Jsem na tom úplně stejně a v tomhle s tebou naprosto souhlasím.
Konec velkého techničáku v ČR
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Konec velkého techničkáku v ČR
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Reklama
Re: Konec velkého techničkáku v ČR
Pristup nekterych lidi ve 21.stoleti mi pripada jak u myho tchana, kterej si pro duchod jeste chodi na postu
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Konec velkého techničkáku v ČR
Já zase nechápu, proč někdo pořád direktivně rozhoduje za mně, co a jak mám dělat, proč se mi snaží vzít možnost volby. Bez ohledu na to, zda to život zkomplikuje nebo ulehčí.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Konec velkého techničkáku v ČR
Steve Jobs jednou řekl: Lidé často nevědí, co chtějí, dokud jim to neukážete.
Tak to vidim ja, hodne lidem staci svuj svet a nechapu, ze si mnohe veci mohou usnadnit.
To mas kolego stejny jako s autem, tos mohl jeste jezdit v i30, ta taky stacila ne?
Tak to vidim ja, hodne lidem staci svuj svet a nechapu, ze si mnohe veci mohou usnadnit.
To mas kolego stejny jako s autem, tos mohl jeste jezdit v i30, ta taky stacila ne?
Re: Konec velkého techničkáku v ČR
Ano, stále se rozhoduje za nás. Kdyby te popadla nostalgie a chtel sis zavolat z budky telefonem, tak mas taky smůlu, muzes si zavolat jen z nejake ze které se stala knihobudka tim, ze otevres dvere nebo vytáhnout vlastní mobil.
Stejne tak hádám, ze valná většina lidi nechce auto se start/stop, asistentem vedení v pruzích,… tam taky nemůžeš rict ne, Ja chci tohle auto bez toho.
Stejne tak hádám, ze valná většina lidi nechce auto se start/stop, asistentem vedení v pruzích,… tam taky nemůžeš rict ne, Ja chci tohle auto bez toho.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: Konec velkého techničkáku v ČR
Já bych to řekl trochu jinak. Když něco znáš a používáš dlouhé roky, tak si zvykneš na to, co funguje, co ne, a naučíš se přemýšlet v mantinelech toho, co umíš. I když to bude celkově hloupé řešení, tak ho znáš. Když pak přijde nějaká změna, byť sebelepší, tak to od tebe vyžaduje nějakou investici (čas, mentální energie, ...) si zvyknout na tu novou věc či postup. A pokud nevidíš důvod, proč to dělat, tak to přirozeně vyvolá nějaký odpor. Nikomu se nechce učit se nějaké nové zbytečnosti. A je už celkem jedno, jestli na to řekneš "dělal jsem to takhle na úřadě šedesát let a fungovalo to," nebo "to je tenhle rok už potřetí, co se ten podnikový systém kompletně předělává." Příčina je stejná - proti sobě stojí přínosy, které musíš vidět, proti nejistotě, negativům, a nákladům na změnu.
Odbývat nebo zesměšňovat lidi, kterým se změna nelíbí, to nezlepší. Někdy stačí si poslechnout konkrétní obavy a vysvětlit, proč to není problém. Ale přiznejme si, v rámci digitalizací se často postupuje stylem "práci, kterou dřív dělal úředník/prodavač přehodíme na občana/zákazníka s argumentem 'můžete si to udělat sami i mimo pracovní dobu, hurá' a přitom se navíc zapomene, že jsou lidi, kteří se prostě nedokážou po internetu pohybovat bezpečně, natož aby se vyznali v nějakém zamotaném, nepřehledném systému. A bylo by lepší, kdyby se jim nechala papírová cesta, byť bude vyžadovat cestu do vedlejšího města, nebo hodinové čekání na telefonu, než je tlačit do používání něčeho, z čeho mají v lepším případě panickou hrůzu a v horším skončí jejich technika během prvního týdne v nějakém botnetu a jejich e-identita na černém trhu.
Já tyhle pokroky v digitalizaci vítám, datovku používám jako soukromá osoba už dlouho, daňové přiznání podívám elektronicky... Ale chápu, že ne každý v tom vidí ty přínosy, co já.
i30 2021 1.5 T-GDI MHEV Style, DCT
Re: Konec velkého techničkáku v ČR
S tímto přístupem bychom tady ještě jezdili na koních
Re: Konec velkého techničkáku v ČR
za mě super. Tyhle papírové doklady (které jsou reálně opisem nějakého registru) byl takový duch Rakouska-Uherska..
Stejně ten centrální registr už máme, tak proč to rovnou nezpřístupnit.
Stejně ten centrální registr už máme, tak proč to rovnou nezpřístupnit.
Re: Konec velkého techničkáku v ČR
Srovnávat konec papírového techničáku se strat/stop je opravdu absurdní. Stejně je dnes registr to hlavní, takže akorát skončí nesmyslná formalita v podobě papíru, který je reálně k ničemu. Jakékoliv snížení byrokratické nebo papírové zátěže je cesta správným směremmotorol píše: ↑05 led 2024, 09:06 Ano, stále se rozhoduje za nás. Kdyby te popadla nostalgie a chtel sis zavolat z budky telefonem, tak mas taky smůlu, muzes si zavolat jen z nejake ze které se stala knihobudka tim, ze otevres dvere nebo vytáhnout vlastní mobil.
Stejne tak hádám, ze valná většina lidi nechce auto se start/stop, asistentem vedení v pruzích,… tam taky nemůžeš rict ne, Ja chci tohle auto bez toho.
I30N Fastback DCT 2023
Re: Konec velkého techničáku v ČR
Mě je přechod fuk (jestli mam doma velký TP nebo ne -nevidim rozdíl), pokud už jde nevozit cokoliv kromě obcanky a ta bude brzo v mobilu tak za mě vsema 10 pro. Tesim se na cesty do práce bez peněženky, kterou vozim jen kvůli řidičáku, technicaku a podobným blbostem. Už od doby co nekde napsali, ze obcanka, řidičák, technicak bude v mobilu se na to tesim ( jedine co pak nechci je měnit mobil). To byla jen narážka na to, ze je spousta veci, které většina lidi nechce a stejne jsou (i když v tomto případě mi odpor uniká).
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: Konec velkého techničkáku v ČR
... a mezitím v ČR...
"Lidé často nevědí, co chtějí, dokud jim to nepřikážete."
vláda ČR
"Lidé často nevědí, co chtějí, dokud jim to nepřikážete."
vláda ČR
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Konec velkého techničáku v ČR
Kdybyste si chtěli zkontrolovat správnost údajů (nebo jen pro info) z velkého techničáku které vede MDCR tak to je na webu https://www.dataovozidlech.cz/otevrenaData/vypisy Poslední formulář podle VIN zobrazí data
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Konec velkého techničáku v ČR
Ani se nemusím dívat - v registru spousta dat chybí Nemít letos na STK velký techničák v papírové formě, STK nemám
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Konec velkého techničáku v ČR
Ja len ziram a citam. Ako to u vas ten register vedu? V mojom okoli maju ludia kvanta aut (mmensie firmy s cca 10 ks vozovym parkom) a ani jeden z nich nic podobne nezazil ze by v registri nesedelo nieco oproti velkemu TP. Neviem ako u vas vypisuju TP ale u nas digitalne tj. Aby to bolo na papirku, to musi byt zapisane do systemu.
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Re: Konec velkého techničáku v ČR
no proto jsem sem ten link dal, aby kdo chce si to mohl zkontrolovat a případné chyby si nechat opravit na jakémkoli registru vozidel