Zdravím,
Heh sem tu new a sem noob tak ten text dál berte se rezervou ..
Mám problému svý sonáty (2.0 16V r.v.96) se sťeračema...resp. nejspíš motůrkama. Když se spustí nějakej liják a běží delší dobu, tak se najednou začnou stěrače zasekávat a je to docela nepříjemný, když se mi zasekne křížově při výhledu...ale je zajímavý, že se mi zasekává jen při intervalovým stírání..když mám low nebo high, tak to běhá úplně v poho...nevíte co s nima je? případně jak se dají opravit nebo jestli spíš sehnat jiný, a když jo, tak kde?
Díky za odpovědi
motůrky u stěračů
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
- Reklama
Chybu hledej v elektrice. Nevím jak u tvé Sonáty,ale moje bývalá (1999) měla stěrače řízené přes počítač a taky fungovaly jak se jim chtělo. Tedy jen na 1. a 2. rychlost, ale cyklovač ten nefungoval vůbec a zastavovaly se tak jak si je vypl, takže klidně uprostřed okna. Nikdo si s tím nevěděl rady. Tak jsem si zvyk a neřešil to.
dříve SONATA 2.5 V6 24V LPG
pak KIA Magentis 2.5 V6 24V LPG
a nový přírůstek ATOS 1.0 manželce
nyní SONATA NF 2009 2.0 CRDi
pak KIA Magentis 2.5 V6 24V LPG
a nový přírůstek ATOS 1.0 manželce
nyní SONATA NF 2009 2.0 CRDi
Pokud se ti sterace zastavi uprostred okna, tak je v haji tzv. dobeh .. a to je vetsinou (alespon co vim ) Mechanicka zalezitost v prevodovce toho moturku ... Jedna se o kontakt ktery rotuje zaroven s hrideli toho moturku a v momente kdy vypnes proud do motorku, tak tento kontakt zajisti, aby se motorek jeste tocil a dojel do spravnyho mista ... No a tento kontakt muzes mit ohnuty, a nebo upaleny ... Chce to rozebrat a kouknout se.
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200