Moje je 2011, čili v rámci garanček a za předpokladu že tam byla 5 let záruka by to do dieselgate stihli no...
Nejde aspoň třeba říct ŘJ hele máš tam vyčištěný/nový dpfko? Mě totiž zaráží že podle carscanner to soot level vypálí nejvejš tak do zbytku 5g a víc ani prd, do nuly to prostě nedojede. Vezmeme li v potaz že řídící jednotka ví reálně tužku kolik tam toho sajrajtu je a jenom si to dopočítává, tak mi nejde do hlavy proč se regenerace zastaví zrovna na týhle hodnotě a dál prostě nepokračuje. Možnost "plnit" dalších cca 5g by mi natáhla reálný interval na snesitelnou mez.
Po částečném zahřátí poškubává
Moderátor: Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 52
- Registrován: 03 říj 2024, 16:08
Re: Po částečném zahřátí poškubává
Hyundai i40 1.7 crdi, 100 kW, premium, manuál - Korejská vrána
- Reklama
Re: Po částečném zahřátí poškubává
Častější interval regenerace jsem začal sledovat v období 3-5/2018. Před tím jsem byl na garančce v 10/2017 (čtyřletá). Na poslední jsem reklamoval častou regeneraci a jednoduše mi řekli, že je všechno v pořádku a že s tím nic jiného neudělají. Od 3/2019 pravidelně sleduji a zapisuji si jednotlivé regenerace s výsledkem, že v zimě jsou regenerace až 3x delší než v létě (to už jsme zde vysvětlovali proč tomu tak je). Poslední dobou (měsíc) mi teda rapidně klesl interval pod 100 km než je dlouhodobá statistika, takže to zatím sleduji a uvidím co bude dál.
Dieselgate vypukl v září 2015, takže měli dva roky všechno zamést pod koberec a v rámci garanček potichu aktualizovat ŘJ a pak se začali objevovat diskuze na časté regenerace. Takže za touto úvahou si pevně stojím, jen to není jak dokázat. Muselo by se najít auto, které nikdy na garančce nebylo a zkusit porovnat verze SW v ŘJ, což jsem se jednu dobu snažil, ale neúspěšně.
Dieselgate vypukl v září 2015, takže měli dva roky všechno zamést pod koberec a v rámci garanček potichu aktualizovat ŘJ a pak se začali objevovat diskuze na časté regenerace. Takže za touto úvahou si pevně stojím, jen to není jak dokázat. Muselo by se najít auto, které nikdy na garančce nebylo a zkusit porovnat verze SW v ŘJ, což jsem se jednu dobu snažil, ale neúspěšně.
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, 6A/T
-
- *
- Příspěvky: 52
- Registrován: 03 říj 2024, 16:08
Re: Po částečném zahřátí poškubává
Tak update, jak se oteplilo, tak už zase standardně regenerace co 50 km... Ale mám novinku, dneska mi ta mrcha při startu vyhodila pečený kuře a chyba P2101. Throttle actuator control (TAC) motor - Range/performance problem. Škrtící klapka nechodí. Smáznul jsem jí a počas jízdy se nic divného nedělo. Při dalším startu se to ovšem opakovalo, zase jsem smáznul a jelo to dál normálně, při dalším startu už se kuře neobjevilo, uvidíme co zítra.
Každopádně vzhledem k tomuto že ta klapka očividně nechodí jak má a podle všeho se u moderních dieselů dost zásadně podílí na regulací spalin mě skoro napadá jestli ony ty časté regenerace s tím nemají co do činění. Je možný že chodí blbě už dlouho, ale zase ne tak blbě aby vychodila DTC ne, jenom dostatečně blbě na to aby mi to za tepla dělalo nedobře (čištěná reálně byla, ale nebyla nějak extra zanesená ani tenkrát).
Někdo nějaké zkušenosti prosím? Názory?
Každopádně vzhledem k tomuto že ta klapka očividně nechodí jak má a podle všeho se u moderních dieselů dost zásadně podílí na regulací spalin mě skoro napadá jestli ony ty časté regenerace s tím nemají co do činění. Je možný že chodí blbě už dlouho, ale zase ne tak blbě aby vychodila DTC ne, jenom dostatečně blbě na to aby mi to za tepla dělalo nedobře (čištěná reálně byla, ale nebyla nějak extra zanesená ani tenkrát).
Někdo nějaké zkušenosti prosím? Názory?
Hyundai i40 1.7 crdi, 100 kW, premium, manuál - Korejská vrána