Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Moderátor: Moderátoři
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Tušil som ,že ťa to nenechá chladného.
Kažďý má svoje TOP autíčko v srdci a nemusí s tým každý súhlasiť.
Kažďý má svoje TOP autíčko v srdci a nemusí s tým každý súhlasiť.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8135
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
AccSon v poslednej dobe viac stoji, nez jazdi. Ono je to aj pochopitelne, pretoze ma obrovsku konkurenciu v moto a obytke. Trochu sme predlzili Velku noc a pouceni z minula sme piatok, nedelu a pondelok stravili tam kde sa Velka noc az tak neslavi - v Bosne. Krasnyxh 3000km podporenych spanilou jazdou po prazdnej jadranskej magistrale (fakt ro robili radost), nejaka turistika v Paklenici a tradicne kopa skveleho balkanskeho jedla
PS: tento tyzden budem konecne prezuvat tie hrozne hucaky od Nokianu nazpat na Primacy4
PS: tento tyzden budem konecne prezuvat tie hrozne hucaky od Nokianu nazpat na Primacy4
- Přílohy
-
- Pocitelj
- FB_IMG_1712514334091.jpg (218.14 KiB) Zobrazeno 1020 x
-
- Blakaj Teke
- FB_IMG_1712514321730.jpg (320.02 KiB) Zobrazeno 1020 x
-
- NP Krka
- FB_IMG_1712514292844.jpg (284.06 KiB) Zobrazeno 1020 x
-
- Senj
- FB_IMG_1712514280155.jpg (93.02 KiB) Zobrazeno 1020 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Pekné
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Ideálně strávené Velikonoce.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Pěkné, pěkné
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8135
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
tak a je to tu. Po 9500 huciacich kilometroch na WR4SUV konecne navrat do ticha na Primacy. Ja sa tak tesim. Manzelka ma motivuje to prezut co najskor, aby sme odpolko mohli na vylet
- Přílohy
-
- IMG_20240413_095054_copy_2548x1913.jpg (281.17 KiB) Zobrazeno 866 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Taky už mám přezuto ze zimních Hankook na Primacy a hned větší ticho a spotřeba o 0,5 l dolů.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Stále spokojný s celoročnými pneu.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8135
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
vo stvrtok som prezuval Stonica..Tam ten rozdiel 10kg na koleso fakt poznat..
celorocky dam na dodavku ked sa zjqzdia Agilisy. Pocitam vsak ze tie vydrzia fakt vela, bezne uzivatelia hlasia 80-90 000km co je u obytky s nasim najazdom tak 5-6 rokov
inak na Tucsonovi som strekol dodatocne vsetky sroby (tlmice/ramena/kosti) medenym sprejom, podobne dosadacie plochy diskov a sroby kolies, strekol cisticom dosky a brzdice aspon zhora. To zodpoveda otazku preco neprezuvam v pneuservise, to vam tam nik neurobi. Vzalo mi to dve hodky aj s ocistenim zimnych, ale zas je clovek na vzduchu
celorocky dam na dodavku ked sa zjqzdia Agilisy. Pocitam vsak ze tie vydrzia fakt vela, bezne uzivatelia hlasia 80-90 000km co je u obytky s nasim najazdom tak 5-6 rokov
inak na Tucsonovi som strekol dodatocne vsetky sroby (tlmice/ramena/kosti) medenym sprejom, podobne dosadacie plochy diskov a sroby kolies, strekol cisticom dosky a brzdice aspon zhora. To zodpoveda otazku preco neprezuvam v pneuservise, to vam tam nik neurobi. Vzalo mi to dve hodky aj s ocistenim zimnych, ale zas je clovek na vzduchu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Mexican, to co su za galusky, ved to musí byť ako rebrinak na pezotika som nahodil pred dvoma rokmi celorocky Barumky, na Rexovi mám stále MT Hankooky)245/75/16, teraz ich vymením za estekackove Wranglery 225/75/15 a potom nahodím stare Cooper, zimaky, nech sa zoderu pocas jazdy po asfaltoch. A na cestu na Balkan pôjdu naspäť MT Hankook. Napriek ich váhe a rozmerom, váhe auta(cez 3 tony) a jazdným odporom sa dokážem zmestiť spotrebou do 11 litrov. Tak ma to až tak netrápi. Ešte sa uvidí ako sa toto leto vyvinú ceny nafty. Dúfam, ze nebudú atakovať ceny z roku 2019, to bol masaker vtedy.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8135
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Olcitak: na Tucsonovi su seriove 235/50 R19
na obytke mame 225/75 R16 CP, auto ma asi 3,2t. Po 19000km sa spotreba ustalila na 9,3
na obytke mame 225/75 R16 CP, auto ma asi 3,2t. Po 19000km sa spotreba ustalila na 9,3
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Potvdrzujem, že po prezutí zo zimných Hankookoch na Premacy som išiel so spotrebou dole - cez víkend 1300 km (na otočku Chorvástko) s priemernou spotrebou 6,1 l... Ale nášmu autu výrazne zvyšuje spotrebuje aj zima - lebo baterka využíva menej kapacity....
HYUNDAI TUCSON HEV 169 kW (1,6T-DGi, Style + DizajnPack+SmartSense)
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8135
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
tak nam to "jazdenie len do divadla" dlho nevydrzalo
Dnes druhykrat s vozikom, prvykrat trochu viac nalozeny.
netto 780kg strku (nastastie na pozicanom voziku
1880kg suprava pred vazenim / 2660kg po nalozeni
Siel som s tym tradicnych 10km k nam hore a dole kopcami. Oproti Accentovi to v kopcoch ide vyrazne lepsie. Dokonca to slo aj ciste na elektriku
nevyhoda je ze ten vozik za sebou vobec ale vobec nevidim (ani boky, ani cez zadne okno) takze par krat som pustil zadnu kameru aby som sa uistil ze som ho nestratil. Ono ten vozik je aj po nalozeni tak hlucny, ze to nehrozi ale aj tak...
Inak som si uvedomol, ze celkom podrazel strk. 585kc/tona vc DPH mi teda prijde uz solidna palka. Barak by som teraz stavat fakt nechcel
Dnes druhykrat s vozikom, prvykrat trochu viac nalozeny.
netto 780kg strku (nastastie na pozicanom voziku
1880kg suprava pred vazenim / 2660kg po nalozeni
Siel som s tym tradicnych 10km k nam hore a dole kopcami. Oproti Accentovi to v kopcoch ide vyrazne lepsie. Dokonca to slo aj ciste na elektriku
nevyhoda je ze ten vozik za sebou vobec ale vobec nevidim (ani boky, ani cez zadne okno) takze par krat som pustil zadnu kameru aby som sa uistil ze som ho nestratil. Ono ten vozik je aj po nalozeni tak hlucny, ze to nehrozi ale aj tak...
Inak som si uvedomol, ze celkom podrazel strk. 585kc/tona vc DPH mi teda prijde uz solidna palka. Barak by som teraz stavat fakt nechcel
- Přílohy
-
- 1717518061968.jpg (263.89 KiB) Zobrazeno 478 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8135
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
jj boli to Zelesice, dobry postreh
dnes bol temou dna piesok, potreboval som 3 furiky (kolecka) a tak som si nechcel poziciavat znovu vozik. Nuz, tak som tych cca 200-220 kg nalozil do dvoch nadob. Uz ked som nakladal tu vacsiu mi doslo, ze Accson nie je Accent. Takze to srandovne varovanie na deklu kufru "max 60 kg" nebolo len tak, tak to ruplo. Nastastie to cele spadlo len z tych kolajnic a nezlomilo sa to. Njn, SUVcko. Tam som s Accentom o 50% vac nalozenym nemusel premyslat ani chvilu.
Inak u Prochazku na Jahodove (krasne meno ulice, ktore je uplne v brutalne spinavej stavebnej zone) krasne cca 10cm hlboke jazero uprostred, ale milo ma prekvapili letne Primacy, proste bez presmyku krasne. Ani po nalozeni tych 200kg v kufri to nijak nezaliezlo do podbehov (to som cumel myslim, ze dam teraz mladochovi trochu vydychnut a na dalsi projekt radsej vezmem obytku
dnes bol temou dna piesok, potreboval som 3 furiky (kolecka) a tak som si nechcel poziciavat znovu vozik. Nuz, tak som tych cca 200-220 kg nalozil do dvoch nadob. Uz ked som nakladal tu vacsiu mi doslo, ze Accson nie je Accent. Takze to srandovne varovanie na deklu kufru "max 60 kg" nebolo len tak, tak to ruplo. Nastastie to cele spadlo len z tych kolajnic a nezlomilo sa to. Njn, SUVcko. Tam som s Accentom o 50% vac nalozenym nemusel premyslat ani chvilu.
Inak u Prochazku na Jahodove (krasne meno ulice, ktore je uplne v brutalne spinavej stavebnej zone) krasne cca 10cm hlboke jazero uprostred, ale milo ma prekvapili letne Primacy, proste bez presmyku krasne. Ani po nalozeni tych 200kg v kufri to nijak nezaliezlo do podbehov (to som cumel myslim, ze dam teraz mladochovi trochu vydychnut a na dalsi projekt radsej vezmem obytku
- Přílohy
-
- 1717859508145.jpg (168.16 KiB) Zobrazeno 391 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023