Chiptuning
Moderátor: Moderátoři
Re: Chiptuning
poptal jsem Xtuning, Qantum Chiptuning, Camp Performance, se všemi mám dobré osobní zkušenosti. Je i podle mě, pravděpodobné že tady v čechách sami nic nevyvíjí, ale to mě jako zákazníka úplně nezajímá, pro mě je důležité, jestli už půjde úpravu udělat. Poptám to znovu třeba za půl roku, třeba se mezi tím ozvou, že už to jde. Prý by měla jít upravit určitá řada řídících jednotek, ale nic bližšího k tomu, jsem zatím nenašel.
- Reklama
Re: Chiptuning
Zdraví,
je nějaký posun v chiptuningu?
je nějaký posun v chiptuningu?
Re: Chiptuning
vypadá to že zatím ne. nikdo se mi neozval. pošlu emaily s dotazem a uvidíme.
Re: Chiptuning
Ahoj, mám Tusíka 1,6 Crdi 85kW. Řeším teď chiptuniing. Že do něj jdu jsem přesvědčený, ale chtěl jsem se zeptat jestli tuto motorizaci má někdo čipnutou aod koho. Nemůžu tenhle motor najít v žádné nabídce chiptunerů.... Díky Kobi
Re: Chiptuning
Ropu bez turba nikdo dělat nebude.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8330
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning
Kobi: skus kontaktovat BSR
miHa: 85kw samozrejme turbo ma. Diesel bez turba snad neexistuje od cias 1,9SDIi, takze cca 20 rokov
miHa: 85kw samozrejme turbo ma. Diesel bez turba snad neexistuje od cias 1,9SDIi, takze cca 20 rokov
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Chiptuning
Jo jo zkus BSR,jejich adresu mám 30 km od baráku



Re: Chiptuning
nějaký čehůn (já to nebyl) si nechal už trochu upravenou i30 čipnout přes OBD v Trenčíně
https://www.facebook.com/optimtechpro/p ... embed_post
https://www.facebook.com/optimtechpro/p ... embed_post
Re: Chiptuning
Hmm, se 150kW to asi pojede pěkně.
Re: Chiptuning
Je to o 45% víc oproti základu a to už bych se bál o spojku, převodovku. Ten krouťák je tam navýšený už od nízkých otáček. A asi brzdy taky nebudou stíhat když bude opakovaně potřeba.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8330
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning
v tom FB prispevku to komentoval myslim majitel - ide o to ako to ten majitelk pouziva. Ja si v zasade myslim, ze 103kw u toho i30 je na tak lahke auto uz v zaklade fakt dost, kor s turbom. Ale ja som clovek, co jazdi s platom vajec 
dam priklad z obytky, resp Jumpera. Tam BSR robi chip zo 103kW (142HP na 196HP) a z krutak 344Nm na 432Nm. U 3.5t auta to sakra poznat (viezol som sa), problem je ale skutocne ze u Stellantis dodavok je to vsetko nastavene fakt na kosty a napr ventily a prevodovky odchadzaju dost casto aj u obyc verzii. Viacero ludi priznava, ze u chipu ich problemy postihli tiez, ale je otazka ci by ich nepostihli aj bez neho. Ja som nad tym premyslal ale nakoniec som si povedal, ze radsej holt budem viac predvidat a do chipu nepojdem, aj napriek tomu ze BSR dava skutocne pekne zaruky a je to preverena firma
Neviem preco je otazka o 1,6 CRDI 85kW (co je za mna teda Tucson II, nie III) v tomto vlakne. To je ale asi jedno. Myslim, ze nejake rozumne zvysenie na 110kW sa nijak negativne neprejavi na zivotnosti spojky a prevodovky pri "beznom pouzivani". Ja som s 81kW Accentom fakt casto od jeho 250+ tisic km tahal tazke voziky pri stavbe domu a vsetko vc spojky vydrzalo do 404 000km a tam skutocne auto dostalo za 50 000km zabrat viac nez predoslych 250+. Varianta cipu a nasledne napr tahanie karavanu atd vsak moze skutocne rapidne znizit zivotnost dielov, tam je to holt riziko co clovek bud postupi alebo nie
Mne osobne by 85kW (turbo) pri mojom jazdeni v aute velkosti Tucsonu asi stacilo. Ale ... vid vyssie
na prvej strane som si vsimol, ze tu bola otazka zvysenia vykonu u 169kW HEV. Kristova noha, preco? ja by som skutocne chcel vidiet realne pouzitie / vyuzitie Tucsona ktoremu tych 169kW nestaci. Akoze fakt a uprimne

dam priklad z obytky, resp Jumpera. Tam BSR robi chip zo 103kW (142HP na 196HP) a z krutak 344Nm na 432Nm. U 3.5t auta to sakra poznat (viezol som sa), problem je ale skutocne ze u Stellantis dodavok je to vsetko nastavene fakt na kosty a napr ventily a prevodovky odchadzaju dost casto aj u obyc verzii. Viacero ludi priznava, ze u chipu ich problemy postihli tiez, ale je otazka ci by ich nepostihli aj bez neho. Ja som nad tym premyslal ale nakoniec som si povedal, ze radsej holt budem viac predvidat a do chipu nepojdem, aj napriek tomu ze BSR dava skutocne pekne zaruky a je to preverena firma
Neviem preco je otazka o 1,6 CRDI 85kW (co je za mna teda Tucson II, nie III) v tomto vlakne. To je ale asi jedno. Myslim, ze nejake rozumne zvysenie na 110kW sa nijak negativne neprejavi na zivotnosti spojky a prevodovky pri "beznom pouzivani". Ja som s 81kW Accentom fakt casto od jeho 250+ tisic km tahal tazke voziky pri stavbe domu a vsetko vc spojky vydrzalo do 404 000km a tam skutocne auto dostalo za 50 000km zabrat viac nez predoslych 250+. Varianta cipu a nasledne napr tahanie karavanu atd vsak moze skutocne rapidne znizit zivotnost dielov, tam je to holt riziko co clovek bud postupi alebo nie
Mne osobne by 85kW (turbo) pri mojom jazdeni v aute velkosti Tucsonu asi stacilo. Ale ... vid vyssie

na prvej strane som si vsimol, ze tu bola otazka zvysenia vykonu u 169kW HEV. Kristova noha, preco? ja by som skutocne chcel vidiet realne pouzitie / vyuzitie Tucsona ktoremu tych 169kW nestaci. Akoze fakt a uprimne
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Chiptuning
Mexicane, uz jsi starej, mlady nevyskakany kluci potrebujou cipnuty auto 
Taky si myslim, ze co je nad 100kw na lehky auta uz je ok.

Taky si myslim, ze co je nad 100kw na lehky auta uz je ok.
Jsem SEO konzultant - optimalizuji webové stránky pro lidi (a vyhledávače).
Máte web a potřebujete jej zviditelnit? Napište mi.
Máte web a potřebujete jej zviditelnit? Napište mi.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8330
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning
napisem to tak - ak by chiptuning pridal dva valce, tak by som asi do toho siel. Pridavat kw v dnesnom svete, kde mam v okruhu 5km od baraku 14 radarov / usekovych merani je proste divne. Dnesne mlade zeny uz asi clovek na auto neulovi, tie si na OF zarobia viac
takze k comu vlastne ten chip?

2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Chiptuning
Jasně 100kW je dostatečné dokud se nesvezeš s Toyota Supra 3.0 turbo 280kW nebo tříválcem Toyota Yaris GR 190kW.
V zákonných rychlostech to moc nevyužiješ, ale když chceš zrychlit ve 150km/h tak 100kW už nie je bohviečo.
V zákonných rychlostech to moc nevyužiješ, ale když chceš zrychlit ve 150km/h tak 100kW už nie je bohviečo.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8330
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning
to chapem.. ale preboha preco chcie niekto tunit 169kW Tucsona? proste stodolu modernou terminologiu napisane rodinneho charakteru. Ano, nas sused ma X7 M50. Tiez stodolu a vlastne vyrazne vacsiu snad s 400kW. Jazdi s tym po Brne (a vlastne dalej asi moc nie) a ked ho vidim parkovat, tak neviem ci sa mam smiat. Ono je totiz to auto tak extremne ucukane tym vykonom uz na volnobehu ze to je zrejme celkom narocne zacuvat do parkovacieho miesta. Minulu zimu sa tu smykal hore dole ulicou, pretoze nemal zimne pneu a musel to snad 10 dni nechat v pangejtu
V Tucsonovi fakt nie je moc S ako sportovna, je to tazke auto s vysokym taziskom. Takze ano, asi sa s tym dobre zrychluje v priamke, ale ... moje peniaze to nie su, to je fakt
V Tucsonovi fakt nie je moc S ako sportovna, je to tazke auto s vysokym taziskom. Takze ano, asi sa s tym dobre zrychluje v priamke, ale ... moje peniaze to nie su, to je fakt
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023