
Chci koupit novou i 30, ale to snížení výkonu mě mrzí a možná půjdu do staršího, ale silnějšího. Díky za info
P.S. 1.5 dpi je pro mé potřeby ( spousty krátkých pojížděk a studených startů jediný vhodný).
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Být tebou, tak si tady pročtu témata, která se týkají výměny katalyzátoru. Sice jsem tu (zatím) nezaregistroval tento problém přímo u 1.5 DPI, ale u starších atmosfér i bez LPG to je průšvih. Naposled to tu někdo řešil a cenovka byla 100t. Kč (náhradu za nižší cenu nemá smysl montovat). Má se za to, že katalyzátoru nedělají dobře právě studené starty/krátké jízdy/vytáčení motoru zastudena.Pepa123 píše: ↑31 pro 2024, 11:30 Ahoj, porovnával zde někdo reálně stejný motor 1,5 dpi po snížení výkonu v roce 2024 ? S tím silnějším jsem párkrát jel, vypadá v pohodě (pro mé potřeby) ale se slabší variantou jsem se nesetkal.. Je těch cca 10 kw hodně znát? Vím, krouťák, je snížený jen minimálně, ale.. Nerad bych jel kopec mezi Innsruckem a Mittenwaldem na jedničkuIdeální, kdo jezdí s oběma typy pravidelně, třeba služebně a střídá je, aby to bylo alespoň trochu objektivní.
Chci koupit novou i 30, ale to snížení výkonu mě mrzí a možná půjdu do staršího, ale silnějšího. Díky za info
P.S. 1.5 dpi je pro mé potřeby ( spousty krátkých pojížděk a studených startů jediný vhodný).
Môžeš byť bez obáv... toto másao.paulo píše: ↑31 pro 2024, 22:53
Být tebou, tak si tady pročtu témata, která se týkají výměny katalyzátoru. Sice jsem tu (zatím) nezaregistroval tento problém přímo u 1.5 DPI, ale u starších atmosfér i bez LPG to je průšvih. Naposled to tu někdo řešil a cenovka byla 100t. Kč (náhradu za nižší cenu nemá smysl montovat). Má se za to, že katalyzátoru nedělají dobře právě studené starty/krátké jízdy/vytáčení motoru zastudena.
Osobně by mě zajímalo, jestli už někdo měl u 1.5 Dpi problém s katalyzátorem. Ti, co jezdí delší trasy a mají velký nájezd, budou v pohodě. Ale ti, co jenom popojíždí a už najeli přes 100t.km?
Proč proboha bych se měl řadit do stoupacího pruhu? To vozíš 3 tlouštíky a 300kilo v kufru?Odjinud píše: ↑31 pro 2024, 21:03 Podle me to bude +/- stejně duchodcovska kára.
Ad dalnice, na D1 das sestku, na tempomat 135 kmh (realnych) a jede to. Samo, ze kdyz se ti tam v kopci pred tebe navali kamion jedouci stovkou, tak pak radis trojku a potupne se radis do stoupaciho pruhu. Jezdi to jak muj Ford Focus 1,6/74kW pred 20 lety, emise a spotřeba pokrok, vykonove prakticky beze zmen.
Každopádně verze 81 kW se uz nedela a lze tak leda napsat dekovny dopis Uršule von Lejno...
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |