startovani problém

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

napy
Příspěvky: 8
Registrován: 21 kvě 2007, 23:41
Bydliště: chomutov

startovani problém

Příspěvek od napy »

když je venku teplo tak nechce nastartovat Lantra 1.8 16v 96
Reklama
 

Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Příspěvek od ryba »

teplotni cidlo pro ecu, u termostatu.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

skus jiny svicky me to delalo taky ale pak chytla koupil sem ctyrbodovy svicky kus za 250kc (BERU sou to origo dily do mercedesu) a cim je vetsi teplo tak tim mi to driv chytne jen se prevaly pist.....
napy
Příspěvky: 8
Registrován: 21 kvě 2007, 23:41
Bydliště: chomutov

Příspěvek od napy »

není slyšet palivové čerpadlo ale když se ochladí nebo stojím ve stínu tak startuje bez problému. ten problém se projevuje jen když palí sluníčko nebo je horko lantra 1.8 16v 96
Uživatelský avatar
Tommas33
**
Příspěvky: 475
Registrován: 03 pro 2006, 09:51
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommas33 »

Palivový čerpadlo je slyšet minimálně.Prostě se budu znovu opakovat,ale Hallův snímač je citlivý čidlo a pokud je tam špatný kontakt tak se to projevuje při změně teploty tím,že to nestartuje.
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
napy
Příspěvky: 8
Registrován: 21 kvě 2007, 23:41
Bydliště: chomutov

Příspěvek od napy »

problém je v tom ,že motor točí a točí ale nechytne (nastartuju ale až po chvíly) jak kdyby tam nešlo palivo..Palivový filtr jsem měnil ale asi zbytečně, svíčky tam jsou krátce nové kabely zapalování taky nové,vzduchový filtr nový. Baterie nabitá. Nové palivové čerpadlo 7000 kč a to se mi nechce kupovat. díky za rady Lantra 1.8 16v 96 :roll:
Uživatelský avatar
Tommas33
**
Příspěvky: 475
Registrován: 03 pro 2006, 09:51
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommas33 »

Když jsem tohle řešil u Accenta před 5.lety...řekli mi,že bych byl první co mu odešlo čerpadlo.Takže vyčisti to čidlo a pak řeš dál.
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
napy
Příspěvky: 8
Registrován: 21 kvě 2007, 23:41
Bydliště: chomutov

Příspěvek od napy »

ok :wink:
Alf63
*
Příspěvky: 37
Registrován: 14 dub 2007, 15:37
Bydliště: Brno

Příspěvek od Alf63 »

To znamená že i teplý motor špatně startuje? Nebo jen při prvním startu a pak je to dobré.
Uživatelský avatar
Tommas33
**
Příspěvky: 475
Registrován: 03 pro 2006, 09:51
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommas33 »

Pokud je špatký kontakt na snímači...tak se tahle závada projevuje vždy při jistém teplotním režimu a pokaždý třeba jinak jak je tady už...v jiných tématech zminováno.
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
djfuzzy
*
Příspěvky: 92
Registrován: 29 lis 2006, 14:17
Bydliště: Ostrava-Dubina

stejny problem,ale

Příspěvek od djfuzzy »

ale stava se mi to jak mam zahraty motor. nikdy kdyz byl studeny.nevite cim by to mohlo byt? pomuze mi diagnostika? dekuji za radu.
Hyundai Lantra rv.92, 1,6, 84kw--milacek uz neni :-( zradila.
Hyundai Lantra rv 94, 1,6, 84kw--ja to bez ni nevydrzel :-)
Uživatelský avatar
Tommas33
**
Příspěvky: 475
Registrován: 03 pro 2006, 09:51
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommas33 »

Samozřejmě,že se to stává i při zahřátém motoru,ale podezření na zádadu zmíněného čidla můžeš mít máš li v pořádku další věci týkající se základní údržby auta....(filtry,kabely,svíčky)
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
djfuzzy
*
Příspěvky: 92
Registrován: 29 lis 2006, 14:17
Bydliště: Ostrava-Dubina

Příspěvek od djfuzzy »

Tommas33 píše:Samozřejmě,že se to stává i při zahřátém motoru,ale podezření na zádadu zmíněného čidla můžeš mít máš li v pořádku další věci týkající se základní údržby auta....(filtry,kabely,svíčky)
mam strach z vymeny svicek, protoze se mi zda ze se ty svicky mocej.
Hyundai Lantra rv.92, 1,6, 84kw--milacek uz neni :-( zradila.
Hyundai Lantra rv 94, 1,6, 84kw--ja to bez ni nevydrzel :-)
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

nemej strach oni te nekousnou :D :D :D
Alf63
*
Příspěvky: 37
Registrován: 14 dub 2007, 15:37
Bydliště: Brno

Příspěvek od Alf63 »

Již dříve bylo zmiňované teplotní čidlo pro ECU. Pokud je třeba při startování i cítit nespálený benzín tak to vidím stejně. Navíc změřit je otázka 5min. (2500 ohmů při 20ti stupních). Diagnostika by taky odhalila.
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Motory“