Přesně.
S minulým autem a 1,4T-GDi 180tis.+ - bez jakýchkoliv problémů- šel do světa a co jsem o něm měl ještě zprávy, tak do 200tis. jezdil na původních spojkách, dál už nevím.
U aktuálního auta mám najeto 90tis. + a spojka sudých rychlostí zlobí jak procentuálním opotřebením, tak vibracemi na 4. a 6. převodový stupeň v určitém pásmu otáček. Spojka lichých rychlostí naprosto v pořádku a bez problémů.
Samozřejmě "autorizovanému" servisu se závada neprojevuje
Takže co bude dál se uvidí.
Rozhodně k většímu opotřebení sudé spojky přispívá a to jsem přesvědčen, přeladění software převodovky.
A myslím, že i úspory na použitých materiálech u nového výrobce převodovek.
Styl jízdy i schéma tras se u mě nemění.
Takže je to jak píše kolega výš. Individuální a taky o štěstí na kus.
Cena originálních dílů je neskutečná a cena za výměnu v "autorizáku" zrovna tak.
Pokud najdeš servis, který má přístup k software, dílům a spec. nářadí a přípravkům- bez kterých to udělat opravdu sofistikovaně nejde- obzvlášť nastavení aktuátoru a hlavně zná postup a už to dělal, jsi na polovičních nákladech, ale i tak se cena pohybuje kolem 2tis.€
