Zdravím všechný kolegy,
chystam se cestování na divoko. Jen nevím jestli je v autě zásuvka pod stálým proudem třeba pro zapojení autolednice. Chci cestovat s autostanem. Poradí mi někdo?
Zásuvka 12V stále pod proudem
Moderátor: Moderátoři
Zásuvka 12V stále pod proudem
Hyundai Tucson 2019 Trikolor, 1,6 CRDi, 85 kw
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8136
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zásuvka 12V stále pod proudem
pod prudom trvale urcite nie je ani jedna zauvka v aute.
Rozhodne doporucujem nieco podobneho, ceny sli dole a je z coho vyberat : https://pancuha.wordpress.com/2023/06/2 ... uetti-eb3/
pamataj na to, ze u Euro5/6 aut s inteligentnym nabijanim je kempovanie a spoliehanie sa na startovaciu bateriu doslova hazard s tym ci rano nastartujes alebo nie. Na jednoduchsie pouzitie by som doporucil EcoFlow RIVER 2 (do 6000kc)
Autolednice vs startovacia bateria = gameover pri vypnutom motore v otazke hodin
Rozhodne doporucujem nieco podobneho, ceny sli dole a je z coho vyberat : https://pancuha.wordpress.com/2023/06/2 ... uetti-eb3/
pamataj na to, ze u Euro5/6 aut s inteligentnym nabijanim je kempovanie a spoliehanie sa na startovaciu bateriu doslova hazard s tym ci rano nastartujes alebo nie. Na jednoduchsie pouzitie by som doporucil EcoFlow RIVER 2 (do 6000kc)
Autolednice vs startovacia bateria = gameover pri vypnutom motore v otazke hodin
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Zásuvka 12V stále pod proudem
Presne ako píše Mexican... pri nových autách je stratégia napájania palubnej siete a nabíjania palubného aku podriadená "ekológii" takým spôsobom, že za úspech možno považovať úspešný štart motora po 2-3 týždňovom státí na letiskovom parkovisku po návrate niekde z exotiky. Uvažovať o napájaní nejakej elektroniky cez noc pri kempovaní je čistý hazard...
Jednoznačne treba použiť adekvátnu "powerbanku"...
Jednoznačne treba použiť adekvátnu "powerbanku"...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Zásuvka 12V stále pod proudem
Lednice do auta má kolem 50 až 60 W, cože je odběr (i když asi ne trvale) 5 až 6 A.
"Inteligentní" dobíjení by snad umožnilo provoz během jízdy. Během stání bude však baterie za několik málo hodin zcela prázdná, což znemožňuje následný start auta.
Snad použít další baterii jen pro lednici, ale s možností aspoň obden baterii dobít.
"Inteligentní" dobíjení by snad umožnilo provoz během jízdy. Během stání bude však baterie za několik málo hodin zcela prázdná, což znemožňuje následný start auta.
Snad použít další baterii jen pro lednici, ale s možností aspoň obden baterii dobít.
Re: Zásuvka 12V stále pod proudem
A hlavne nakupovať termoelektricku chladničku, ale kompresorovu, existujú aj typy so zabudovanou bateriou. Napokon, staci par výjazdov "nadivoko" a prax ukáže, co treba...