sa bezne vymienaju, takze to nie je polozka. Ciptuning 240 Euro, sanie, zvody, vyfuk, moje upravy dokopy okolo 150 Euro. Vsetko som si robil sam. Sviecky 9,60 Euro kus. Vysledok - je to uplne ine auto.lumix píše: ↑09 zář 2023, 21:55A teď kolik to stálo a jestli to u takového auta stojí za to .Durino píše: ↑07 zář 2023, 22:12 Mam skusenosti s cipovanim presne tohoto motora. Zdvihnuty vykon o 8 koni a 10nm. Citit to je, ale necakaj zazraky. Ak ti to urobia (v overenej firme) tak, ze upravia povodnu mapu v riadiacej jednotke a mierne ju modifikuju, tak by to malo byt OK. Mam tam ale viac uprav - studene sanie, zaizolovany komplet vyfuk, zaizolovane zvody, iridiove sviecky, specialna uprava v originalnom sani a na palive (co mnohi "neprekusli"), lahsie disky. Posledne upravy boli prave ciptuning a lahsie disky. A veruze sa viem prilepit na niektore turba, co potom nechapu... Ale turbotrojliter z toho samozrejme nie je - je to len "trochu" upravena 1,25 MPI. A hlavne, ze je bez toho turba.
Re: Čip
V case kupy auta silnejsia atmosfericka motorizacia nebola v ponuke. Auto bolo kupene na mestske jazdenie, caste kratke trasy (2km), obcasne dlhsie trasy.
Re: Čip
Ano, obcas, ked mam naladu, tak sa lepim na dementa s turbom, co ma v obci, kde idem 60 tachometrovych predbehne 90tkou a za obcou pridu prve zakruty a kopceky, kde ho dobehnem (a ani neprekracujem rychlost) a tam zrazu dement s (prevazne naftovym) turbom spomaluje a brzdi ma. Na rovinke v obci je kazdy borec, ze ano. Hlavne, ked vidi Hyundai. Ale skutocny borec neprekracuje rychlost (nielen) v obci a ukaze sa az s prvou prudsou zakrutou mimo obce a vtedy vacsinou turboborec nechape, ked ma na zadku nalepenu i20. A vtedy sa zacnem bavit ja. Takto ho niekedy par km potlacim (podla zavaznosti, co spravil predtym) a potom necham, nakolko neprekracujem rychlost, pokial to nie je nevyhnutne, ked potom turboborec na rovinke medzi obcami zrychli na 130 uplne vystresovany. Nerobim to bezne, iba ked je niekto fakt dement a vyrazne porusuje predpisy (hlavne v obci) a potom mimo obce, kde sa da ist rychlejsie, ma brzdi, pricom v obci ma bez vahania predbehol pri mojich 60 tacho.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Čip
Takových dementů s Ovcema nebo Prasákama v TDI jsou plné střední Čechy .
Jednak je dráždí , jednak značky EL.
A většinou se bavím stejně jako Durino...
Jednak je dráždí , jednak značky EL.
A většinou se bavím stejně jako Durino...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
-
- **
- Příspěvky: 152
- Registrován: 07 dub 2022, 17:19
Re: Čip
Raketka neraketka. Někdo chipuje motor kvůli max. rychlosti a předjíždění, jiný kvůli lepšímu tahu do kopců nebo při větší zátěži, někdo ve snaze max. zefektivnit svůj motor (přeci jen v ČR nejezdíme v saharských podmínkách). A někdo jen experimentuje bez ohledu na následky.
Já se chystám na chip 1,2 G4LA ve staré i20 taky, páč motor má malý nájezd a je ve velmi zachovalém stavu. A když odejde při 150tis., tak koupím v zahraničí nebo na nějakym českym vrakáči (u Kladna, u Kolína...) identický méně ojetý a nechám ho tam namontovat namísto toho chipovanýho, no... Pokud jde o mě, o nějaký závodění mi vůbec nejde.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čip
pokus o tuning maloobjemovej atmosfery skonci neuspechom. To je skoda penazi
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Čip
Když nevíš co s penězi tak si klidně experimentuj. Ale jestli u atmo motoru neco poznáš, bude to jen tvá iluze vyššího vykonu.cestovatelcasem píše: ↑13 úno 2024, 15:41Raketka neraketka. Někdo chipuje motor kvůli max. rychlosti a předjíždění, jiný kvůli lepšímu tahu do kopců nebo při větší zátěži, někdo ve snaze max. zefektivnit svůj motor (přeci jen v ČR nejezdíme v saharských podmínkách). A někdo jen experimentuje bez ohledu na následky.
Já se chystám na chip 1,2 G4LA ve staré i20 taky, páč motor má malý nájezd a je ve velmi zachovalém stavu. A když odejde při 150tis., tak koupím v zahraničí nebo na nějakym českym vrakáči (u Kladna, u Kolína...) identický méně ojetý a nechám ho tam namontovat namísto toho chipovanýho, no... Pokud jde o mě, o nějaký závodění mi vůbec nejde.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Čip
Ťažko vysvetľovať niekomu, čo tomu H... rozumie... . Ale na druhú stranu.. ak na tej atmosfére upraví profil vačiek, vymení piesty.. vyleští a optimalizuje sanie a výfuk... tak z toho snáď nejaký kôň navyše vydoluje... .
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Čip
Nenechaj sa odradit. Ak ta to bavi a rad experimentujes, preco nie, ak su na to peniaze. Ak si das ciptuning, nezabudni minimalne na upravu sania. Ja mam v sani za filtrom bassreflexovy natrubok a aj vpredu pred chladicom tiez. Ked chces, mozem napisat viac. Neviem, ako je to u starsej i20, ale verzia 2016 ma nedobre urobene sanie (nasavaciu cast). Vzduch sa tam mota a nejde priamo tam, kam ma ist. Po uprave sania to dost citit. Co som si vyskusal 1.0 T-GDI 74kW, tak moje auto taha porovnatelne vykonovo. A hlavne ide okamzite do otacok. Ale ja mam viac uprav. Mimochodom, ten 1.0 T-GDI trojvalec ma otrasny zvuk.cestovatelcasem píše: ↑13 úno 2024, 15:41Raketka neraketka. Někdo chipuje motor kvůli max. rychlosti a předjíždění, jiný kvůli lepšímu tahu do kopců nebo při větší zátěži, někdo ve snaze max. zefektivnit svůj motor (přeci jen v ČR nejezdíme v saharských podmínkách). A někdo jen experimentuje bez ohledu na následky.
Já se chystám na chip 1,2 G4LA ve staré i20 taky, páč motor má malý nájezd a je ve velmi zachovalém stavu. A když odejde při 150tis., tak koupím v zahraničí nebo na nějakym českym vrakáči (u Kladna, u Kolína...) identický méně ojetý a nechám ho tam namontovat namísto toho chipovanýho, no... Pokud jde o mě, o nějaký závodění mi vůbec nejde.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čip
wait what? ze 1.0tgdi ide horsie nez 1.2 atmo (63kw)? mno. Na to sa da reagovat asi len usmevom s takym tym "pravdaze mas pravdu, draha"
Stonic ma napisane u 74kw celkom ospalej verzie Euro6d 0-100 za 10.7 sekundy. I20 s 1.2 63kw motorom ma 12,7. V prospech maleho tgdi hovori aj krutiaci moment (172Nm pre Tgdi vs 121Nm pre i20 1,2 Cvvt. Hmotnost Stonic 1195kg vs 1045kg
takze stonic (ktory je v zasade vacsi, ak by som tam dal rio/novu i20 cisla su ine) je aj napriek vyssej hnotnosti (dost vacsej hmotnosti) vyrazne rychlejsi a pruznejsi. Tych 11kw dost poznat. Proste to treba vziat realisticky.
trojvalec ide krasne do otacok a zvuk je... zaujimavy. Rozhodne prijemnejsi v otackach ako 1,6tgdi ktory mam v Tucsonovi
stracat cas a peniaze tunenim malej atmosfery neprinesie ziadny meratelny narast. to uz pomoze vyhodit rezervu, nechat zenu doma a jazdit s prazdnou nadrzou tam clovek usetri kila a mozno to prida nejaku tu desatinku
tu 1,2 som daval euro5. Ak by sme riesili 1,2DPI rozdiel by bol este vacsi
Stonic ma napisane u 74kw celkom ospalej verzie Euro6d 0-100 za 10.7 sekundy. I20 s 1.2 63kw motorom ma 12,7. V prospech maleho tgdi hovori aj krutiaci moment (172Nm pre Tgdi vs 121Nm pre i20 1,2 Cvvt. Hmotnost Stonic 1195kg vs 1045kg
takze stonic (ktory je v zasade vacsi, ak by som tam dal rio/novu i20 cisla su ine) je aj napriek vyssej hnotnosti (dost vacsej hmotnosti) vyrazne rychlejsi a pruznejsi. Tych 11kw dost poznat. Proste to treba vziat realisticky.
trojvalec ide krasne do otacok a zvuk je... zaujimavy. Rozhodne prijemnejsi v otackach ako 1,6tgdi ktory mam v Tucsonovi
stracat cas a peniaze tunenim malej atmosfery neprinesie ziadny meratelny narast. to uz pomoze vyhodit rezervu, nechat zenu doma a jazdit s prazdnou nadrzou tam clovek usetri kila a mozno to prida nejaku tu desatinku
tu 1,2 som daval euro5. Ak by sme riesili 1,2DPI rozdiel by bol este vacsi
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023