TEST HYUNDAI COUPE 2007
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
TEST HYUNDAI COUPE 2007
http://magazin.auto.cz/testy/hyundai-co ... tosti.html
Pokud by nekoho zajimli i starsi z tehoz zdroje tak model 2002 2.0i
http://magazin.auto.cz/testy/hyundai-co ... -2002.html
nebo model 2005 2.0i CVVT
http://magazin.auto.cz/testy/hyundai-co ... orost.html
Pokud by nekoho zajimli i starsi z tehoz zdroje tak model 2002 2.0i
http://magazin.auto.cz/testy/hyundai-co ... -2002.html
nebo model 2005 2.0i CVVT
http://magazin.auto.cz/testy/hyundai-co ... orost.html
- Reklama
Je celkem zajímavý jak se jednotlivý recenze od sebe lišej, všude jinde co jsem zatim četl, tak psali, že s timhle Coupe utrhnout do zatáčky chce buď štěrk na silnici nebo mokrej asfalt, no a tady najednou píšou, že má : "zábavně kousavý podvozek" a "Coupe má schopný podvozek, který kvůli tužšímu nastavení nedokáže pohlcovat všechny nerovnosti, ale co bere na komfortu, vrací v podobě zábavy v náročné pasáži zatáček. Pobavení je ovšem relativní pojem. Přední náprava nemá trakci na rozdávání, takže abyste ji poslali zpátky do stopy, reflexivně uberete plyn. Udělejte to prudce a Coupe švihne ocasem do strany jako zadokolka"
Každopádně to méně přesné a nekomunikativní řízení je pořád věc se kterou se naši milí šikmoocí inženýři nějak ne a ne vypořádat, což je celkem škoda.
Každopádně to méně přesné a nekomunikativní řízení je pořád věc se kterou se naši milí šikmoocí inženýři nějak ne a ne vypořádat, což je celkem škoda.
To je fakt
Jednotlivy recenze se od sebe celkem opravdu trosku lisi Nicmene asi podle me nejpravdivejsi je test modelu 2005, ale jednu vec pisou u vsech stejne a to ze dojem je opravdu sportovni jen do skvelych sedacek se musite uz zatlacit samy... Pokud hodnotim tvar a ze jsou tam rozzahle fotogalerie musim proste rict ze model 2002 je ze vsech nejhezci. Naopak model 2007 je opravdu ohavny...jedine body k dobru jsou podle me zadni cast. Ale vsimnete ze 2007 a 2002 maji temer schodny naraznik, tedy podobny styl! Ale jinak se mi neustaly lift coupecka nelibi, kdyby to nechali tak jak byl z r. 2002 udelali by lepe tohle podle me skodi jeho povesti...a o image se radeji vyjadrovat nebudu.
Co stále nechápu je to idiotsky umístěné tlačítko pro palubní počítač (jenž by se snad ani počítačem nazývat neměl). Mám ho na svým starým santíkovi taky až kdesi v prdeli, takže vždy marně šátrám. No, ale říkal jsem si, že facelift chtěli něčím obohatit, tak budiž. Ale objevilo se to i u novýho santy, teď u coupé, tak sakra nevím ... když už to vydávají za počítač, mělo by se to pohodlně ovládat přímo z volantu a ne lovit kdesi v palubce
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Autor článku(testu )je evidentně VŮL Jsem jasným důkazem,že tohle auto je rodinné a určitě jsem nikdy neměl problém s 2 ks dětských sedaček nebo dlouhou rodinnou cestou na dovolenou po Evropě.Pokud ten blb se starou orezlou šunkou od fujtajbl VW,chce kritizovat třeba i ten motor 2,0l(105kW),měl by se podívat do vlastních řad.I v současném roce 2007,montuje "lidová automobilka"do svých hnusných škatulí 2,0l motor s výkonem úchvatných 84kW -a 172Nm -od New Beeatlu,přes Sharan,Multivan,Fabii a dokonce tuhle ŠUNKU cpou i do Superba. Samo také do Seatu,ale co je totálně k smíchu,že kritizuje 105kW z 2,0l Hyundaie,ale že Audi dává v současné době :!:za zlodějsky drahou cenu, 2,0lmotor s FANTASTICKÝM výkonem 96kW do A4 Avant,to ho netrápí.
Tyhle pisálky,co v testovaném autě najedou 10km a rozdávají rozum na všechny strany,zbožňuji.Pravděpodobně ten blb nikdy neseděl na zadních sedačkách v Audi TT,Hondě Prelude......protože tam by si nohy mohl strčit leda do pr....e,protože tam žádné místo ve srovnání s Coupe není
Takový pitomec,který o tomto autě ví kulové a "testuje" ,mě dovede naštvat.
Tyhle pisálky,co v testovaném autě najedou 10km a rozdávají rozum na všechny strany,zbožňuji.Pravděpodobně ten blb nikdy neseděl na zadních sedačkách v Audi TT,Hondě Prelude......protože tam by si nohy mohl strčit leda do pr....e,protože tam žádné místo ve srovnání s Coupe není
Takový pitomec,který o tomto autě ví kulové a "testuje" ,mě dovede naštvat.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
JISTE
mas pravdu skodovka dava skutecne motor 2.0 85kw a Audi 2.0 96kw takze 105kw u H je OK, to jiste mas pravdu. Ale problem je jinde oni to hodnoti jako sportovni vuz a pak je 105kw malo zvl. pokud to sprintuje na 100 lehce pod 10s a pritom vypada tak sportovne... proste vykon motor je OK ale pokud to budeme hodnotit jako sportak, protoze se tak tvari pak je to malo, navic motor nema zadnou gradaci vykonu...proste je to slabe, nicmene velmi prakticke, kufr misto na sedadlech vse OK...taky nikde nepsali ze je to spatne auto
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Obyčejné FSI má jen 110kW,ale musí jezdit na 98 benzín,jinak se z něho stává lenoch.Jo a díval se z vás někdo na ceny mnou zmiňovaných aut?U VW,Škodovky..koupíte tyto zmiňované šunky za daleko více peněz a výsledek-výkon žádný a vzhled krabic od bot. Když jsem si koupil Coupe,měl jsem jednou čas v Trutnově.Zašel jsem do prodejny Škodovky s fiktivním cílem koupě podobně vybavené Octavie .Ochotný prodejce-zvolil jsem motor 2,0l-85KW ,protože 1,8T byl o 50000,-vyšší,tak jsem dal Š. naději dobré ceny.Jaké bylo překvapení,když prodejce sdělil "základní cenu "-což bylo za bednu na 4 kolech a vytáhl knihu .......tak a teď uděláme výbavu...a už to naskakovalo po desetitisících (klima,elektrony,airbagy,elektr.okna,zrcátka......prostě jsem chtěl pro srovnání Octavii stejně vybavenou jako Coupe ).Že Š. nedávala 17 kola ani za příplatek o klimě s čidlem čistoty vzduchu(super věc )s regulací po 0,5 stupních si u Š. můžete nechat jen zdát.......pominu tu šunku motor a další věci,ale když jsme byli u ceny přes 700 000 Kč a prodejce se mě začal ptát,zda chci držák brýlí za 500Kč ,zadní stěrač za 2500Kč a další SAMOZŘEJMÉ blbinky,které čekám u základního vybavení i laciných aut,tak jsem ho poslal se smíchem do háje .
A to je oč tu jde.Za 549 000,-Kč určitě neseženete vybavené,krásné auto,které velice dobře jede,málo žere,hodně(vlastní zkušenost )na daný typ karoserie převeze,je spolehlivé.......Kdo vám podobné auto dá?Ano jsou rychlejší......,ale je vždy dobré dát na druhou stranu misky-CENU. Pro H. není problém udělat auto třeba jako Nissan 350Z za stejnou cenu,ale proč Aby jich prodali pár kousků?Vždyť kdo chce rychlý "sporťák",koupí si 350Z,TT,Alfu Coupe......ale vysolíte přes meloun za auto s dobrým zrychlením,ale jinak nepraktické auto pro každodenní provoz(a těžko si ho koupíte s rodinou jako já -dcery by asi marně hledaly svá zadní sedadla třeba v Z350 a manželka by si myslela,že kufr je jen přihrádka na doklady ).
Tiburonem se Hyundai trefil přesně do černého Prodeje jsou fantastické a lidé jako já spokojeni Kdo brečí,že chce větší zrychlení-proč si tedy nekoupíte takové auto(a že jich je )?Dnes zajdete do prodejny,vyberete,ZAPLATÍTE....Nějaký problém Jo pane vy byste chtěl tohle sportovní auto se super zrychlením za 549000Kč .Tak pobavte alespoň nějakého prodejce "sportovních aut".
Co je pro mě sportovní auto(kam Tiburona všichni v testech cpou,aby strhali motor)?Určitě ne H.Coupe,100% NE odporně vysoké škatule typu Octavie nebo Golfa a další vratké spatlaniny-kdo zkusil řídit Octavii RS a v zatáčkách zjistil,že ta naroubovaná bedna v zadu(kufr),kterou se Š. chlubí,působí jako závaží kyvadla,při směšném rozvoru auta.....brrrr,dost jsem se v první říznuté zatáčce orosil .A to co si dovolím v serpentinách s Tiburonem,na to si ve Škodovce ani nemůžete pomyslet. Sportovní auta jsou typu Aston Martin,Lambo,z těch lacinějších se dá vybrat u Nissana350Z,Alfa Brera,Coupe.....To jsou sportovní auta(úzce zaměřená auta na jízd.vlastnosti-nehledejte prostor- ).
A na závěr vtip z ceníku Škodovky-Octavia combiRS-cena 794 900,-Kč S výbavou dodělej doma......Kdo by řekl do sucharů od Škodovky,VW-že jsou to šibalové a vtipálci. Auta nuda,ale ceny samá legrace.
A to je oč tu jde.Za 549 000,-Kč určitě neseženete vybavené,krásné auto,které velice dobře jede,málo žere,hodně(vlastní zkušenost )na daný typ karoserie převeze,je spolehlivé.......Kdo vám podobné auto dá?Ano jsou rychlejší......,ale je vždy dobré dát na druhou stranu misky-CENU. Pro H. není problém udělat auto třeba jako Nissan 350Z za stejnou cenu,ale proč Aby jich prodali pár kousků?Vždyť kdo chce rychlý "sporťák",koupí si 350Z,TT,Alfu Coupe......ale vysolíte přes meloun za auto s dobrým zrychlením,ale jinak nepraktické auto pro každodenní provoz(a těžko si ho koupíte s rodinou jako já -dcery by asi marně hledaly svá zadní sedadla třeba v Z350 a manželka by si myslela,že kufr je jen přihrádka na doklady ).
Tiburonem se Hyundai trefil přesně do černého Prodeje jsou fantastické a lidé jako já spokojeni Kdo brečí,že chce větší zrychlení-proč si tedy nekoupíte takové auto(a že jich je )?Dnes zajdete do prodejny,vyberete,ZAPLATÍTE....Nějaký problém Jo pane vy byste chtěl tohle sportovní auto se super zrychlením za 549000Kč .Tak pobavte alespoň nějakého prodejce "sportovních aut".
Co je pro mě sportovní auto(kam Tiburona všichni v testech cpou,aby strhali motor)?Určitě ne H.Coupe,100% NE odporně vysoké škatule typu Octavie nebo Golfa a další vratké spatlaniny-kdo zkusil řídit Octavii RS a v zatáčkách zjistil,že ta naroubovaná bedna v zadu(kufr),kterou se Š. chlubí,působí jako závaží kyvadla,při směšném rozvoru auta.....brrrr,dost jsem se v první říznuté zatáčce orosil .A to co si dovolím v serpentinách s Tiburonem,na to si ve Škodovce ani nemůžete pomyslet. Sportovní auta jsou typu Aston Martin,Lambo,z těch lacinějších se dá vybrat u Nissana350Z,Alfa Brera,Coupe.....To jsou sportovní auta(úzce zaměřená auta na jízd.vlastnosti-nehledejte prostor- ).
A na závěr vtip z ceníku Škodovky-Octavia combiRS-cena 794 900,-Kč S výbavou dodělej doma......Kdo by řekl do sucharů od Škodovky,VW-že jsou to šibalové a vtipálci. Auta nuda,ale ceny samá legrace.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži