Zase nový problém už si nevím rady
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 100
- Registrován: 06 pro 2006, 18:47
- Bydliště: Travná 55
- Kontaktovat uživatele:
Zase nový problém už si nevím rady
Nevím jestli jsem kápnul na špatný kus ale co to Auto mám, tak se topím jen v problémech. Sotva jeden vyřeším tak se naskytne dálší a tak to pořád pokračuje.
Už delší dobu si všímám že Auto za studena nechce jet. Prostě když k němu příjdu zastudena a popojedu asi kilometr tak auto začne prskat, zpomalovat a pokud nemám větší rychlost tak si i klidně chcípne.(a to se zhoršuje) Pak následuje dlouhé startování a pak asi na 4tý pokus se mi podaří odjet. Až má provozní teplotu tak jede ůplně normálně jako by se nechumelilo.
Mám nové káble, svíčky a lambdu. Všechny konektory jsem už vystříkal. Už nevím kam se podívat. Poraďte. Hlavně ne diagnostiku tu tady nemám široko daleko.
Už delší dobu si všímám že Auto za studena nechce jet. Prostě když k němu příjdu zastudena a popojedu asi kilometr tak auto začne prskat, zpomalovat a pokud nemám větší rychlost tak si i klidně chcípne.(a to se zhoršuje) Pak následuje dlouhé startování a pak asi na 4tý pokus se mi podaří odjet. Až má provozní teplotu tak jede ůplně normálně jako by se nechumelilo.
Mám nové káble, svíčky a lambdu. Všechny konektory jsem už vystříkal. Už nevím kam se podívat. Poraďte. Hlavně ne diagnostiku tu tady nemám široko daleko.
Hyudai Lantra 1,6 , 16v , DOHC, 1992, tirkisová metalka, LPG
- Reklama
Zkus odpojit baterku na delší dobu(minuta) a potom zase připojit. Ze začátku to bude blbě držet volnoběh a hůř se rozjíždět, ale během cca 50 - 100Km se to dá do kupy. Jestli jsi měl třeba špatnou lambdu a jen jsi ji vyměnil, ale neresetoval jsi výše popsaným způsobem řídící jednotku, tak ji má pořád načtenou v paměti a podle toho se chová.
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Zdar,
měl jsem něco podobnýho a ktomu mi ještě lítaly otáčky....Bylo špatný teplotní čidlo chladící směsy....U tebe to vypadá podobně...tak y jsem nemohl nastartovat atd....zkus ho ohmicky proměřit,někde tu najdeš i manual a v něm je tabulka kolik má mít ohmů při určité teplotě......
měl jsem něco podobnýho a ktomu mi ještě lítaly otáčky....Bylo špatný teplotní čidlo chladící směsy....U tebe to vypadá podobně...tak y jsem nemohl nastartovat atd....zkus ho ohmicky proměřit,někde tu najdeš i manual a v něm je tabulka kolik má mít ohmů při určité teplotě......
Lantra 1994 ...1,5MPI...G4DJ
-
- **
- Příspěvky: 100
- Registrován: 06 pro 2006, 18:47
- Bydliště: Travná 55
- Kontaktovat uživatele:
kluci jsem s toho opravdu zoufalý. Odpojenou baterku jsem už měl ale je to už delší dobu tak to ještě zkusím ale moc si od toho neslibuji. To s tím čidlem to vyzkouším. To to je to čidlo které když odpojím tak mi vypne i budík teploty? nebo je to ještě jiné. Jsou tam 2 vedle sebe.
Hyudai Lantra 1,6 , 16v , DOHC, 1992, tirkisová metalka, LPG
- Tommas33
- **
- Příspěvky: 475
- Registrován: 03 pro 2006, 09:51
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zase nový problém už si nevím rady
Co palivový filtr...taky je nový?jirkatravna píše:Nevím jestli jsem kápnul na špatný kus ale co to Auto mám, tak se topím jen v problémech. Sotva jeden vyřeším tak se naskytne dálší a tak to pořád pokračuje.
Už delší dobu si všímám že Auto za studena nechce jet. Prostě když k němu příjdu zastudena a popojedu asi kilometr tak auto začne prskat, zpomalovat a pokud nemám větší rychlost tak si i klidně chcípne.(a to se zhoršuje) Pak následuje dlouhé startování a pak asi na 4tý pokus se mi podaří odjet. Až má provozní teplotu tak jede ůplně normálně jako by se nechumelilo.
Mám nové káble, svíčky a lambdu. Všechny konektory jsem už vystříkal. Už nevím kam se podívat. Poraďte. Hlavně ne diagnostiku tu tady nemám široko daleko.
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
Jedno je na budík a to druhé by to mělo být.Kdysi jsem to taky měnil,když jsem měl Lantru J1. A jak píše Tommas33, bych provedl výměnu, jestli nebyla a nebo což je horší, načaté palivové čerpadlo.Hodně štěstí.jirkatravna píše:kluci jsem s toho opravdu zoufalý. Odpojenou baterku jsem už měl ale je to už delší dobu tak to ještě zkusím ale moc si od toho neslibuji. To s tím čidlem to vyzkouším. To to je to čidlo které když odpojím tak mi vypne i budík teploty? nebo je to ještě jiné. Jsou tam 2 vedle sebe.
-
- **
- Příspěvky: 100
- Registrován: 06 pro 2006, 18:47
- Bydliště: Travná 55
- Kontaktovat uživatele:
Palivový filtr je už taky nový a s čerpadlem to nemá nic společnýho protože se to chová stejně i na LPG, a to čerpadlo nepotřebuje. Opravdu to musí mít něco společnýho s teplotou protože jakmile se to zahřeje na provozní teplotu tak je to v pořádku.
Hyudai Lantra 1,6 , 16v , DOHC, 1992, tirkisová metalka, LPG
-
- **
- Příspěvky: 100
- Registrován: 06 pro 2006, 18:47
- Bydliště: Travná 55
- Kontaktovat uživatele:
-
- **
- Příspěvky: 100
- Registrován: 06 pro 2006, 18:47
- Bydliště: Travná 55
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem vyměnil teplotní cidlo a nic se nezměnilo. Prostě těsně než to ma provozní teplotu tak se to musí vyprdět a pak si jede v klidu. Zdá se mi jako by mi chtělo auto říct že právě teď se někdy se zahřeju ale ještě si škytnu a pokud pojedeš pomalu tak si klidně zdechnu. . Tolik věcí už je nových a pořád se něco se...e. Ř.J. už jsem taky vymazával. Co ještě vyzkoušet
Hyudai Lantra 1,6 , 16v , DOHC, 1992, tirkisová metalka, LPG
tak to mas knikht ridera jestly s tebou takhle komunikuje . svicky mas v poho? skus si od nekoho pujcit jiny (obys neutracel zbytecne) a hod je tam. Jinak tu nato sou jiny borci, nevim proc se jeste neozvaly......
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko