Vstřiky
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Vstřiky
Pytal som sa tu uz na vicero veci ohladom noveho accenta. zatial bolo vsetko v pohode ale to co som sa dnes dozvedel tak ma dost zarazilo . Bol som informovany ze diesel v accente je super vec kym netreba menit vstreky /vstryky/ neviem ako sa to pise. Jeden vstrek stoji 20 000Sk a potrebujem menit hned naraz 4. Takze to mame 80 000Sk. Menit ich treba zhruba po 100 000Km plus minus nejaka ta tisicka. Tak teraz neviem idem sa zajtra opytat do hyundaiu co je na tom pravda. Ak mate nejake info dajte vediet dik
- Reklama
Peter5: z Tvojej správy nieje jasné či máš problém so vstrekmi alebo si len počul že by mohol byť problém so vstrekmi u CRDI. Áno máš pravdu, CommonRailly všetkých generácií u všetkých automobilových značiek sú citlivé na kvalitu nafty. Preto treba čapať naftu len zo značkových púmp a nie z bandasky ktorú niekto prepašoval z JRD, a taktiež nenechávať v nádrži minimum paliva aby sa z nej do palivového systému nedostali usadeniny. Kedže auto máš v záruke (resp. budeš mať), toto ťa prvé tri roky trápiť nemusí.
Všeobecne k preplňovaným dieslom: sú technicky zložitejšie, pracujú pod niekoľkonásobne vyššími tlakmi ako atmosférické motory čiže teoreticky je vyššia šanca že sa po čase niečo môže pokaziť (turbo, čerpadlá (2), vstreky).
Práve kôli tomuto je veľká lotéria kupovať ojazdený diesel (akejkoľvek značky)
Všeobecne k preplňovaným dieslom: sú technicky zložitejšie, pracujú pod niekoľkonásobne vyššími tlakmi ako atmosférické motory čiže teoreticky je vyššia šanca že sa po čase niečo môže pokaziť (turbo, čerpadlá (2), vstreky).
Práve kôli tomuto je veľká lotéria kupovať ojazdený diesel (akejkoľvek značky)
mx5/swiftsport/santafe/accent
No na motory Ford TDCi stoja nove vstreky dohromady 20000,- a na tych motoroch od Forda si mozes byt isty, ze ti skor ci neskor odidu. Co chcem povedat je, ze servisy tieto problemy urcite poznaju a rovnako aj moznosti napravy je niekolko, ci uz v zaruke, alebo nie. (staci si preluskat fora Fordu) No ale ked ti Hyundai naozaj oficialne povie, ze 4 vstreky = 80000,- ,tak ahoj CRDi.
vedie NOVY ACCENT
vstreky
všetky časti motora CRDi sú pod väčším tlakom ako u benzínového, bo je tu aj turbo atď, z toho by malo byť logické že asi menej vydrží, no všeobecne sa píše , že dieslové motory vydržia viac , aj okolo 500 tisíc, tak potom nechápem , a cena tých strekov je privysoká, neviem či je normálne ich meniť každých 100 tisíc a či ozaj toľko na accent stoja, úplne ma to zaráža
nazdárek
Kamos kupoval repasovanej vstrikovac k CR 1. generace za 6000,-
jinak zivotnost neni nekonecna a pomuze pece o auto - kvalitni palivo a menit pred zimou palivovy filtr
jinak zivotnost neni nekonecna a pomuze pece o auto - kvalitni palivo a menit pred zimou palivovy filtr
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
no zdravim Vas tu. Bol som v tom hyundai officialne komplet vymena vstrekov stoji akolo 100 000Sk. Skoro som odpadol ked mi toto povedali. Potom som sa este pytal na vydrz tak to chvalili ze to vydrzi 300 000Km comu sa mi nechcelo velmi verit. Uz som sa lucil s novym accentom ale nedalo mi to tak som sa zastavil u suseda ktory je mechanik a ten ma uistil ze ak nebudem tankovat rusku naftu tak tych 200 000Km mam istych a mozno aj 300 000Km. Aj tak sa mi vidi cena za jeden vstrek 23 000Sk privysoka. Ale kym ja najazdim 200 000Km tak to sa asi strati. Co vi na to?
3 roky provozu muzes byt klidny Jinak pri reklamacich systemu CR casto posilaji vzorek paliva z nadrze na rozbor (to jsem slysel a zarucit to nemuzu), nicmene by se jim to asi vyplatilo...
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
Tak tá cena vstrekov CRDI je naozaj dosť vysoká. Po troch rokoch však nemusíš navštevovať Hyu... servis, a už existujú na trhu firmy ktoré sa zaoberajú repasom starších vstrekov CR. za približne 1/4 ceny. Každý kto si kupuje diesel na viac ako tri roky musí počítať so zvýšenými servisnými nákladmi na údržbu.
Máme doma už druhé HDI a na žiadnom nebol problém s elektromechanickými súčiastkami motora (resp. s ničím) . To prvé má cez 200tis KM a šliape ako hodinky. Otec tankuje len na značkových pumpách a servis je klasický iba podľa servisnej knižky.
Máme doma už druhé HDI a na žiadnom nebol problém s elektromechanickými súčiastkami motora (resp. s ničím) . To prvé má cez 200tis KM a šliape ako hodinky. Otec tankuje len na značkových pumpách a servis je klasický iba podľa servisnej knižky.
mx5/swiftsport/santafe/accent
Určitě na tom něco bude, a v případě že najdou špatnou kvalitu nafty, tak záruka na vstřiky je fuč a když nemáš paragony od pumpy tak pak platíš ze své kapsy... Ale i když budeš mít paragony, tak pořád nemáš vyhráno.Felotron píše:3 roky provozu muzes byt klidny Jinak pri reklamacich systemu CR casto posilaji vzorek paliva z nadrze na rozbor (to jsem slysel a zarucit to nemuzu), nicmene by se jim to asi vyplatilo...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
časopis AUTODIESEL
Sežeňte si časopis AUTODIESEL, o kterém jsem tu už psal-je z něho ten článek o motoru CRDI. Na pokračování tam vychází seriál o péči o motory které používají vysokotlaké vstřikování, ať už je to CR nebo PUMPA-TRYSKA. Vycházejí tam zajímavé rady o aditivaci paliva, možnosti oprav repasováním za podstatně nižší ceny, kontakty na dobré servisy. Je tam prostě všechno co potřebujete vědět Vy, kdo jezdíte na naftu... Pak by tady odpadla polovina debat a dotazů. Ač jezdím s benzínem, časopis si pravidelně kupuji, takhle odborný a fundovaný časopis už jsem dlouho neviděl. Teď tam byl zrovna článek o choulostivosti vstřiků a čerpadel na špatnou naftu a vodu, test aditiv a opravdu mnoho dalšího zajímavého. Zítra sem můžu hodit kontakt na předplatné - jestli teda máte zájem.
Pani ak to co hovorite je pravda, ze vymena stoji 100 000,- tak to sa zrovna oplati kupit uz novy motor... Nemate predstavu, kolko by mohol stat?
Ale tato sprava ma dost sokovala! Ale ked to vydrzi 200 000km bez problemov, tak mi je to v podstate jedno. To ja tak skoro nenajazdim a zatial sa auticko aj preda...
Ale tato sprava ma dost sokovala! Ale ked to vydrzi 200 000km bez problemov, tak mi je to v podstate jedno. To ja tak skoro nenajazdim a zatial sa auticko aj preda...
Accent 1.5 CRDi, 2007, Red Wine
peaty
Tak som bol informovany od svojho suseda ktory je mechanik. Povedal ze ak nebudem tankovat rusku naftu a chodit pravidelne na vymeny filtrov tak sa nemam coho obavat tych 200 az 300 000km by to malo zmaknut. To ma celkom utesilo. Ale aj diesel je treba vediet kde tankovat nie na hocijakych podradnych pumpach nestoji to za ten risk.