Rozdíl v motoru 1,3 55kw a 62kw
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Rozdíl v motoru 1,3 55kw a 62kw
Dá se nějak jednoduše předělat 55kw motor na 62 kw verzi? Někde jsem četl že se jedná pouze o nějaké zůžení sání u 55kw verze. Nezkoušeli jste to někdo překopat?
- Reklama
- Melkor
- **
- Příspěvky: 282
- Registrován: 26 led 2007, 16:45
- Bydliště: Velké Popovice
- Kontaktovat uživatele:
Jo tak sem si na tebe při sraze vzpoměl a zeptal jsem se Hujera. Je to skutečně tak ,že rozdíl mezi 55 a 62 Kw je jen v redukčním plechu na sání.Je tam navíc takovej plech (hned před klapkou směrem k filtru) je hranatej a je v něm vyvrtaná menší díra než by bylo potřeba tohle když vyndáš tak z 55 uděláš 62... Já mám v techničáku napsaný 55, ale hujer mě ujistil že mám 62 (je to dotažený z německa a němci platěj poviný ručení podle výkonu a ne kubatury, proto si tam dávaj ten plech, aby platili míň...pak ho sundaj a je vyřešeno)
ja nevim ale podle me je to pekna BLBOST!to by sis tam pak mohl dat rouru jak z dela a mel bys 100kw:)navic kdyz tam das uzsi prumer sani tak ti dam de min vzduchu a pokud je řj nastavena na 62kw tak by to hulilo podle mě .Já si myslím že rozdíl je hlavně v řjMelkor píše:Jo tak sem si na tebe při sraze vzpoměl a zeptal jsem se Hujera. Je to skutečně tak ,že rozdíl mezi 55 a 62 Kw je jen v redukčním plechu na sání.Je tam navíc takovej plech (hned před klapkou směrem k filtru) je hranatej a je v něm vyvrtaná menší díra než by bylo potřeba tohle když vyndáš tak z 55 uděláš 62... Já mám v techničáku napsaný 55, ale hujer mě ujistil že mám 62 (je to dotažený z německa a němci platěj poviný ručení podle výkonu a ne kubatury, proto si tam dávaj ten plech, aby platili míň...pak ho sundaj a je vyřešeno)
Hyundai ACCENT 1.3 62kw 1997
Vždyť to není pravda je stejná jako u 62Kw jde o to,že jde o něco méně vzduchu,tím se přiškrtí výkon(omezí)a je na světě menší kubatura,jinak mapy dat jsou stejné jen jinak nastavene po resetu se vše mění a Ecu je unčenlivá,dělalo se to i 1.6 84Kw,kde byl výkon snížen na 66|Kw Po odstanění té desky s menším průměrem se výkon vrátil na původní hodnotu,jde o to,že takový motory se ani nevyrábělyLazo píše:ja nevim ale podle me je to pekna BLBOST!to by sis tam pak mohl dat rouru jak z dela a mel bys 100kw:)navic kdyz tam das uzsi prumer sani tak ti dam de min vzduchu a pokud je řj nastavena na 62kw tak by to hulilo podle mě .Já si myslím že rozdíl je hlavně v řjMelkor píše:Jo tak sem si na tebe při sraze vzpoměl a zeptal jsem se Hujera. Je to skutečně tak ,že rozdíl mezi 55 a 62 Kw je jen v redukčním plechu na sání.Je tam navíc takovej plech (hned před klapkou směrem k filtru) je hranatej a je v něm vyvrtaná menší díra než by bylo potřeba tohle když vyndáš tak z 55 uděláš 62... Já mám v techničáku napsaný 55, ale hujer mě ujistil že mám 62 (je to dotažený z německa a němci platěj poviný ručení podle výkonu a ne kubatury, proto si tam dávaj ten plech, aby platili míň...pak ho sundaj a je vyřešeno)
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
-
- **
- Příspěvky: 291
- Registrován: 11 říj 2006, 18:38
- Bydliště: Východ
Doplním ivana - bez vzduchu si řj ubere kvůli emisím palivo a seš tam. Chudší směs, nižší výkon, v Deutschi menší cálung a ve výsledku to pak dojíš, aby to vůbec jelo...Lazo píše:ja nevim ale podle me je to pekna BLBOST!to by sis tam pak mohl dat rouru jak z dela a mel bys 100kw:)navic kdyz tam das uzsi prumer sani tak ti dam de min vzduchu a pokud je řj nastavena na 62kw tak by to hulilo podle mě .Já si myslím že rozdíl je hlavně v řjMelkor píše:Jo tak sem si na tebe při sraze vzpoměl a zeptal jsem se Hujera. Je to skutečně tak ,že rozdíl mezi 55 a 62 Kw je jen v redukčním plechu na sání.Je tam navíc takovej plech (hned před klapkou směrem k filtru) je hranatej a je v něm vyvrtaná menší díra než by bylo potřeba tohle když vyndáš tak z 55 uděláš 62... Já mám v techničáku napsaný 55, ale hujer mě ujistil že mám 62 (je to dotažený z německa a němci platěj poviný ručení podle výkonu a ne kubatury, proto si tam dávaj ten plech, aby platili míň...pak ho sundaj a je vyřešeno)
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Přesně tak chlape!!Hanz píše:Doplním ivana - bez vzduchu si řj ubere kvůli emisím palivo a seš tam. Chudší směs, nižší výkon, v Deutschi menší cálung a ve výsledku to pak dojíš, aby to vůbec jelo...Lazo píše:ja nevim ale podle me je to pekna BLBOST!to by sis tam pak mohl dat rouru jak z dela a mel bys 100kw:)navic kdyz tam das uzsi prumer sani tak ti dam de min vzduchu a pokud je řj nastavena na 62kw tak by to hulilo podle mě .Já si myslím že rozdíl je hlavně v řjMelkor píše:Jo tak sem si na tebe při sraze vzpoměl a zeptal jsem se Hujera. Je to skutečně tak ,že rozdíl mezi 55 a 62 Kw je jen v redukčním plechu na sání.Je tam navíc takovej plech (hned před klapkou směrem k filtru) je hranatej a je v něm vyvrtaná menší díra než by bylo potřeba tohle když vyndáš tak z 55 uděláš 62... Já mám v techničáku napsaný 55, ale hujer mě ujistil že mám 62 (je to dotažený z německa a němci platěj poviný ručení podle výkonu a ne kubatury, proto si tam dávaj ten plech, aby platili míň...pak ho sundaj a je vyřešeno)
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Kujůivan píše:Přesně tak chlape!!Hanz píše:Doplním ivana - bez vzduchu si řj ubere kvůli emisím palivo a seš tam. Chudší směs, nižší výkon, v Deutschi menší cálung a ve výsledku to pak dojíš, aby to vůbec jelo...Lazo píše: ja nevim ale podle me je to pekna BLBOST!to by sis tam pak mohl dat rouru jak z dela a mel bys 100kw:)navic kdyz tam das uzsi prumer sani tak ti dam de min vzduchu a pokud je řj nastavena na 62kw tak by to hulilo podle mě .Já si myslím že rozdíl je hlavně v řj
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........