Tak jen pro úplnost vlákna... Britskou verzi použít nejde. Respektive jde pokud potřebujete cokoliv kromě toho trojúhelníku na dveřích a tu nohu s tím sklápěcím mechanizmem. Kryt je stejný, blikače, nastavovací bazmek samotného skla zrcátka, všechno až na tu nohu. Ta má pro britský svět o něco jiný úhel vůči uchycení ke dveřím (svírá větší úhel), čili když to všechno namontujete tak v zrcátku stejně uvidíte jenom velikou část svého auta a jen něco málo za ním ikdyž to zrcátko nastavíte úplně do krajní polohy .
Samotný mechanizmus sklápění je defacto nerozebíratelný (bez použití násilí) a ikdyby byl tak musíte odpinovat všechny konektory páč je (respektive ty dráty) potřebujete protáhnout středem té nohy a tím mechanizmem.
Po dvojité rozborce zborce celého zrcátka jsem nakonec koupil za 5 000 z autoauto.cz (vrakáč Hyundai/Kia někde u Olomouce), kompletní, v super stavu, funkční a dokonce v barvě, do druhého dne bylo PPLkem na dobírku doma. Snad nevadí když je doporučím
Plus mám tady teda navíc levé zrcátko, taky plně funkční, ale britské verze, tak kdyby někdo chtěl jen ta střeva
Vnější zpětné zrcátko - elektrické sklápění
Moderátor: Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 42
- Registrován: 03 říj 2024, 16:08
Re: Vnější zpětné zrcátko - elektrické sklápění
Hyundai i40 1.7 crdi, 100 kW, premium, manuál - Korejská vrána
- Reklama
-
- *
- Příspěvky: 42
- Registrován: 03 říj 2024, 16:08
Re: Vnější zpětné zrcátko - elektrické sklápění
Plus pro zájemce jak to celé rozebrat...
Opatrně vyloupnout sklo - doporučuji z levého vnějšího horního rohu, něčím pevným ale plastovým.
Na třech šroubcích odšroubovat štelování zrcátka.
Odšroubovat jeden šroub na vnějším kraji rámečku zrcátka a ten pak celý odcvaknout - jde to blbě, musí se opatrně ale silou, je tam několik zacvakávacich pacek, tři na straně k autu a jedna na horním levém rohu, čili jakoby od auta.
Pak na té noze na dveřích je zespodu taková krytka, pod ní jsou 3 šrouby co to drží pohromadě - nohu a zrcátko. Krytka je potřeba vypáčit, směrem jakoby zepředu auta, z druhé strany to nejde, zákonitě to zlomíte (schválně jak to asi vím ), má to na té jedné straně na vypáčení mezeru na té druhé straně není.
Noha a zrcátko ještě nepůjde úplně oddělit, drží vám to dráty.
Podstatné je že tím získáte prostor pro přístup k dalším dvěma šroubům, které jsou jinak schované v té noze na těle zrcátka, celé to jakoby protočit s uvidíte je.
Pak už jenom odšroubovat tři šrouby vevnitř zrcátka, které drží ten vnitřní rám ke krytu zrcátka a pak už to celé půjde z toho krytu vytáhnout.
Budete mít jasný výhled na mechanismus sklápění a zjistíte že pokud to chcete celé oddělit od té nohy co je na dveřích musíte odpinovat všechny konektory páč je potřebujete protáhnout jednak tím středem nohy, ale hlavně středem toho sklápěcího mechanizmu.
S tím sklápěcím mechanizmem už nic moc dělat nejde, je to vlastně jednolitý kus spolu s tou vnitřní podporou zrcátka.
Tak kdyby se někdo pídil
Opatrně vyloupnout sklo - doporučuji z levého vnějšího horního rohu, něčím pevným ale plastovým.
Na třech šroubcích odšroubovat štelování zrcátka.
Odšroubovat jeden šroub na vnějším kraji rámečku zrcátka a ten pak celý odcvaknout - jde to blbě, musí se opatrně ale silou, je tam několik zacvakávacich pacek, tři na straně k autu a jedna na horním levém rohu, čili jakoby od auta.
Pak na té noze na dveřích je zespodu taková krytka, pod ní jsou 3 šrouby co to drží pohromadě - nohu a zrcátko. Krytka je potřeba vypáčit, směrem jakoby zepředu auta, z druhé strany to nejde, zákonitě to zlomíte (schválně jak to asi vím ), má to na té jedné straně na vypáčení mezeru na té druhé straně není.
Noha a zrcátko ještě nepůjde úplně oddělit, drží vám to dráty.
Podstatné je že tím získáte prostor pro přístup k dalším dvěma šroubům, které jsou jinak schované v té noze na těle zrcátka, celé to jakoby protočit s uvidíte je.
Pak už jenom odšroubovat tři šrouby vevnitř zrcátka, které drží ten vnitřní rám ke krytu zrcátka a pak už to celé půjde z toho krytu vytáhnout.
Budete mít jasný výhled na mechanismus sklápění a zjistíte že pokud to chcete celé oddělit od té nohy co je na dveřích musíte odpinovat všechny konektory páč je potřebujete protáhnout jednak tím středem nohy, ale hlavně středem toho sklápěcího mechanizmu.
S tím sklápěcím mechanizmem už nic moc dělat nejde, je to vlastně jednolitý kus spolu s tou vnitřní podporou zrcátka.
Tak kdyby se někdo pídil
Hyundai i40 1.7 crdi, 100 kW, premium, manuál - Korejská vrána