1.6 crdi mhev smart dct

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11672
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: 1.6 crdi mhev smart dct

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Dnes už bych se ojeté naftě vyhnul.
TOYOTA není můj šálek kávy, takže já bych volil v tomto zadání Ford Kuga HEV.
Sám teď mám na seznamu alternativ Ford Kuga PHEV :wink: .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Reklama
 

lukagor
Příspěvky: 4
Registrován: 06 led 2025, 16:25

Re: 1.6 crdi mhev smart dct

Příspěvek od lukagor »

Díky, myslel jsem spíše vhodné motorizace pro Tucsona. Ale podle toho co se tu píše , tak nevím no :shock:
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11672
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: 1.6 crdi mhev smart dct

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Pokud nechceš manuál, tak je to těžká volba...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9158
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: 1.6 crdi mhev smart dct

Příspěvek od idam.i »

Ako píše mr. :hyu: ,keď Tucson,tak len manuál.Automaty sú suché dvospojky a to je fakt problém.
Ford Kuga 2,5 HEV je tiež možná alternatíva.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8240
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 crdi mhev smart dct

Příspěvek od Mexican »

400km/tyzden je u cca 48 pracovnych tyzdnoch je cca 19 000km. To je dost vysoky zaklad kilometrov, kde by clovek honil benzinovu 1.6t. Toez zalezi akym tempom, ale pod 8,5 / 100km to rozhodne nebude

v Turecku sme Tucsonov videli prekvapivo dost a 90% boli 1.6D. Otazka je, ci to boli MHEV. Myslim, ze asi nie. Ono zohnat novy diesel v EU bude asi oriesok ale chapem, ze na vylucne diaľničné jazdenie benzín proste vhodny nie je. U takehoto jazdenia by som sa ja osobne vobec nebal Tesly 3.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
103kw
*
Příspěvky: 32
Registrován: 13 čer 2024, 19:33

Re: 1.6 crdi mhev smart dct

Příspěvek od 103kw »

A neuvažoval jsi o A6 ? Můj synáček jezdí podobné vzdálenosti, koupil si něco podobného https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a6/207431046
a je spokojený. Za ty peníze mi to přijde adekvátní.
dibarbora
*****
Příspěvky: 2331
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: 1.6 crdi mhev smart dct

Příspěvek od dibarbora »

To že prémiové auto stojí po 11 rokoch 10-20% nového ešte neznamená, že bude stáť toľko aj servis... a konkrétne v tomto inzeráte by som predajcovi neveril ani nos medzi očami.. tobôž nie tých 140tkm po 13 rokoch...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
dibarbora
*****
Příspěvky: 2331
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: 1.6 crdi mhev smart dct

Příspěvek od dibarbora »

Mexican píše: 07 led 2025, 07:41 400km/tyzden je u cca 48 pracovnych tyzdnoch je cca 19 000km. To je dost vysoky zaklad kilometrov, kde by clovek honil benzinovu 1.6t. Toez zalezi akym tempom, ale pod 8,5 / 100km to rozhodne nebude

v Turecku sme Tucsonov videli prekvapivo dost a 90% boli 1.6D. Otazka je, ci to boli MHEV. Myslim, ze asi nie. Ono zohnat novy diesel v EU bude asi oriesok ale chapem, ze na vylucne diaľničné jazdenie benzín proste vhodny nie je. U takehoto jazdenia by som sa ja osobne vobec nebal Tesly 3.
Autor skôr písal, že to má 2x týždenne do práce.. takže 2x140=280km... čo sa týka spotreby... ak s tým benzínom lietaš 140GPS, tak tých 8,5 to vezme... ale pri pokojnejšom tempe do tých 115GPS si v pohode na 6,5 na 100.... tie 2 litre na 100 Ťa stoja cca. 6min na tých 70km.
V prípade Tucsonu ani ten diesel nie je nejaký extra úsporný.... tvrdé dáta zo spritmonitor..
110kW TGDi má z cca. 70 užívateľov s prebehom nad 10tkm priemernú spotrebu cca. 7,2 l/100km
100kW CRDI má z cca. 20 uživateľov s prebehom nad 10tkm priemernú spotrebu cca. 6,2 l/100km..

Ten liter v spotrebe pri tom naftovom zázraku techniky necháš v servise ani nevieš ako .. aj niekoľko krát...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9158
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: 1.6 crdi mhev smart dct

Příspěvek od idam.i »

Určite by som pouvažoval o benzíne.
Len som nechcel podsúvať benzín,keď písal nafta. 8-[
Tiež som teraz riešil auto.Som obchoďák a jazdím benzín.Ročný nájazd cca.25.000km. :wink:
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Odpovědět

Zpět na „Tucson III - Motor a převodovka“