Chiptuning TUCSON
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
pneushop jsem taky párkrát prubnul a spokojenost
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Alex-napiš,až na nich něco najezdíš.Podle angl.testů jsou dost hlučné a na mokru se také moc nepředvedly.Snad budeš spokojený. Jo a ta spotřeba ti na 235/60/16 asi dolů nepůjde,spíše naopak. Možná,když budeš jezdit pouze s kopce a bez motoru.
Hlobilp-pneushop je cenově skvělý obchod.Dobrá každá ušetřená stovka na stejných pneu. Za ušetřené peníze to přezuješ,vyvážíš a ještě ti zbude na žvýkačku. Už máš doma Kenda?
Co jsem se díval na úpravy mého motoru-tak nárust slibují od 10-15kW.V cenách od 13000,--18000,-Kč.Kdyby člověk mohl porovnat dvě stejná auta(čip/bez čipu) ,tak by bylo hned jasno. Zatím mě to neláká riskovat.
Hlobilp-pneushop je cenově skvělý obchod.Dobrá každá ušetřená stovka na stejných pneu. Za ušetřené peníze to přezuješ,vyvážíš a ještě ti zbude na žvýkačku. Už máš doma Kenda?
Co jsem se díval na úpravy mého motoru-tak nárust slibují od 10-15kW.V cenách od 13000,--18000,-Kč.Kdyby člověk mohl porovnat dvě stejná auta(čip/bez čipu) ,tak by bylo hned jasno. Zatím mě to neláká riskovat.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Borek: jsou na ceste.. vcera o pul desate je nakladali v Nemecku.. jak dnes, jeste jsem se nedival. Usetril jsem 4000tisice proti tem co jsem chtel. Za to mam ted nove predni brzdovy desticky (uz to je slyset) a jeste zbyva spousta penez.. premyslim, ze az budu menit tlumice, ze koupim nejaky sportovnejsi. Nejsou o tolik drazsi.
S tim chiptuningem bych to videl taky tak..... vyzkouset si to zadara a pak se rozhodnout. Par koni by se hodilo v kazdym pripade.
S tim chiptuningem bych to videl taky tak..... vyzkouset si to zadara a pak se rozhodnout. Par koni by se hodilo v kazdym pripade.
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Borek: mnoho firem ti nahraje novej soft do ŘJ a dají ti třeba měsíc na odzkoušení. Pokud ti to nevyhovuje nebo za ty peníze to není zas takovej rozdíl co by si čekal, tak ti nahrají zpět původní soft a vrátí peníze
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
Bridgestone a ine
Borek: ešte na chvíľku k tým gumám, zrejme sa už popísalo dosť, ale ja som sa rozhodol podľa tohoto:
www.matador.sk/downloads/preklad_testu_automoto_fr.doc
asi má každý autor iný názor...
Inak (a to nepíšem preto, lebo som ich práve obul ) sa mi fakt zdajú úplne super, hlučné určite nie, fakt. Ale ešte nepršalo Tak uvidíme...
Pôvodne som uvažoval o Conti Cross Contact UHP, ale práve nemali moj rozmer na sklade.
www.matador.sk/downloads/preklad_testu_automoto_fr.doc
asi má každý autor iný názor...
Inak (a to nepíšem preto, lebo som ich práve obul ) sa mi fakt zdajú úplne super, hlučné určite nie, fakt. Ale ešte nepršalo Tak uvidíme...
Pôvodne som uvažoval o Conti Cross Contact UHP, ale práve nemali moj rozmer na sklade.
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Alexi,nejdůležitější je,jak budeš spokojený ty Až na nich najedeš nějaký ten tisíc km,tak napiš zkušenosti.Dobré jako doporučení,špatné jako varování před nákupem. Nejsme zatíženi úplatky od pneumat.firem,tak nemusíme vyhlašovat vítěze podle výše úplatku nebo zadané reklami v časopise.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
ahoj chalani,
som sice odvedla sused od Santa Fe ale mam cipnute tiez.
Mam nove fecko 2,2crdi, seriovka 155k, nejakych 330Nm, automat.
No co sa tyka auta je skvele, uzasne vsetko v pohode na par prkotin, ktore riesit nemienim. Seriovka nesla zle, ale pri 140km/h bolo citit ze sa motor trapi. Teraz mam cca 185k a 440Nm!! co uz je sakra citit. Spotrena je asi rovnaka, mozno o 0,5l nizsia, ale auto takmer dvojnasobne lepsie. Zatial mam s cipom len 3000km, celkovo nabehanych 5000km takze na hodnotenie vydrze je este skoro.
Kazdopadne je auto neporovnatelne silnejsie, zatah na jednotku je brutalny, pruzne zrychlenie na trojku oko 80km/h je ako katapult. Podotykam ze neprehanam mame este cipnutu X5 3,0d 590Nm, 260k takze viem co je zatah. Samo X5 je ina kava, ta lame chrbtica pri kickdowne ale v ramci moznosti santy je to naozaj vyborne. Dalo by sa to prirovnat asi k octavke tdi 140k, predsa santa je tazke auto a motoru chyba aspon jeden valec a väcsi objem.
Ale so seriovkou sa neda ani porovnat, tej ukazem vyfuky okamzite a nema sancu. Auto taha pruzne az do 170km/h, na dvesto sa dostane. Predtym uz mal dost okolo 170km/h, teraz je to relativne normalna cestova rychlost.
Resume: chiptuning odporucam a hlavne na tusona lebo ten vykon je slaby a auto su vahou asi dost podobne.
som sice odvedla sused od Santa Fe ale mam cipnute tiez.
Mam nove fecko 2,2crdi, seriovka 155k, nejakych 330Nm, automat.
No co sa tyka auta je skvele, uzasne vsetko v pohode na par prkotin, ktore riesit nemienim. Seriovka nesla zle, ale pri 140km/h bolo citit ze sa motor trapi. Teraz mam cca 185k a 440Nm!! co uz je sakra citit. Spotrena je asi rovnaka, mozno o 0,5l nizsia, ale auto takmer dvojnasobne lepsie. Zatial mam s cipom len 3000km, celkovo nabehanych 5000km takze na hodnotenie vydrze je este skoro.
Kazdopadne je auto neporovnatelne silnejsie, zatah na jednotku je brutalny, pruzne zrychlenie na trojku oko 80km/h je ako katapult. Podotykam ze neprehanam mame este cipnutu X5 3,0d 590Nm, 260k takze viem co je zatah. Samo X5 je ina kava, ta lame chrbtica pri kickdowne ale v ramci moznosti santy je to naozaj vyborne. Dalo by sa to prirovnat asi k octavke tdi 140k, predsa santa je tazke auto a motoru chyba aspon jeden valec a väcsi objem.
Ale so seriovkou sa neda ani porovnat, tej ukazem vyfuky okamzite a nema sancu. Auto taha pruzne az do 170km/h, na dvesto sa dostane. Predtym uz mal dost okolo 170km/h, teraz je to relativne normalna cestova rychlost.
Resume: chiptuning odporucam a hlavne na tusona lebo ten vykon je slaby a auto su vahou asi dost podobne.
ahoj alex sorry ale zabudol som sem kuknutALEX1969 píše:a kto ti ho cipoval? ak to nie je tajnost.
www.profituning.sk
Re: Chiptuning TUCSON
Nemáte někdo nové poznatky k tomuto tématu?