Accent X3 95 (pravý třmen)
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Accent X3 95 (pravý třmen)
Ahoj lidi doufám že nevadí že píšu takhle často,ale po 2 dnech ježdění mam první problém..Začalo to při couvání ,z pravého kola se ozíval menší rachot a takové divné tření..Říkal jsem si třeba bordel nebo tak něco,ale včera už normálně při jízdě to kolo syčelo,takže jsem ho zavezl dneska do garáže sundal obě přední kola zařadil rychlost a kokám ,vůbec se mi ta pravá strana netočila spíš jen sekavě skákala..Čím by to mohlo mohlo být? jinak levá strana OK
Hyundai Accent 12/1995 1,3 62kW
- Reklama
Noo, nejsem zrovna odborník, ale mohlo by to být:
1) Ložisko - ale to by se nejspíš točilo, jen by to rachotilo, pokud není teda kvalitně kouslé
2) "Zatuhlý" brzdový třmen nebo pístek, čili rozebrat, vyčistit od rzi a budeš moudřejší - buď jen zareznul, nebo je tam něco v háji.
Nic jiného mě nenapadá, viděl bych to nejspíš na problém v brzdné soustavě toho kola, obzvlášť pokud se při jízdě zahřívá disk (nebylo to syčení odpařování vody na žhavém koutouči? ). - ono to tření nebude zase tak markantní, pokud se i bez zátěže kolo "točilo" - kdyby to bylo moc, diferák by poslal výkon pouze na levou stranu - ale rozhodně je potřeba to najít a odstranit - jinak bude místo kola po každé jízdě pánev na smažení steaků.
1) Ložisko - ale to by se nejspíš točilo, jen by to rachotilo, pokud není teda kvalitně kouslé
2) "Zatuhlý" brzdový třmen nebo pístek, čili rozebrat, vyčistit od rzi a budeš moudřejší - buď jen zareznul, nebo je tam něco v háji.
Nic jiného mě nenapadá, viděl bych to nejspíš na problém v brzdné soustavě toho kola, obzvlášť pokud se při jízdě zahřívá disk (nebylo to syčení odpařování vody na žhavém koutouči? ). - ono to tření nebude zase tak markantní, pokud se i bez zátěže kolo "točilo" - kdyby to bylo moc, diferák by poslal výkon pouze na levou stranu - ale rozhodně je potřeba to najít a odstranit - jinak bude místo kola po každé jízdě pánev na smažení steaků.
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
chlape nechci tě náko stašit ale já si dovezl stejný auto jak ty 97tkm a rok 97 dokonce i bílá barva:))a narval jsem doněj 20tisic takže opravy stáli tolik co cena toho auta:)navíc jsem si polovinu věcí dělal sám např rozvody.hubi píše:Máš pravdu v tom že když jsem kolo sundal byly i ty blbý šrouby horký no bojís se toho že se něco kouslo protože ted nemám moc peněz po koupi auta
Hyundai ACCENT 1.3 62kw 1997
No, rozvody určitě vymeň, není nad prasklý rozvoďák To už pak nemusíš opravovat nic dalšího , protože oprava následků je dražší než celé auto. Já jsem teda nechal hned po koupi vyměnit rozvody, oleje a zkontrolovat všechno, co nestihl mechanik zkontrolovat přímo v bazaru. Jak píšeš, nikdy nevíš, jak se o to kdo staral. Komplet i s prací mě to stálo cca 3500,- , ovšem musím říct, že to auto bylo (a pořád víceméně je) při koupi v bezva stavu (taky si ten stav nechali zaplatit, o dvaceti tisících pořizovací ceny se mi může jen zdát )
Z popisu to budou na 80% brzdy, mohlo by pomoct vyčištění - mechanik vždycky říká, že než něco vymění, nejdřív to rozebere a pročistí - v 50% případů to stačí a je to o dost levnější takže vzhůru do montérek
Z popisu to budou na 80% brzdy, mohlo by pomoct vyčištění - mechanik vždycky říká, že než něco vymění, nejdřív to rozebere a pročistí - v 50% případů to stačí a je to o dost levnější takže vzhůru do montérek
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
jojo jinak po výměně rozvodů:auto se ztišilo asi tak o cca 20% a možná jde líp do otáček,tolik se neklepe motor spotřeba šla dolů =někdo to předemnou pěkně pomrvil nebo už byl vytahanej rozvodák:) cena komplet rozvodů myslím tím i řemeny na pumpu atd stáli cca 2000kč práce cca 10hodin
Hyundai ACCENT 1.3 62kw 1997
Lidi omlouvám se moc, že jsem tady takhle plašil,třmen jsem měl ve vnitř vyrezlej ,zkusil jsem pootočit koly bez třmenu a vpohodě,takže ložiska jsou dobrý a destičky jsou sjeté jak čuně ,takže nakonec jsem brousil a objednávám destičky tak se nezlobte příště to nejprve rozeberu a když nebudu tušit tak se ozvu
Hyundai Accent 12/1995 1,3 62kW
- Hovorys
- **
- Příspěvky: 174
- Registrován: 15 lis 2006, 19:26
- Bydliště: Smíchov - Pivovar Staropramen
- Kontaktovat uživatele:
Von hubi se vždycky napřed ptá mě a páč já skoro vždycky vim ho... tak potom pise sem.
Hubi, neomlouvej se. Od toho ten klub je, aby se lidi poradili, když si neví rady...
Hubi, neomlouvej se. Od toho ten klub je, aby se lidi poradili, když si neví rady...
*R.I.P* 1994 Hyundai Pony 1.3 LS 43kW/58k
*Prodáno* 1994 Hyundai Scoupe GT 85kW/116k (Alias Yuriiho otloukánek )
1996 Hyundai Sonata 102kW/139k - Nebrzdí, ale to je detail
*Prodáno* 1994 Hyundai Scoupe GT 85kW/116k (Alias Yuriiho otloukánek )
1996 Hyundai Sonata 102kW/139k - Nebrzdí, ale to je detail
Jo jo háčko má pravdu ,vždycky všechno konzultuju s ním a když to nejde tak to házim sem:-D i když auto mam teprve týden:-D Jinak bych chtěl potkat to prase německý autoservisácký,přece není možný strkat dráty do třmene aby něco drželi..Fakt hovada tam vedle nás..ale to je jiný zítra jde na výměnu rozvodů a hodí tam i nové destičky;)
Hyundai Accent 12/1995 1,3 62kW