Děkuji Chasníkovi za usměrnění a poprosím stanKone, zůstaňme u nějakých slušných argumentů . Patřím k zakladatelům tohoto klubu a určitě nejsem prudič-Sanchez, který pobíhá a prudí po internetu. Na auta máme každý jiný názor, ale zatím platí, že nikdo nedokáže oklamat základy fyziky.
Přečti si to ještě jednou. Je to jen pohled a smutek(ne vnucování, že si máš koupit sporťák-to není pro každého

), nad současnou lacinou výrobou pseudoslepenin, ke kterým automobilky dotlačila pravidla, pokuty EU a doba max. zisku s min. náklady a prodeji.

Dělám v automotivu, takže je to pohled i z vnitřku této branže, která dnes zná jen jedno zaklínadlo-úspory!

. Kona N vznikla, protože

vezme 95% dílů z běžného SUV a je jim jedno, jestli prodá 2 nebo 200 aut. Nic ho to nestojí

Vývoj samostatného sporťáku od A do Z, stojí neporovnatelně víc a může si to dnes dovolit jen pár automobilek.
Píšeš, že coupe od

je jen imidžovka a ať neposuzuji auto v kterém jsem ani neseděl#-o

. To píše člověk, který viděl Konu N na obrázku a Genesis ani na obrázku a má hned jasno8-[ .Imidžovka je třeba

Veloster, který skvěle vypadá z venku i uvnitř, má zvláštní provedení karoserie, které jiná auta nemají a nepotkáš ho denně. Samostatný model

Genesis Coupe s 260kW/400Nm V6, zadním pohonem

,opravdovým samosvorem a ne opět lacinou pseudo el. náhražkou

,8 rychl. krátkou převodovkou, nízkou, široce rozkročenou, tuhou karoserií a nízkým těžištěm.....pro tebe není sporťák, pro mě ano.

Dokonce i motorově slabá Toyota GT86 je pro mě mrštný a zábavný sporťák. No, je vidět, že jsi už pár tisíc km ve "sporťácích" najel

. Jak by se asi člověk s Bugatti Chiron a tvého ražení, díval na tebou zmiňovaná Ferrari,Porsche.. - jsou to sporťáky?

.
Řidičák mám 37 roků a nějaká auta už mě rukama prošla. Troufnu si tvrdit, že vím jaký je nebetyčný rozdíl v jízdě dvoudvéřové placky a přemotorované, vysoké, rodinné bedny na galuskách.
Zkus si někdy zajezdit na motokárách (stojí to pár korun- pěkná dráha je v Litomyšli nebo venkovní na autodromu ve Vysokém Mýtě) a uvidíš, jak zábavně se dají jezdit zatáčky se zadkem(těžištěm) těsně nad zemí a potom pochopíš nejen můj pohled na zbytečnost Kony N.
Jinak vše v dobrém a ať ti SUV Kona jezdí bez problémů.
