Nový Hyundai Accent
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Tak to vypadá, že už to mají téměř všichni. Je zajímavý, že to posílám hromadně, a někomu to nedojde.Takže to můžu poslat ještě znovu, nebo si to přepošlete. Asi to nebude připojením jako takovým. Posílal jsem to i z práce, kde máme hodně rychlý internet a stejně to někomu nedošlo. Podle mne bude chyba u volnýho, kde mám účet. Ještě mám druhý na seznamu, ten ale moc nepoužívám. Kdo to ještě chce, napište mi na SZ.
- Reklama
Zdravim starych aj novych accentakov,
motor je skutocne velmi dobry, teda dufajme, ze nebude mat po case svoje musky, ale to sprevodovanie mohli vyriesit ovela lepsie. Jedine, ze by tam hodili 6tku..to by som potom pochopil, ale takto je vidno, ze rozdiel medzi 4 a 5 je dost zanedbatelny. Neviem presne, ale zda sa mi, ze rozdiel je asi tak 300-max.500rpm, co znamena, ze idealna spotreba je na 5ke zhruba 1700rpm..to je tusim taka 80tka, ktoru 4ka zvladne na 2000rpm-co nie je zas tak vela a dokaze uz prudko zrychlovat..pri takej 100ke je to uz takmer jedno pri predbiehani, ci sa podradi alebo nie..zrychluje rychlo z oboch, len 4ka mu da adrenalinovejsi zvuk. A tak to potom vyzera na dialnici dost zle so spotrebou...tam uz by to pri 130-140 chcelo tu 6tku. No skoda...tusim, ze to sprevodovanie uz spominal tom..zial prevodovka obmedzuje vykon, aj ked nemozno povedat, ze je accent lenivy bezproblemov drzi krok so silnymi autami a to pri tej cene a triede je skutocne impozantne.
PS-aby som nezabudol, dakujem pekne jandaxxovi, ze nam to naskenoval a andymu za preposlanie
PS2-spotrebu uz neriesim, v BA zapchach je to cez 6litrov..mimo zhruba 5l a pre zaujimavost po Viedni sa da kludne dostat pod 6l-tam je vidno, ako maju dobre prepracovanu aj mestsku dopravu oproti nasim mestam
motor je skutocne velmi dobry, teda dufajme, ze nebude mat po case svoje musky, ale to sprevodovanie mohli vyriesit ovela lepsie. Jedine, ze by tam hodili 6tku..to by som potom pochopil, ale takto je vidno, ze rozdiel medzi 4 a 5 je dost zanedbatelny. Neviem presne, ale zda sa mi, ze rozdiel je asi tak 300-max.500rpm, co znamena, ze idealna spotreba je na 5ke zhruba 1700rpm..to je tusim taka 80tka, ktoru 4ka zvladne na 2000rpm-co nie je zas tak vela a dokaze uz prudko zrychlovat..pri takej 100ke je to uz takmer jedno pri predbiehani, ci sa podradi alebo nie..zrychluje rychlo z oboch, len 4ka mu da adrenalinovejsi zvuk. A tak to potom vyzera na dialnici dost zle so spotrebou...tam uz by to pri 130-140 chcelo tu 6tku. No skoda...tusim, ze to sprevodovanie uz spominal tom..zial prevodovka obmedzuje vykon, aj ked nemozno povedat, ze je accent lenivy bezproblemov drzi krok so silnymi autami a to pri tej cene a triede je skutocne impozantne.
PS-aby som nezabudol, dakujem pekne jandaxxovi, ze nam to naskenoval a andymu za preposlanie
PS2-spotrebu uz neriesim, v BA zapchach je to cez 6litrov..mimo zhruba 5l a pre zaujimavost po Viedni sa da kludne dostat pod 6l-tam je vidno, ako maju dobre prepracovanu aj mestsku dopravu oproti nasim mestam
new Accent 1.5 CRDi noble white
sprevodovanie
Lukas: suhlasim... a este by som dodal, ze pri 60ke to nie je ani na trojku ani na stvorku. Asi by to naozaj vyriesil siesty prevodovy stupen.
Accent 1.5 CRDi, 2007, True Blue
Re: sprevodovanie
V obci jezdim buď 50kou na čtyřku a nebo 65-70kou na pětku. Stálá šedesátka je na čtyřku moc a na pětku ještě málo. (Jede to, ale motor se klepe... 1300-1400 otáček).diosko píše:Lukas: suhlasim... a este by som dodal, ze pri 60ke to nie je ani na trojku ani na stvorku. Asi by to naozaj vyriesil siesty prevodovy stupen.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Souhlasim že drží krok, ale jen di nějakých 180-190km/h, pak se accent ztrácí. A to by vyřešila ta případná šestka - motor má síly na rozdávání...Lukas píše:Zdravim starych aj novych accentakov,
motor je skutocne velmi dobry, teda dufajme, ze nebude mat po case svoje musky, ale to sprevodovanie mohli vyriesit ovela lepsie. Jedine, ze by tam hodili 6tku..to by som potom pochopil, ale takto je vidno, ze rozdiel medzi 4 a 5 je dost zanedbatelny. Neviem presne, ale zda sa mi, ze rozdiel je asi tak 300-max.500rpm, co znamena, ze idealna spotreba je na 5ke zhruba 1700rpm..to je tusim taka 80tka, ktoru 4ka zvladne na 2000rpm-co nie je zas tak vela a dokaze uz prudko zrychlovat..pri takej 100ke je to uz takmer jedno pri predbiehani, ci sa podradi alebo nie..zrychluje rychlo z oboch, len 4ka mu da adrenalinovejsi zvuk. A tak to potom vyzera na dialnici dost zle so spotrebou...tam uz by to pri 130-140 chcelo tu 6tku. No skoda...tusim, ze to sprevodovanie uz spominal tom..zial prevodovka obmedzuje vykon, aj ked nemozno povedat, ze je accent lenivy bezproblemov drzi krok so silnymi autami a to pri tej cene a triede je skutocne impozantne.
PS-aby som nezabudol, dakujem pekne jandaxxovi, ze nam to naskenoval a andymu za preposlanie
PS2-spotrebu uz neriesim, v BA zapchach je to cez 6litrov..mimo zhruba 5l a pre zaujimavost po Viedni sa da kludne dostat pod 6l-tam je vidno, ako maju dobre prepracovanu aj mestsku dopravu oproti nasim mestam
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Re: sprevodovanie
To sa mi nezda... pri 60ke mam pri trojke okolo 2100 a pri stvorke okolo 1500-1600. Ta trojka mi pride ako mensie trapenie.tom píše:V obci jezdim buď 50kou na čtyřku a nebo 65-70kou na pětku. Stálá šedesátka je na čtyřku moc a na pětku ještě málo. (Jede to, ale motor se klepe... 1300-1400 otáček).
Re: sprevodovanie
O trojce jsem nic nepsal...Anonymous píše:To sa mi nezda... pri 60ke mam pri trojke okolo 2100 a pri stvorke okolo 1500-1600. Ta trojka mi pride ako mensie trapenie.tom píše:V obci jezdim buď 50kou na čtyřku a nebo 65-70kou na pětku. Stálá šedesátka je na čtyřku moc a na pětku ještě málo. (Jede to, ale motor se klepe... 1300-1400 otáček).
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Motoru ne, na rovince to jde , ale jak se motor dostane do mírného záběru, tak to rve uši...David C3 píše:1300-1400 otáček motoru vůbec navadí navíc při určování konstantní rychlost...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Re: sprevodovanie
Jazdis tusim dost na nizke otazky..spotreba je mozno trosku nizsia, ale daj pozor, aby ti neodislo po par tisickach km turbo. Ja sa sam na seba hnevam, ak tam dam semtam 3ku asi pri 30kmh(zvyk z benzinu 1,6) a nepockam si, kym 2ku vytocim jemne na 40kmh, kde je idealne ju preradit vzhladom na "neklepanie". Az pri takej 60tke najskor 4ku..aspon ja sa snazim po preradeni mat aspon tych 1600-1700rpm, nech motor netom píše: V obci jezdim buď 50kou na čtyřku a nebo 65-70kou na pětku. Stálá šedesátka je na čtyřku moc a na pětku ještě málo. (Jede to, ale motor se klepe... 1300-1400 otáček).
Micro mal tusim celkom dobry hint ako jazdit s dieslakom, ja mam osobne bohatsie skusenosti s benzinmi, takze sa rad poucim ako by bolo naj jazdit s nasimi crdickami
new Accent 1.5 CRDi noble white
Re: sprevodovanie
To jen tak z toho článku vychází, ale čas od času (dost často) si vychutnávám to brutální zrychlení z nízkých otáček (1500-1800) až do vysokých (4000)... Tak že turbo používám docela často.Lukas píše:Jazdis tusim dost na nizke otazky..spotreba je mozno trosku nizsia, ale daj pozor, aby ti neodislo po par tisickach km turbo. Ja sa sam na seba hnevam, ak tam dam semtam 3ku asi pri 30kmh(zvyk z benzinu 1,6) a nepockam si, kym 2ku vytocim jemne na 40kmh, kde je idealne ju preradit vzhladom na "neklepanie". Az pri takej 60tke najskor 4ku..aspon ja sa snazim po preradeni mat aspon tych 1600-1700rpm, nech motor netom píše: V obci jezdim buď 50kou na čtyřku a nebo 65-70kou na pětku. Stálá šedesátka je na čtyřku moc a na pětku ještě málo. (Jede to, ale motor se klepe... 1300-1400 otáček).
Micro mal tusim celkom dobry hint ako jazdit s dieslakom, ja mam osobne bohatsie skusenosti s benzinmi, takze sa rad poucim ako by bolo naj jazdit s nasimi crdickami
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D