i30 Wagon, 1.6 CRDi, 7DCT
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
i30 Wagon, 1.6 CRDi, 7DCT
Zdravím všechny a děkuji za přijetí do skupiny . Chtěl jsem se zeptat , na co si dávat pozor při koupě vozu Hyundai i30 Wagon, 1.6 CRDi, 7DCT Nájezd 60 tisíc r.v 2021 Děkuji
- Reklama
Re: i30 Wagon, 1.6 CRDi, 7DCT
Stav prevodovky... rsp. stav spojok.
Plnenie záručných podmienok.. aby bola v poriadku garančná knižka a teda aj platná záruka...
Plnenie záručných podmienok.. aby bola v poriadku garančná knižka a teda aj platná záruka...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: i30 Wagon, 1.6 CRDi, 7DCT
Na motor obecně. Podle Světu Motorů to nové CRDi je komplikované a čidla tam stojí klidně okolo 20000Kč za jedno. Jako ojeté moc smysl nedává. Navíc tu někdo psal, že ten automat moc s CRDi nechodí. Do toho auta bych šel, jenom za výhodnou cenu.
Re: i30 Wagon, 1.6 CRDi, 7DCT
U Kórejca (pričom CRDI je "špecialnejší" prípad) platí, že nižšia nadobúdacia cena kombinovaná s atraktívnou zárukou = náročnejšia/nákladnejšia údržba a udržanie prevádzky v "pokročilejšom" veku... s tým treba skrátka počítať... a ešte aj s rýchlejšie klesajúcou dostupnosťou špecifických náhradných dielov - odkázanosť na vrakoviská/allegro PL nastáva určite skôr ako u zavedenej európskej konkurencie (je jedno, či z dôvodu nezmyselnej ceny dielu alebo jeho nedostupnosti).
Skrátka diely a know-how na jazdený/starší VW group sú cenovo a aj skladovo dostupnejšie ako to isté u Kórejcov...A DLHODOBEJŠIE...
Jeden príklad za všetky.. DPF... na i30 funkčný(to čo sa tvári ako aftemarket je dobré tak na predaj auta do AAA) originálny diel stojí 3000-4000€...
To isté na Octaviu.. v ponuke je profi fabrický repas so zárukou na funkčnosť za 1/4 - 1/3 vyššie uvedenej ceny... dodávané ako originálny diel výmenným spôsobom cez autorizovanú sieť predajcov...
Skrátka diely a know-how na jazdený/starší VW group sú cenovo a aj skladovo dostupnejšie ako to isté u Kórejcov...A DLHODOBEJŠIE...
Jeden príklad za všetky.. DPF... na i30 funkčný(to čo sa tvári ako aftemarket je dobré tak na predaj auta do AAA) originálny diel stojí 3000-4000€...
To isté na Octaviu.. v ponuke je profi fabrický repas so zárukou na funkčnosť za 1/4 - 1/3 vyššie uvedenej ceny... dodávané ako originálny diel výmenným spôsobom cez autorizovanú sieť predajcov...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8240
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 Wagon, 1.6 CRDi, 7DCT
otazka je ako ten nahradny diel casto potrebuje. Sice je pekne, ze druhy a treti diel na Fabii stoji tretinu co napr na Accenta. Ale napr ja som mal 16 rocny povodny a ani naznak vymeny. U fabie sme menili pri 14 rokoch dva krat.
ano su specificke diely, ktore su drahsie. Nie je to vsak ziadna likvidacna cena
ano su specificke diely, ktore su drahsie. Nie je to vsak ziadna likvidacna cena
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: i30 Wagon, 1.6 CRDi, 7DCT
16r naftový Accent je svojou zložitosťou (a emisnou normou) neporovnateľný s najnovšími naftovými motormi /K... pričom musíš brať ohľad na to, že tu sa kupuje jazdené auto, ktoré bude ešte chvíľu kryté zárukou (ak vôbec - stačí, že je to dotiahnuté z nejakého "operáku" zo zahraničia a je po záruke). Či chceš alebo nechceš, tak s týmto kalkulovať musíš...
Zrovna to DPF je diel z ktorého bude ešte veľa majiteľov starších motor 1,6CRDi U3 bez adblue ešte poriadne bolieť hlava... pretože parádne skrátil ich životnosť úpravou máp v RJ...
Čo sa týka motorov smart stream, tak minimálne celá AdBlue bižutéria bude na 5-6 r aute tiež solídna zlosť...
Zrovna to DPF je diel z ktorého bude ešte veľa majiteľov starších motor 1,6CRDi U3 bez adblue ešte poriadne bolieť hlava... pretože parádne skrátil ich životnosť úpravou máp v RJ...
Čo sa týka motorov smart stream, tak minimálne celá AdBlue bižutéria bude na 5-6 r aute tiež solídna zlosť...
Naposledy upravil(a) dibarbora dne 07 črc 2024, 09:53, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8240
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 Wagon, 1.6 CRDi, 7DCT
sused predaval minuly rok i40 1,7crdi na ktorom nalietal (doslova) 310 000km. Absolutne bez akych kolvek problemov. Myslim, ze to bola euro5.
tym som chcel povedat, ze som riesil takubtu klasicku mantru, ze VW koncern ma lacne diely a H/K drahe..Ano, mozno su drahsie. Podobne ako u Toyoty. Ale tym, ze sa tie auta nesypu to clovek nemusi moc riesit
tym som chcel povedat, ze som riesil takubtu klasicku mantru, ze VW koncern ma lacne diely a H/K drahe..Ano, mozno su drahsie. Podobne ako u Toyoty. Ale tym, ze sa tie auta nesypu to clovek nemusi moc riesit
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: i30 Wagon, 1.6 CRDi, 7DCT
Čo platilo pri 1,7 CRDi absolútne neplatí pri najnovších motoroch 1,6CRDi... opakovane som čítal o problémoch s vymletou kľukou od MHEV štart/generátora, aj tu sa našlo pár nešťastníkov čo menili zničený motor po nasatí kondenzátu zo zle skonštruovaného IC... keď k tomu prihodíš neúmerne zložito riešený emisný systém... už pri druhej STK/EK môžeš naraziť spôsobom, že budeš premýšľať o rentabilnosti opravy auta aby vôbec cez STK/EK prešlo...
voči tomu je tvoj Hybrid v Tucsone ešte jednoduchý pohon..
voči tomu je tvoj Hybrid v Tucsone ešte jednoduchý pohon..
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: i30 Wagon, 1.6 CRDi, 7DCT
Nejlepe si dat pozor, auto s uvedenym motorem vubec nekoupit... Rozhodne lepe benzin - v podstate kterykoliv z nabidky dle potreb.
Re: i30 Wagon, 1.6 CRDi, 7DCT
Nejde srovnavat zivotnost vyfuku u benzinoveho a naftoveho motoru... To neni otazka kvalitnich vyfuku a nekvalitnich skoda...