jak je tohle možné? to máme takovou smůlu nebo je to kombinace průměrného auta (nejvíc se prodávala asi i30 / lantra) a méně schopných řidičů
https://www.garaz.cz/clanek/servis-auto ... o-21012595
historii nezměníme, ale zkusme jezdit bezpečněji nejen pro další statistiku
Hyundai je druhá nejčastěji bouraná značka aut v ČR
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Hyundai je druhá nejčastěji bouraná značka aut v ČR
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
- Reklama
Re: Hyundai je druhá nejčastěji bouraná značka aut v ČR
Tak je to statistika "prověřovaných vozů". Těžko říct, co to přesně znamená. Taky je otázka, co přesně se myslí pod pojmem "havarovaná vozidla". Dál je to jsou to "data" jen od jedný firmy - kolik celkově lidí si tam prověřovalo auto? Žádný závěry bych z toho nedělal.
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Re: Hyundai je druhá nejčastěji bouraná značka aut v ČR
Dle všeho, se jedná ve statistice o jakoukoliv pojistnou událost. Tedy i výměna čelního skla, nebo když na parkovišti někdo odře nárazník. To člověk těžko ovlivní.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
- PomalyPredek
- **
- Příspěvky: 107
- Registrován: 01 srp 2019, 15:44
Re: Hyundai je druhá nejčastěji bouraná značka aut v ČR
Znamena to akorat to, ze Hyundai je druha nejprodavanejsi znacka aut v CR...
Opel Crossland 1.2 AT6 Ultimate 2022
Hyundai i30 III Fastback 1.4 T-GDI Style + Nav 2019
---
ex Nejaka auta...
Hyundai i30 III Fastback 1.4 T-GDI Style + Nav 2019
---
ex Nejaka auta...
Re: Hyundai je druhá nejčastěji bouraná značka aut v ČR
Nevim nevim, porad se Hyundai prodalo 4x min nez Skodovek a Skodovka je v te statistice mnohem dal. A ze by si kaminek vybiral celni skla podle znacek o tom pochybuju. Max by se dalo rict ze koncernove sklo vydrzi vic. A ano jedna se o proverovani ojetych aut, ale logikou veci se skodovky urcite prodavaji vice i ojete protoze jich je v bazaru vic.
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Re: Hyundai je druhá nejčastěji bouraná značka aut v ČR
Ja v tom vidim aj dalsiu vec- moj nazor je ze skodovky sa daleko castejsie opravuju v neautorizovanych srvisoch kedze ich vie opravit pomaly kazdy.
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
-
- *
- Příspěvky: 40
- Registrován: 21 říj 2022, 11:54
Re: Hyundai je druhá nejčastěji bouraná značka aut v ČR
Článek míchá jablka s hruškami. Jednou píšou, že se jedná o bouračky, jindy o poškození. Uvádějí, že data pocházejí z CarVertical. Ten čerpá z různých databází, ale nevím, že by v nějaké bylo uvedeno, že bylo bourané. Jsou tam data z pojišťoven, autorizáků atd. Prověřuje se mj. poškození, ovšem bez rozlišení jak vzniklo. Takže tam míchají totálky, stejně tak jako výměnu rozbitých skel, nebo opravy laku. Není tam ani uvedeno, zda se jedná o viníka, nebo poškozeného. Pokud oprava byla provedena nezávislým servisem a nebylo uplatněno plnění přes pojišťovnu, tak se v tom systému neuvádí. Typicky koncernové vozy, které opraví malý servis. Hyundai jezdí častěji do autorizáků, protože nezávislých není tolik. Také si je častěji kupují koncoví zákazníci, kteří chtějí, aby jim déle vydržely. A pokud nastane nějaká prkotina a je krytá nějakou pojistkou, tak proč si to nenechat opravit. Podřený plastový nárazník na ojetině řeší málokdo, na novém autě není důvod to nechat opravit.
Pokud jsem je dobře pochopil, tak se jednak jedná jen o výcuc vozů, které byla prověřovány přes CarVertical a také číslo znamená průměrný počet poškození na jedno prověřované auto dané značky. Za mě to znamená akorát to, že se Hyundai častěji řeší přes autorizáky a pojišťovny, jejich majitelé se je snaží častěji opravovat. Jedná se o prověřované vozy, tedy prodávané jako ojeté. U Škodovek většina pochází z fleetů, u Hyundai velké procento tvoří vozy soukromých zákazníků. Hodně koncáků si auto nechává do té doby, doku jezdí spolehlivě, nebo dokud není nebourané.
Pokud jsem je dobře pochopil, tak se jednak jedná jen o výcuc vozů, které byla prověřovány přes CarVertical a také číslo znamená průměrný počet poškození na jedno prověřované auto dané značky. Za mě to znamená akorát to, že se Hyundai častěji řeší přes autorizáky a pojišťovny, jejich majitelé se je snaží častěji opravovat. Jedná se o prověřované vozy, tedy prodávané jako ojeté. U Škodovek většina pochází z fleetů, u Hyundai velké procento tvoří vozy soukromých zákazníků. Hodně koncáků si auto nechává do té doby, doku jezdí spolehlivě, nebo dokud není nebourané.
Non desistas, non exieris.
Si vis pacem, para bellum.
Od 09/2022 i30 kombi 1.5 DPI Family Comfort
Si vis pacem, para bellum.
Od 09/2022 i30 kombi 1.5 DPI Family Comfort