350W
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
To je neco jinyho...vy mate kufr tak nejak sdilenej s kabinou auta...ja mam kufr mimo kabinu, s plechovym debilne resenym platem...zkousel jsem to, co mam u kamarada ve Fabii a to je nebe a dudy...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Lantra je docela dobře odhlučnena (ne zas tak moc...). Za zadníma sedačkama..je takovej plastovej kryt.... ten okamžitě vyhodit....rezonuje šíleně. A k ztomu tlaku je to asi tak, že jde spíš o konstrukci ozvučnice ja mam konstrukci bassreflexového typu Bandphase. Vše je nastaveno tak ,aby se docílilo velkého tlaku.....> Passreflexový nátrubek má rozměry spočítany tak, aby odpovídaly velikosti ozvučnice. + šnekový svod unitř.
Prostě a jednoduše....nic jiného než změna ozvučnice ti nezmění charakteristiku bassu.
Prostě a jednoduše....nic jiného než změna ozvučnice ti nezmění charakteristiku bassu.
Mne spis slo o tu propusnost a ke mne jako k ridicovi. Ti, co sedi na zadnich sedackach, z toho maji alespon trosku pozitek. Mohl bys mi prosim Te v malovani alespon pro predstavu nakreslit, jak ta Tvoje bedna vypada? Kam mas bassreflexy atp...o litraz nejde, ta se prizpusobuje wooferu...potrebuju ciste jen konstrukci. Kujuu
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Tak to abych si nechal narůst máničku.MartasZ píše:To můžem porovnat v Mimoni.. docela už se na to těšimŽluťasek píše:tak ke me se tlak dostane a prijemne to masiruje zada ale na Martasze asi nemam
A porotce bude Borek.. která aparatura mu líp odfoukne ofinu, ta vahrává
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Pokud se postesti, bude pristi tyden-14dni upgrade:) jen musej priplout kaprici.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
-
- **
- Příspěvky: 291
- Registrován: 11 říj 2006, 18:38
- Bydliště: Východ
no podle mě tyhle repro 90 watt nebo co je to tam napsaný dát ani neumí,měl jsem podobný zkušenosti, ten zesák určitě pomůže k lepší kvalitě a asi i čistotě zvuku, ale nemusí to být pravidlem, jinak pokud píchneš zadek na zesák píchni i předek-nevyvážená hudba je pěkně na hovno.... osobně si myslim že když by jsi měl gut radio tak je to celkem zbytečný , pěkně usadit, vytlumit, kroužky, nový kable a nakonec tě to možná vyjde levněji a zvuk bude hezčí než s nějakym určitě lacinym zesikem, jo a hlavně to chce opravdu dobrý radio jinak ti jsou tyhle věci okolo celkem na dvě věci
accent 1.3,Zatmavený,alu borbet,bosi výfuk,musika
Souhlasím, že jde hlavně o radio....už jsem jich několik vystřídal a vždy jsem skončil u radia s cenou nad 10000 samozřemě vždy jsem sehnal radio o cenu jinou. Jen jsem chtěl nastinit cenovou kategorii. Včera jsem testoval kabely co jsem lantřičkou natahal. Houpnul jsem tam na test zesik na zadní ovaly co mam od Macu. A nestačil jsem se divit... prostě radio může bejt sebe špičkový ale ten krystalickej čistej zvuk i při vysokém vybuzení....samoradio neudělá ani kdyby se posadilo na prdel. Jinak nesouhlasim s tim že hudba má být vyvážena. Na poslech řidiče je vždy lepší mít předek ztlumenější než zadek. Dodavá to lepší centralizaci zvuku a člověk lepe slyší spolujezdece. Ale opět musím dodat je to osobní nazor a liší se to i autem....každý ma jinou akustiku a každy ma jinej sluch a styl.
-
- **
- Příspěvky: 291
- Registrován: 11 říj 2006, 18:38
- Bydliště: Východ
jo, no ale s tim vyvážením nesouhlasim, základ sterea je přeci aby šel na člověka zvuk hlavně ze předu, hlavně tedy vejšky a středy neb se šíří kuželovitě, něco jinýho jsou basy ty se šíří jinak a proto woofer klidně do kufru, no a když ti to bude hrát víc vzadu??? ty z toho užitek nemáš, lidi vzádu budou umírat-tohle jsem u někoho vzadu zažil když jsem s nim jel a hrůza, no a když si budeš povídat se spolujezdcem tak to stejně musíš zeslabit, no je fakt že zpravidla ty předky většinou jsou dražší a není to tak jednoduchý jako dozadu prdnout ovály a bude se ti krásně pod úhlem od zadního okna odrážet zvuk vejšek... ale pořád je to zezadu, no ale je to jen muj názor je fakt že jsem zastánce toho když už musika tak at kvalitní. někomu stačí když zkresleně duní auto a hlavně že je bordel, ale není bordel jako bordeloxigen píše:Souhlasím, že jde hlavně o radio....už jsem jich několik vystřídal a vždy jsem skončil u radia s cenou nad 10000 samozřemě vždy jsem sehnal radio o cenu jinou. Jen jsem chtěl nastinit cenovou kategorii. Včera jsem testoval kabely co jsem lantřičkou natahal. Houpnul jsem tam na test zesik na zadní ovaly co mam od Macu. A nestačil jsem se divit... prostě radio může bejt sebe špičkový ale ten krystalickej čistej zvuk i při vysokém vybuzení....samoradio neudělá ani kdyby se posadilo na prdel. Jinak nesouhlasim s tim že hudba má být vyvážena. Na poslech řidiče je vždy lepší mít předek ztlumenější než zadek. Dodavá to lepší centralizaci zvuku a člověk lepe slyší spolujezdece. Ale opět musím dodat je to osobní nazor a liší se to i autem....každý ma jinou akustiku a každy ma jinej sluch a styl.
accent 1.3,Zatmavený,alu borbet,bosi výfuk,musika
Jelikož většinou jezdím sám...tak je mi fuk co se děje v zadu. Přední reproduktory, tedy ty blíž k sobě... slyším víc. Mám komba Infinity v 13". Pokud někdo tuhle značku zná a ví o co jde bude vědět, že díky její kvalitě a ceny se nejedná o reproduktory normálního prodejního spektra. V zadním platě, které jsem osobně velice důkladně vytlumil jsou osazeny né moc dobré, ale dostačujíci MX69.3 od MAC, živené ze MacAudio MPX 2000, opět se jedná o levný zesilovač střední třídy, ale opět dostačuje pro tyto ovály. V zadní části je kompletní zastavba 2x Infinity Reference 1250 v dřevotřísce. Ozvučnice v provedení přeplňovaného bassreflexu. Holky jsou živeny 2x Crunch MXB2300 a jen si tak šuměj. Zatím mě to nikdo neoznačil jako bordel. "bordel" = nepořádek , já se pokusil o dokonalou harmonii, která má vystihnout celé frekvenční pásmo lidského ucha, aby zvuk byl plný a neochuzený, a to i při vysokém výkonu. Bye bye na mimoňi