vetsi problem bych videl 81kW vs 70kW a to me i vede k otazce na zajemce o NLine DPI
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
FL zcernal a rozdily k Nline jsou minimalni, myslel sem ze tam budou lepsi sedacky ale ty jsou tam stejne (lepsi jsou az v NLine Premium)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Start stop stejne jako predtim na tlacitku v levo od volantu. Hlidani pruhu (LKA) podrzet 3s na volantu, jedno tuknuti zapina/vypina drzeni uprostred pruhu (LFA).
ty tri kliky jsou, pokud vim, normovane od EU .. tak mi to alespon rikali v jine automobilce. Takze se s tim musime naucit zit, nebo nekupovat nove auta.Gandalf0007 píše: ↑27 čer 2024, 07:08 Držení v pruhu jde vypnout na volantu, resp. oba systémy, LKA i LFA.
Jediné, kvůli čemu lezu do menu, je ISLA, a ano, to se dá nastavit na přes rychlý přístup (oblíbené), takže jsou to 3 kliky. Navíc, když se nastaví hlasitost upozornění na nejmenší, a hraje trochu nahlas rádio, dá se s tím v pohodě žít. Ale opruz to je, ne že ne.
A jo, na těch 18" je to tvrdší, ale tragédie to rozhodně není (mám Nline kombi)...
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |