i10-snížení výkonu
Moderátor: Moderátoři
i10-snížení výkonu
Ahoj všem. Nevíte někdo proč došlo u i10 ke snížení i tak slabého výkonu s 49 na 46 kw a točivého momentu s 96 na 93 Nm. Třeba Fabia 1,0 má 59 kw a Aygo 53 kw. Díky.
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20352
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i10-snížení výkonu
Emise a EU?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i10-snížení výkonu
No nevím. Kámoška má 2 roky H i10 s 49 kw a uvedená kombinovaná spotřeba je dokonce o 0,1 l nižší i když její vůz podle údajů má 44 kg méně.
Pokrok nezastavíš.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11668
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i10-snížení výkonu
Přesně totéž se řešilo ve vláknu k motoru 1,5 DPi u i30. S novou emisní normou klesl výkon a stoupla spotřeba. Nová emisní norma totiž neřeší jen CO2, ale i další složky, a tak je spalovací proces optimalizován s ohledem na širší spektrum požadavků...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i10-snížení výkonu
Jak to potom řeší Toyota, VW a Škoda s litrovými motory ? Tam výkon neklesl ani spotřeba se nezvýšila u Ayga dokonce klesla oproti minule gen. i když je na 17" a 18" kolech.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11668
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i10-snížení výkonu
To se musíš zeptat jejich motorářů, stejně jako motorářů .
Je nutné si uvědomit, že dnešní spalovací motory sice stále používají poměrně primitivní základní fyzikální princip, ale jinak jsou to neskutečně složitá a komplexní zařízení. Každé naladění je určitým kompromisem a každý výrobce si nějak stanovuje priority (a to včetně výrobních nákladů, kalkulované spolehlivosti atd.). Svou roli hraje i konstrukční stáří a tedy flexibilita daného motoru. A tak by se dalo pokračovat dál a dál...
Je nutné si uvědomit, že dnešní spalovací motory sice stále používají poměrně primitivní základní fyzikální princip, ale jinak jsou to neskutečně složitá a komplexní zařízení. Každé naladění je určitým kompromisem a každý výrobce si nějak stanovuje priority (a to včetně výrobních nákladů, kalkulované spolehlivosti atd.). Svou roli hraje i konstrukční stáří a tedy flexibilita daného motoru. A tak by se dalo pokračovat dál a dál...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate