Nova generacia/facelift i30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 26 čer 2024, 22:38
Re: Nova generacia/facelift i30
Myslím, že dost jasně předepisuje...
https://www.auto.cz/asistencni-systemy- ... opy-153078
https://www.auto.cz/asistencni-systemy- ... opy-153078
- Reklama
Re: Nova generacia/facelift i30
akorat sem na Streamu dokoukal recenzi Renault Scenic E-Tech a tam presne rika ze asistenti musi byt dle EU aktivni po startu. Ale rencek to ocural a udelal rezim "perso" asi jako uzivatelsky a tam si lze nadefinovat jake asistenty chcete a jake ne. A potom staci po startu tlacitkem "perso" aktivovat jako je to skrabani na zadku ale v podstate elegantni. Snad se budou ostatni inspirovat
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20303
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Nova generacia/facelift i30
Pokud se nepletu, nižší výkon je u všech motorizací, nejen u atmo 1,5.Odjinud píše: ↑27 čer 2024, 09:20 Tak jsem to videl nazivo a rozdíly jsou:
- kola (16'') jsou hnusnejsi, ale az zas ne tolik,
- maska je leskla, prijde mi o neco subjektivne hezci,
- loga jsou vetsi a jakoby z kusu plechu, za me horsi,
- vsechny modely maji celni svetla uz jen LED (plus), tim ovsem nemaji ty hezke sipkovite blinkry, co mam ja jakozto pritel zarovek (minus),
- hagusy a ploutvicka anteny jsou v leskle tmave barve, ne stribrne,
- v zakladu je jen digi palubka, nekonfigurovatelna,
- nizsi vykon u atmosfery, asistent sledovani rychlosti.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Nova generacia/facelift i30
Predepisuje .. jestli to nejaka automobilka nejak obesla (renault) je jina vecmotorol píše: ↑01 črc 2024, 08:13 Občas kouknu na recenzi nejakeho auta a poslední dobou se některé chlubí tím, ze maji jeden cudl na deaktivaci otravnych asistentů, takze kolik kliku a kde nikdo nepredepisuje, jen, ze to má byt zaple po každém nastartování. Ale jestli se vse vypne na 1 zmacnkuti cudla nebo 50 kliku na matlakovi nikdo nepredepisuje.
i30 hatchback 2024 FL, 1.5 DPI Style
ex:
Ford Focus mk II. 74kw
Skoda Felicia 1.3 MPI
ex:
Ford Focus mk II. 74kw
Skoda Felicia 1.3 MPI
Re: Nova generacia/facelift i30
Nepleteš, vlastně mi přijde, že i30 tady při tomhle faceliftu v porovnání se změnama, co se děly u Tucsona (akustická skla + přepracované výfuky pro nižší hlušnost, vyšší výkon, rychlé volby na volantu, modernizovaný infotainment s bezdrátovým AA/AC, atd...) , tahá za výrazně kratší provaz.Axel.Foley píše: ↑01 črc 2024, 11:26Pokud se nepletu, nižší výkon je u všech motorizací, nejen u atmo 1,5.Odjinud píše: ↑27 čer 2024, 09:20 Tak jsem to videl nazivo a rozdíly jsou:
- kola (16'') jsou hnusnejsi, ale az zas ne tolik,
- maska je leskla, prijde mi o neco subjektivne hezci,
- loga jsou vetsi a jakoby z kusu plechu, za me horsi,
- vsechny modely maji celni svetla uz jen LED (plus), tim ovsem nemaji ty hezke sipkovite blinkry, co mam ja jakozto pritel zarovek (minus),
- hagusy a ploutvicka anteny jsou v leskle tmave barve, ne stribrne,
- v zakladu je jen digi palubka, nekonfigurovatelna,
- nizsi vykon u atmosfery, asistent sledovani rychlosti.
Re: Nova generacia/facelift i30
Tak treba to chápať tak, že Tucson je ťažiskový model z pohľadu celej Európy. Taká i30 je už na dožitie, s priamym nástupcom sa nepočíta (nepriamou nahradou má byť údajne Kona).. takže aj úpravy v rámci FL boli v štýle, čo zastaraná platforma + financie dovolili. Ako mi predajca nedávno povedal, že i30 držia na linkách vo výrobe viac menej kvôli PL/CZ/SK trhu ... inak by už bolo dávno po nej...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Nova generacia/facelift i30
Tucson má velké prodeje a je na něm mnohem vyšší zisk. Co se týče i30, tak zatím se rozhoduje co bude dál, vzhledem ke změně postoje k elektromobilitě a už řada automobilek oznámila návrat k vývoji spalovacich motorů a oddálení elektrifikáčních plánů. Takže je možné prodloužení výroby i30, nebo její nástupce v plus mínus podobě Elantry,nebo nějaký spalovací crossover. Zatím není rozhodnuto a třeba bude vše jinak.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Nova generacia/facelift i30
Takže brzký konec atmo motorů?dibarbora píše: ↑02 črc 2024, 08:46 Tak treba to chápať tak, že Tucson je ťažiskový model z pohľadu celej Európy. Taká i30 je už na dožitie, s priamym nástupcom sa nepočíta (nepriamou nahradou má byť údajne Kona).. takže aj úpravy v rámci FL boli v štýle, čo zastaraná platforma + financie dovolili. Ako mi predajca nedávno povedal, že i30 držia na linkách vo výrobe viac menej kvôli PL/CZ/SK trhu ... inak by už bolo dávno po nej...
Kona , pokud vím, není nabízená s 1.5 atmo?
(teď jsem líný to hledat )
Re: Nova generacia/facelift i30
Díky!Z.ED píše: ↑30 čer 2024, 20:10Start stop stejne jako predtim na tlacitku v levo od volantu. Hlidani pruhu (LKA) podrzet 3s na volantu, jedno tuknuti zapina/vypina drzeni uprostred pruhu (LFA).
Sledovani rychlosti je v menu tj. v mem pripade klik na volantu pro vyvolani menu a pak tusim 2x tuknout na display, ale pamatuje si to nastaveni hlasitosti takze to ani nevypinam, na nejnizzsi hlasitost to pres radio to prakticky neslysim, u noveho superba a kodiaqu je to otravnejsi. Proti skodovce, ale chybi moznost nastavit kdy se to ma aktivovat (u skodovky lze nastavit az pri prekroceni o 5km tusim).
Ostatni asistenti na stejne obrazovce.
Taky to vizualne upozornuje na STOPky, prednost v jizde, obytne zony a tak .. coz je nekdy fajn.
Čtení značek budou mít i nižší varianty výbav, je to už povinné?
Re: Nova generacia/facelift i30
Jop, už to musia mať povinné všetky novo predávané autá, bez ohľadu na výbavu.
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Re: Nova generacia/facelift i30
Ještě jedna technická: upozornění na překročení rychlosti se ozve podle tachometru, nebo podle skutečné rychlosti?
Předpokládám, že je to stejné jako doposud, tj na tachometru je +5km oproti skutečnosti?!?
(sorry za naivní dotaz - auto s timto jsem ještě neřídil)
Předpokládám, že je to stejné jako doposud, tj na tachometru je +5km oproti skutečnosti?!?
(sorry za naivní dotaz - auto s timto jsem ještě neřídil)
Re: Nova generacia/facelift i30
Preferuji nejakou revoluciZ.ED píše: ↑30 čer 2024, 20:36ty tri kliky jsou, pokud vim, normovane od EU .. tak mi to alespon rikali v jine automobilce. Takze se s tim musime naucit zit, nebo nekupovat nove auta.Gandalf0007 píše: ↑27 čer 2024, 07:08 Držení v pruhu jde vypnout na volantu, resp. oba systémy, LKA i LFA.
Jediné, kvůli čemu lezu do menu, je ISLA, a ano, to se dá nastavit na přes rychlý přístup (oblíbené), takže jsou to 3 kliky. Navíc, když se nastaví hlasitost upozornění na nejmenší, a hraje trochu nahlas rádio, dá se s tím v pohodě žít. Ale opruz to je, ne že ne.
A jo, na těch 18" je to tvrdší, ale tragédie to rozhodně není (mám Nline kombi)...
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Nova generacia/facelift i30
podle tachometru .. coz je v mem pripade je cca 4km odchylka.
i30 hatchback 2024 FL, 1.5 DPI Style
ex:
Ford Focus mk II. 74kw
Skoda Felicia 1.3 MPI
ex:
Ford Focus mk II. 74kw
Skoda Felicia 1.3 MPI
Re: Nova generacia/facelift i30
Čili v obci to bude pištět pořád - jezdí se většinou 55km tachometrových, tzn. vždy vypnout
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8170
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nova generacia/facelift i30
on je problem aj v tom, ze system registruje zrusenie znizenej rychlosti len znackou, tz nas stredoeuropsky system (koniec u dalsej krizovatky) bude sprevadzat piskanie
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023