Motor 1,5 T-gdi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1,5 T-gdi
Rozhodnutie zo strany veľmi rozumné... lebo iMT bude časom taká servisná chuťovka, že sa nebudeme stačiť diviť...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Reklama
Re: Motor 1,5 T-gdi
IMT se montovala,protože se tímhle výmyslem snažili zachránit převodovkárnu v Nošovicích. Ta vyráběla jen manuální převodovky a protože se jich prodávalo stále méně, tohle mělo pomoci zachovat výrobu. No a stejně už je tam nyní baterkárna Mobis. Spolu se zánikem skončila i IMT.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1,5 T-gdi
Potvrzuji, moje důstojnost je pryč, motor klasicky chcípl Aspoň se pak nahodí po sešlápnutí spojky a člověk nemusí mačkat tlačítko, když už nic
i30 Kombi N Line 1.5 T-GDI 2024
Re: Motor 1,5 T-gdi
To už muselo byť iné zúfalstvo nasadiť technológiu na ktorej sa pred rokmi dobre spálil MB (brzdy ovládané po drôte) a odvtedy to asi nikto na svetlo sveta nevytiahol...Maras píše: ↑18 lis 2024, 17:15 IMT se montovala,protože se tímhle výmyslem snažili zachránit převodovkárnu v Nošovicích. Ta vyráběla jen manuální převodovky a protože se jich prodávalo stále méně, tohle mělo pomoci zachovat výrobu. No a stejně už je tam nyní baterkárna Mobis. Spolu se zánikem skončila i IMT.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20283
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1,5 T-gdi
Nezabrání. Napoprvé jsem se s iMT nerozjel, auto normálně chcíplo.Vysous píše: ↑18 lis 2024, 13:32 Podle ceníku to tak opravdu vypadá. Jestli máš iMT nebo klasickou spojku poznáš řekl bych snadno - zkus jestli ti puštění spojky se zařazeným kvaltem na místě zdechne nebo ne. Pokud vím, iMT by mělo tomuhle aktivně zabránit. Alespoň nám tady potvrdíš/vyvrátíš spekulace
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Motor 1,5 T-gdi
Takže oběť byla zbytečná? Tak pak je to tam lautr nanic.
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20283
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1,5 T-gdi
Máš pravdu ty, má pravdu dibarbora - zbytečná inovace.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Motor 1,5 T-gdi
na skúšku som tam hodil to ECO
plachtí to https://youtu.be/SSU-Ymilej0
len na margo tej diskusie čo sa tu rozprúdila, tak som si to chcel overiť
plachtí to https://youtu.be/SSU-Ymilej0
len na margo tej diskusie čo sa tu rozprúdila, tak som si to chcel overiť
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT
Re: Motor 1,5 T-gdi
Lenze ty mas DCT a prvy FL. Mne to s manualom (resp. iMT) tiez samozrejme plachti.
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Re: Motor 1,5 T-gdi
to je samozrejme pravda ale skôr narážam na o niečo staršie diskusie o plachtení ako o stranu dozadu kde sa rieši, že posledný FL nemá iMT
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20283
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1,5 T-gdi
Divím se, že vám těch pár kapek benzínu ušetřených plachtěním (které pak stejně protečou moterem někde jinde) stojí za možné problémy v budoucnu. Je to ale vaše volba, vaše auta.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Motor 1,5 T-gdi
ECO sa v mojom aute nepoužíva takže žiadne plachtenie, len som chcel vedieť či mi to funguje, vzhľadom na to, že pár strán dozadu sa tu rozprúdila diskusia prečo to ľudom nefunguje a aké faktory majú na jeho spúšťanie vplyv
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT