Nepravidelný chod studeného motoru CRDi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Nepravidelný chod studeného motoru CRDi
Na autě mně při studeném startu, když je venkovní teplota 15 a více stupňů spadnou otáčku hned po startu na cca. 800 ot./min. Je slyšet, že motor občas sebou škubne, jako kdyby vynechal. Tohle zmizí po prvním přidání plynu. Podle servisu je diagnostika OK, žhavičky taky, s tím že to CRDi dělají. Nafta na to nemá vliv. Při teplotách pod 15C jsou volnoběžné otáčky po startu přes 1000 ot/min. a nedělá to. Neřešil jste to?
- Reklama
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 19 zář 2024, 17:53
Re: Nepravidelný chod studeného motoru CRDi
Mám stejný problém i30 r.v. 2012 1.6 CRDI 94 KW. Vše je podle servisu v pořádku čerpadlo, vstřiky ,filtry. Naftu beru jen Vervu. Prosím o radu i jakýkoliv tip na vyřešení problémů. Díky
Re: Nepravidelný chod studeného motoru CRDi
Jsou v zasade 2 moznosti... snazit se to za kazdou cenu vyresit a nasypat do toho dost pravdepodobne spoustu penez bez jasne vidiny uspechu, nebo to proste nechat byt a casem se problem treba projevi vic a bude jasne o co jde. Vzhledem k veku/cene auta bych ja mel jasno
Re: Nepravidelný chod studeného motoru CRDi
Pokud auto nastartuje kolem 20 stupnu na brnk bez škubnutí a drží volnoběh stabilně.tak je vše v pořádku! Až sem chytá bez žhaveníZdeněk Štefánik píše: ↑19 zář 2024, 18:08 Mám stejný problém i30 r.v. 2012 1.6 CRDI 94 KW. Vše je podle servisu v pořádku čerpadlo, vstřiky ,filtry. Naftu beru jen Vervu. Prosím o radu i jakýkoliv tip na vyřešení problémů. Díky
Pokud je nižší teplota kolem 10 stupnu motor škubne! Nefunguje žhavení ,moc rychle vyplo! Jde o tzv zahřívací fázi,čím nižší teplota tím se délka dožhavu prodlužuje a auto zhaví až 4 minuty po nastartování,nejčastější příčina ,opotřebované žhaviče,čím větší odpor v na žhavičce tím huř se prohřívají Funguje to tak,že při nízkých teplotach to nažhavy na plný výkon aby auto nastartovalo,motor chytí ,klapka vvíce otevřená ,vyšší otáčky motoru asi 1000 a při delším ohřátí se budou otačky vracet na volnoběžnou hodnotu,asi 800 ,každy motor to má jiné nastavení. Prostě nefunguje sytič Pak jsou i jiné poruchy,chybne teplotní čidlo,sací klapky špatný uhel,symptomy bývaj podobny
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)