Zdravím, jdu za Vámi asi pro spoustu z vás s banální otázkou.
S přítelem už máme rok Hyundai Tucson rok 2006, naftu.
Bohužel po pár stoset kilometrů s ním začali problémy, ve zkratce - je po opravách v 30tisicovych hodnotách.
Naposled jsme teď měnili dvakrát dpf filtr, neboť stále svítila kontrolka motoru a mysleli jsme si, že to bude tím...ale rožla se po cca 230 km znova..Zjistili jsme pak, že auto vlastně ani nemá kontrolku, která by dávala vědět, že čištění částic probíhá a ze chyba te kontrolky motoru dává vědět, že neproběhl regenerace dpf filtru.
Jak to tedy poznat, že auto zrovna regeneruje? Po městě s ním nejezdíme, na to máme octavku benzinovou. Takže Hyundai vyráží jen na delší výlety mimo město. Ale kontrolka se vždycky zatím zapla během jízdy, kdy mohlo klidně vypalování proběhnout.
Budu ráda, za radu a tipyc díky
Jak poznat regeneraci dpf filtru
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Jak poznat regeneraci dpf filtru
Ak to má indikáciu okamzitej spotreby (čo ale takýto veterán mať nemusí), tak pri pustenom plyne bude indikovaná nenulová spotreba…
Skôr by som mal otázku.. aké diely boli použité pri dvojnásobnej výmene DPF…
originál nový, vrakovisko, čistený originál alebo nejaký aftermarket?
Skôr by som mal otázku.. aké diely boli použité pri dvojnásobnej výmene DPF…
originál nový, vrakovisko, čistený originál alebo nejaký aftermarket?
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Jak poznat regeneraci dpf filtru
Díky moc, zítra na to mrknu, neboť plánujeme jet do Rakouska, tak snad bude vše ok
První dpf filtr se měnil kvůli tomu, že předešli majitel do něj vesele vyvrtal díry. Ten byl vyměněny za dpf filtr, který prý měl být neoriginální ale nový...což se nakonec při čištění filtru ukázalo jako lež, byl už použity propaleny někde z vrakoviště ( to ještě s přítelem hodláme řešit). Takže jsme znova nechali dpf filtr vyměnit ale už u známého, který opravdu objednal nový, sice neoriginální, ale nový z autokelly.
První dpf filtr se měnil kvůli tomu, že předešli majitel do něj vesele vyvrtal díry. Ten byl vyměněny za dpf filtr, který prý měl být neoriginální ale nový...což se nakonec při čištění filtru ukázalo jako lež, byl už použity propaleny někde z vrakoviště ( to ještě s přítelem hodláme řešit). Takže jsme znova nechali dpf filtr vyměnit ale už u známého, který opravdu objednal nový, sice neoriginální, ale nový z autokelly.
Re: Jak poznat regeneraci dpf filtru
dibarbora píše: ↑20 črc 2024, 20:40 Ak to má indikáciu okamzitej spotreby (čo ale takýto veterán mať nemusí), tak pri pustenom plyne bude indikovaná nenulová spotreba…
Skôr by som mal otázku.. aké diely boli použité pri dvojnásobnej výmene DPF…
originál nový, vrakovisko, čistený originál alebo nejaký aftermarket?
Díky moc, zítra na to mrknu, neboť plánujeme jet do Rakouska, tak snad bude vše ok
První dpf filtr se měnil kvůli tomu, že předešli majitel do něj vesele vyvrtal díry. Ten byl vyměněny za dpf filtr, který prý měl být neoriginální ale nový...což se nakonec při čištění filtru ukázalo jako lež, byl už použity propaleny někde z vrakoviště ( to ještě s přítelem hodláme řešit). Takže jsme znova nechali dpf filtr vyměnit ale už u známého, který opravdu objednal nový, sice neoriginální, ale nový z autokelly.
Re: Jak poznat regeneraci dpf filtru
Príčinou problémov boli vždy poużité DPF… či už ten z vraku… tam ani zdaleka nie sú všetky ok a rovnako aj ten posledný z kelly… aftermarketové DPF neobsahujú ani zdaleka to čo by mali obsahovať(vzácne kovy v oxi kate + objem keramickej vložky… niekde sa musí prejaviť cenový rozdiel 600 vs. 3000€) a z môjho pohľadu je to biznis na hranici podvodu… takže na motore treba skontrolovať stav turba, vstrekov, EGR, piestnej skupiny… čo je mimo normu opraviť/vymeniť, aby motor nemal zvýšenú surovú dymyvosť a obzrieť sa po funkčnom originálnom dpf…
tebou popísané riešenia problému Ťa privedú k bankrotu…
tebou popísané riešenia problému Ťa privedú k bankrotu…
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Jak poznat regeneraci dpf filtru
Diky moc za vysvětlení a za tipy. Samozřejmě jsme s tím počítali, když jsme nechali objednat dpf filtr neoriginální, že to nebude úplně ideál. Každopádně určitě teď uvidíme, jak to pojede a pak se rozhodneme, jestli do toho budeme chtít ještě investovat či to prodáme. Práce se množí a vypadá to, že teď nebudeme mít s přítelem ani čas moc cestovat, tak aby to zbytečné nestálo a nerezlo zbytečně. Ještě jednou díky.dibarbora píše: ↑20 črc 2024, 21:13 Príčinou problémov boli vždy poużité DPF… či už ten z vraku… tam ani zdaleka nie sú všetky ok a rovnako aj ten posledný z kelly… aftermarketové DPF neobsahujú ani zdaleka to čo by mali obsahovať(vzácne kovy v oxi kate + objem keramickej vložky… niekde sa musí prejaviť cenový rozdiel 600 vs. 3000€) a z môjho pohľadu je to biznis na hranici podvodu… takže na motore treba skontrolovať stav turba, vstrekov, EGR, piestnej skupiny… čo je mimo normu opraviť/vymeniť, aby motor nemal zvýšenú surovú dymyvosť a obzrieť sa po funkčnom originálnom dpf…
tebou popísané riešenia problému Ťa privedú k bankrotu…
Re: Jak poznat regeneraci dpf filtru
Bohužel je to tak. Ještě jsem neslyšel o neorigo DPF, který by fungoval.dibarbora píše: ↑20 črc 2024, 21:13 Príčinou problémov boli vždy poużité DPF… či už ten z vraku… tam ani zdaleka nie sú všetky ok a rovnako aj ten posledný z kelly… aftermarketové DPF neobsahujú ani zdaleka to čo by mali obsahovať(vzácne kovy v oxi kate + objem keramickej vložky… niekde sa musí prejaviť cenový rozdiel 600 vs. 3000€) a z môjho pohľadu je to biznis na hranici podvodu… takže na motore treba skontrolovať stav turba, vstrekov, EGR, piestnej skupiny… čo je mimo normu opraviť/vymeniť, aby motor nemal zvýšenú surovú dymyvosť a obzrieť sa po funkčnom originálnom dpf…
tebou popísané riešenia problému Ťa privedú k bankrotu…